Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 714 387
  • 33 934
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Sinänsä jännä, että kymmenen vuotta sitten Lindegren oli liian vanha eikä pysynyt pelissä mukana. Nyt vaikutti siltä, että taso on pysynyt samana eikä ainakaan huonontunut. Hattua pitää nostaa.

Panin muuten ihan saman asian merkille. Selostuksessa oli jopa huomattavankin paljon järkeä verrattuna niihin porkkanatakkivuosiin.

Toki Pentti oli aina välillä kujalla kuin aristokatit, mutta silti jotenkin yllättävänkin miellyttävää kuunneltavaa odotuksiin nähden.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku Suomi-Latvia harjoitusmatsi on "todella merkittävä peli" - ainakin jos uskomme Iltasanomia ja miksi emme uskoisi? En linkitä uutiseen.
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Sinänsä jännä, että kymmenen vuotta sitten Lindegren oli liian vanha eikä pysynyt pelissä mukana. Nyt vaikutti siltä, että taso on pysynyt samana eikä ainakaan huonontunut. Hattua pitää nostaa.

Tähän vahva sama! Teki pahaa kuunnella Penttiä joskus 5-10 vuotta sitten Canal +:lla. Joutui muistaakseni selostamaan NHL:ää yöllä, ei voinut olla vaikuttamatta. Tänään varsin positiivinen suoritus, myös SHL näytti hyvältä tauon jälkeen katsottuna.


Onhan se legendaarista kuulla matsin loppuun: "Kiitoksia seurasta, pysykää kanavalla."! Toisenpolven pelaajien mainostamista unohtamatta...
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tähän palstaan oli aika vaikea päästä sisään. Pitkään meni niin, että juttelin lähinnä itselleni eikä kukaan kommentoinut/huomannut tekstejäni millään tavalla. Tietysti syy voi olla sekin, että omien tekstien taso on parantunut, en tiedä.
 

kämmäri

Jäsen
Tähän palstaan oli aika vaikea päästä sisään. Pitkään meni niin, että juttelin lähinnä itselleni eikä kukaan kommentoinut/huomannut tekstejäni millään tavalla. Tietysti syy voi olla sekin, että omien tekstien taso on parantunut, en tiedä.

Murjase pari "radikaalia" viestiä esimerkiksi tuonne "Monikulttuurisuus..." -ketjuun, niin jo vain tärppää.
 

Jeffrey

Jäsen
Tähän palstaan oli aika vaikea päästä sisään. Pitkään meni niin, että juttelin lähinnä itselleni eikä kukaan kommentoinut/huomannut tekstejäni millään tavalla. Tietysti syy voi olla sekin, että omien tekstien taso on parantunut, en tiedä.

Murjase pari "radikaalia" viestiä esimerkiksi tuonne "Monikulttuurisuus..." -ketjuun, niin jo vain tärppää.

Yksi mahdollisuus saada huomiota, on mennä tuonne Jokerifanien hiekkalaatikolle ja haukkua seuraa, sen pelaajia ja faneja mitä typerimmistä syistä.

Moni työtön hitsari on käyttänyt tätä tapaa yksinäisyyden tuskissaan tappaakseen päiviänsä. Ja hyvin on näyttänyt toimivan.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Murjase pari "radikaalia" viestiä esimerkiksi tuonne "Monikulttuurisuus..." -ketjuun, niin jo vain tärppää.
Ai että, en ole ymmärtänyt tätä aiemmin! Jokerikortti toimisi myös varmasti. Jos olisi vaikka kirjautunut palstalle nimellä "AntiJokeri", "Jokerit Sucks" tai jotain. No ei, ehkä olen liian konservatiivinen, sitäpaitsi vähän salaa diggaan Jokereista.

Eli jos muutan signatureksi että "Ennen kun alotetaan kunnon peli, Jokerit otetaan pois pakasta.", niin saisin sitä paljon kaipaamaani huomiota? ;)
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tähän palstaan oli aika vaikea päästä sisään. Pitkään meni niin, että juttelin lähinnä itselleni eikä kukaan kommentoinut/huomannut tekstejäni millään tavalla. Tietysti syy voi olla sekin, että omien tekstien taso on parantunut, en tiedä.

LUULEKSÄ ETTÄ TÄÄ ON JOKU VITTERI! Itte meinaan pari kertaa käyny mielessä, nyt kun pienen tauon jälkeen on täällä aktivoitunut, että taidanpa re-tweetata jonkun viestin. Mutta en sitten kuitenkaan.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Tähän palstaan oli aika vaikea päästä sisään. Pitkään meni niin, että juttelin lähinnä itselleni eikä kukaan kommentoinut/huomannut tekstejäni millään tavalla. Tietysti syy voi olla sekin, että omien tekstien taso on parantunut, en tiedä.

