Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
No perkele. Tässä olet kyllä asian ytimessä. Tai jopa olkoon nauttimatta.Jokainen nauttikoon drinksunsa, miten itse haluaa
No perkele. Tässä olet kyllä asian ytimessä. Tai jopa olkoon nauttimatta.Jokainen nauttikoon drinksunsa, miten itse haluaa
Isot pojat eräästä vuosisatoja vanhasta ginitislaamosta on kertoneet, että kun giniin menee yleensä kahta sitrusta kolmikosta sitruuna/lime/appelsiini, niin GT:hen pitäisi laittaa sitä kolmatta. Napuesta löysin nopeasti googlaamalla, että siinäkin on sitruksia, mutta laatu jäi hämärän peittoon.Älkää hyvät toverit Schweppestä. Fever-tree Mediterranian tonic + tuoretta sitruunan mehua + gini, jumalauta että on hyvää. Liian hyvää.
Kyllä! Tässä lyhyt tunnelmapala kyseisestä ketjusta:Se matematiikkapähkinä-ketju vasta hieno olikin. TomiP teki lyhyen, mutta legendaarisen palstauran.
Kunniataulukko taisi jäädä muotoon:Ja olen aieminkin sanonut, että tässä ketjussa paskan puhuminen loppuu. Seuraavasta raportoin moderaattoreille.
Oikein.
Pistetilanne:
redlate: 5,5
huhheijaa: 1
kartenoidi: 1
Jeesus: 1
Jatkuvaan provoamiseen.Kyllä! Tässä lyhyt tunnelmapala kyseisestä ketjusta:
Kunniataulukko taisi jäädä muotoon:
Mihin tapaukseen nimimerkki TomiP:n palstaura muuten päättyi?
käsitelleen uutiseen
Taklaukset ovat nyt seksiwau. Kaikki taklaukset on törkeitä ja mökkinaapuri-Eija tilittää facebookissa kuinka sika Sailio on.Kyseenalaiset taklaukset on uusi yleiskeskustelu kaikille otteluille. Mitään muuta kentällä ei enää tapahdukaan kuin tuon ketjun otsikon alle sopivaa tavaraa.
Se on semmoinen homma, että naisten salibandymaajoukkueen lempinimen olisi oltava Puuhelmarit.
Pelasivat lentopalloaNiin, Lepakot on vissiin jo varattuna.
Kuka on kyseessä?Pidin yhtä Jatkoajan jäsentä asiallisena kirjoittajana sen perusteella, mitä hän on vuosia kirjottanut yhden NHL-seuran keskusteluihin. Nyt kun viime aikoina olen lukenut hänen viestejään suomalaisesta jääkiekosta, Jokereista ja yhdestä tamperelaisesta jääkiekkoilijasta, niin on vaikea uskoa samaksi kaveriksi. Siinä ei nyt mitään yllättävää ole, jos jääkiekkopuolella asiallisesti esiintyvä kaveri trollaa vapaalla puolella, mutta nyt puhutaan kuitenkin pelkästään jääkiekkoon liittyvistä viesteistä. Hämmentävää.
Arvaan tähän Patrik Laine. Kai se voi olla myös Barkov tai joku muukin.Kuka on kyseessä?
Arvaan tähän Patrik Laine. Kai se voi olla myös Barkov tai joku muukin.