Löysinpä kuvankin! Varmaan vain toistan itseäni, mutta suokaa se suruiselle. Tytär lähtee huomenna leirikouluun ja mielessäni velloo myrsky. Naista kaipaan kotini koristeeksi, mutta vielä syvempi on kaipuuni suo, sillä tytärtä haluaisin hoivata ja käskeä, komentaa ja kiroilla, ehkä palloakin pelata, mutta aina ei käy onnen lahjat oikein, tai ainakaan minulle.
Hieman taisin liioitella tuon tumman miehen tapaamisen suhteen, kun vanhin lapsi syntyi kuvanottovuotta vuoden aiemmin. Pahaa en tarkoittanut ja antakaa anteeksi. Mutta siis, tossa se kunnon kaveri Kremliltä ja toisessa kuvassa elämäni ensimmäinen ilta Moskovassa. Siitä lienee parempi tarinoida joskus toiste, sillä ilta ei suinkaan käynyt ihan vain olutta tuon pöydän äärellä litkien.
Avautui juuri etten osaa etsiä noita googlella, eikä kukaan ystävällinen sielu ole edes yksityisviestillä lähettänyt linkkiä.Lindsey Vonnin nettiin vuotaneet kuvat olivat aika mietoja. Ihan nätti nainen ja hyvä kroppa ja silleen, mutta miinusta tulee posliinista. Panisin kuitenkin, kun hän pyytäisi.
On muuten hintaansa nähden, 76e, toimivan oloinen peli ja sen verran iso, 5.7" että nyt pystyy jopa lukemaan Jatkoaikaa ilman laseja.
Eri pesueesta.Minulle avautui että palstalla vaikuttaa @White Wolf ja @BlackWolf . Ovatko veljeksiä vai eri pesueesta?
Minulle avautui että palstalla vaikuttaa @White Wolf ja @BlackWolf . Ovatko veljeksiä vai eri pesueesta?
Painamalla näppäimistöllä Alt Gr + e, saat €-merkin!Painamalla näppäimistöllä Alt Gr + 5, saat €-merkin!
Olen aina luullut, että merkki tulee ainoastaan Alt Gr + e
Painamalla näppäimistöllä Alt Gr + e, saat €-merkin!
Olen aina luullut, että merkki tulee ainoastaan Alt Gr + 5
Viime vuosina kun on syönyt pelkkää ruisleipää ja äkkiä vaihtaa leipälajia. Voi Jumaleisson, että mä havahduin, kuinka hyvää uunituore ranskanleipä voi olla! Voilevitteen jälkeen ei tarvitse mitään särpimiä kylkeen. Pelkkä leipä riittää.
Anna vinkkejä mistä suunnasta mänizerin voisi paikantaa?Kotimainen mänätseri on tehnyt paluun palstalle. Nimimerkin jätän kyllä muille arvoitukseksi.
Ei ollut mielestäni vaikea laskuyhtälö.
Varmaankin NHL-osiosta.Anna vinkkejä mistä suunnasta mänizerin voisi paikantaa?
Mikä tonic? Itselleni on avautunut että niitähän on paljon parempiakin kuin se perinteinen Schweppes.tonicin
Älä ainakaan Nokian Panimon tonicia ota, limsamaisen makea, pilaa hyvän ginin. Olen erehtynyt testaamaan, toista kertaa ei tule.Tuosta olen samaa mieltä ja mietinkin juuri äsken, että seuraavaan lasilliseen varaan jotain muuta tonicia kuin tätä juuri mainitsemaasi Schweppesiä, jonka kanssa tänään Napueni nautin. Ihan vaan, jotta makuelämyksestä tulisi vieläkin parempi.
Älkää hyvät toverit Schweppestä. Fever-tree Mediterranian tonic + tuoretta sitruunan mehua + gini, jumalauta että on hyvää. Liian hyvää.Mikä tonic? Itselleni on avautunut että niitähän on paljon parempiakin kuin se perinteinen Schweppes.
Sain eilen pullollisen Napue Ginia ja juuri avautui, että se on aivan hellvetin hyvää. Jos ei huomenna olis velvotteita, niin ottaisin toisenkin lasillisen tonicin kera.