No ei kannata olla niin no-life, kuin nimimerkit...xxx. Kirjoitat vaan juttujasi tänne ja kerrot asioista, jotka painavat mieltäsi.
Niihin saattavat jotkut kertoa mielipiteensä ja ehkä saat kommeinteista jotain kiksejä. Niin tai näin...Kunhan pääset purkamaan ajatuksia / välttämättä niihin reaktiota saamatta. Tekee varmaan gutaa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
No ei kannata olla niin no-life, kuin nimimerkit...xxx. Kirjoitat vaan juttujasi tänne ja kerrot asioista, jotka painavat mieltäsi.
Niihin saattavat jotkut kertoa mielipiteensä ja ehkä saat kommeinteista jotain kiksejä. Niin tai näin...Kunhan pääset purkamaan ajatuksia / välttämättä niihin reaktiota saamatta. Tekee varmaan gutaa.
No onneksi en tosiaan jotain foorumi"tykkäyksiä" tarvitse itsetuntoni kohottamiseksi. Joskus tuntui vaan turhalta kiroitella, kun jotkut vaan jutteli keskenään (tai siltä se tuntui). Nyt toisaalta ihan sama, jos kellään ei kiinnosta, kuha tosiaan tapan aikaa/puran tuntojani täällä.

Tuo alkuperäinen viesti siis ei ollut niin negatiivissävytteinen kun ehkä vaikuttaisi. Ei nobodius yleensä juuri haittaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yksi nimimerkki trollaa päätoimisesti ketjusta toiseen vapaalla puolella...

Mitään nimimerkkejä mainitsematta minäkin olen huomannut viime aikoina saman. Tämä minun merkille panema nimimerkki on siitä veikeä kaveri, että vastaa ainoastaan niihin kysymyksiin joihin haluaa. Asialliseen kysymykseen, jonka vastauksessa ko. nimimerkki joutuisi pakosta edes vähän pyörtämään sanojaan on turha odottaa vastausta. Tosin tämä taitaa peikkojen keskuudessa olla kovinkin yleistä, kuten myös kanssakirjoittajien väheksyminen ja viittä vaille henkilökohtaisuuksiin meneminen. Mutta hienosti taiteilee kyllä sääntöjen rajamailla, ei siinä mitään.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Scouseria ei ole tullut koskaan maistettua, mutta lapskoussi on aivan jumalaista herkkua. Äijänsuolla siihen tutustunut ja monesti tullut tehtyä kotonakin.

Asiaan liittyen minulle avautui, että Pohjois-Saksalainen versio lapskoussista on vähän niin kuin jo kertaalleen syödyn näköinen...
 

Liitteet

  • Labskaus.jpg
    Labskaus.jpg
    64,6 KB · kertaa luettu: 538

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Avautui, että tänään pelataan Liigan pronssiottelu. Eipä jäänyt Lukolle hirveästi aikaa toipua. Samalla avautui, että tänään tiedetään jo saman liigan mestarikin, kun kuutena edellisenä vuonna mestari on ollut se joukkue, joka on kohdannut välierissä pronssiottelun voittajan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Aika monella lätkänpelaajalla tukka alkaa harveta hyvinkin varhaisessa vaiheessa. Esim. Ryan Getzlafin päälaki alkoi tulla näkyviin hänen ollessaan vasta 25-vuotias, Robyn Regehr kaljuuntui reilusti ennen 30-vuotispäiväänsä ja näemmä Paul Byronkin eli mies joka melkein tappoi toisen Sedinin, on hyvää vauhtia menettämässä tukkaansa. Onko syynä se kypärä vaiko ihan vaan pelkät geenit?
 

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Testosteroni aiheuttaa kaljuuntumisen.

P.S. Olen luonnostani kalju.

P.P.S. Norwood-Hamiltonin skaalalla IV A, joka on harvinaisempi muoto kaljuutumisesta. Tämä oikeastaan avautui vasta nyt.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Scouseria ei ole tullut koskaan maistettua, mutta lapskoussi on aivan jumalaista herkkua. Äijänsuolla siihen tutustunut ja monesti tullut tehtyä kotonakin.
...

Avautui että Scouser on ruoka, olen luullut että tarkoittaa pelkästään liverpoolilaisia (tai no luoteis-englantilaisia, mutta Liverpooliin tuo yleisimmin yhdistetään). Tuli tosin ihmeteltyä, että minkä alueen asukkeja nuo lapskoussit ovat...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Cittariin vein kasan tyhjiä pulloja ja tölkkejä. En mä sieltä mitään ostettavaa keksinyt, paitsi yhden keksipaketin, ja kassalla sitten vanhasta tottumuksesta vilautin plussakorttia. Ei olisi pitänyt, sillä plussapisteitä lähti. Sattumoisin huomasin kuitista ja äsken katsoin tuolta netistä.

Joo en mä näistä plussajutuista paljoakaan tiedä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisaalta enhän mä tuossa varsinaisesti tappiolle jäänyt. Pullot vaikka Lidliin palauttamalla tai muualla rahana ottamalla saisi ylimääräistä plussaa tai bonusta.

S-ketjussa tuo on mulle ollut aina selvää...
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Testosteroni aiheuttaa kaljuuntumisen.

P.S. Olen luonnostani kalju.

P.P.S. Norwood-Hamiltonin skaalalla IV A, joka on harvinaisempi muoto kaljuutumisesta. Tämä oikeastaan avautui vasta nyt.

Väärin. Dihydrotestosteroni aiheuttaa kaljuuntumisen. Kyse on siis siitä, miten elimistö käsittelee tuota testosteronia. Toki esimerkiksi ulkoisen testosteronin piikittäminen ruokkii joillakin ihmisillä myös DHT:ta, mutta ei suinkaan kaikilla.

Jääkiekkoilijat eivät kyllä nähdäkseni ole sen kaljumpia kuin muutkaan. Valitettavan suuri osa suomalaismiehistä alkaa kaljuuntua siinä armeija-iässä jo. Todella surullinen sairaus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös