Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 819 941
  • 34 294

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Avautui, että Ville Haapasalo on moniosaaja. Oho!

Ja näköjään ollut joskus poikkeuksellisen hyvännäköinen mies. Huhhuh! Missä vaiheessa se rapistuminen tapahtui? Vai olisiko se edelleen sama kaunis poika jos viitsisi sen karsean parran ajaa?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Saamani tekstiviesti, jossa minut määriteltiin faijapuoleksi avasi silmät, että sitähän olen ja niinhän ne asiat nyt on. Kaikki on vaan ollut niin luonnollista ja tapahtunut kitkattomasti, ettei sitä ole edes miettinyt. Ja omien lasten kanssa ihan pirun hyvissä väleissä, joten ei valittamista. Joskus juna vaan kulkee, eikä ole aikaa pysähtyä analysoimaan, kun mennään kuitenkin rehellisesti ja tunteella eteenpäin. Sille!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Avautui MTV:n Lotto-farssia katsellessani, että yksi ja sama henkilö voi olla sekä näyttelijä, joka ei osaa näytellä, että juontaja, joka ei osaa juontaa - eli näin ollen kaikkein loogisin ja järkeenkäyvin valinta vihreiden edustajaksi Helsingin kaupunginvaltuustoon.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Joo hieman kyllä on, mutta minkäs teet. Päänahka myös meinaa mulla kuivua. Välillä oikein lähtee tuollaisia iholaattoja. Tossa joskus kuukausi sitten kaadoin rypsiöljyä päähän ja päivän se ehkä auttoi. Hohhoijaa.

Mulla myös päänahka kuivuu, mutta ei ole tullut mieleenkään kaataa rypsiöljyä päähäni. Joku suositteli hoitoainetta joka jätetään hiuksiin, mutta kun ei oikein ole hiuksia mihin sitä voisi kaataa.

Itselleni avautui, että suomalaiset osaavat oikeasti tehdä viihdyttävän tapahtuman ilman, että se aiheuttaisi myötähäpeää. Turussa painittu Cage 24 oli paljon viihdyttävämpi tapahtuma kuin mikään muu tapahtuma missä olen kotimaassa ollut.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Loton perussetissä 5+1 ei tarjoa oikeastaan kuin pahan mielen. Miksi ei voinut olla 6+1? Perkele!
 

Masentaja

Jäsen
Loton perussetissä 5+1 ei tarjoa oikeastaan kuin pahan mielen. Miksi ei voinut olla 6+1? Perkele!

Olisit iloinen siitä mitä sinulla on äläkä murehdi sitä mitä sinulla olisi voinut olla. Mulla, ei arvoituista yhdeksästä numerosta osunut yksikään. Pitäisikö Veikkauksen antaa ees panos takasin jos ei ensimmäistäkään numeroa, edes varanumeroa, ole oikein...
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Olisit iloinen siitä mitä sinulla on äläkä murehdi sitä mitä sinulla olisi voinut olla. Mulla, ei arvoituista yhdeksästä numerosta osunut yksikään. Pitäisikö Veikkauksen antaa ees panos takasin jos ei ensimmäistäkään numeroa, edes varanumeroa, ole oikein...

Totta helvetissä olen, mutta junttina iskee se tunne "mitä jos vielä...". Kyllä tuo voitto maksoi omansa takaisin ja jäi vielä käteenkin reilusti.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Lotosta puheen ollen. Avautui pari vuotta sitten, että sukulaismiehen voittamassa parin tuhannen euron viikinkilottovoitossa oli karvas sivumaku.

Syksyllä 2011 Viking Loton onnennumeropotti oli jatkanut kasvuaan pitkään. Yleensä viikingissä tulee 6 oikein harva se kierros, mutta jos tuo onnennumero ei osu kohdalleen, niin onnennumeropotti jatkaa kasvuaan.

Yhdellä kierroksella potti oli onnennumeron kanssa kivunnut jo 23 miljoonaan euroon. Sillä kierroksella onnennumero osui 6 oikein -riviin, mutta jättipotin houkuttelemasta valtavasta rivimäärästä huolimatta kukaan ei saanut kuutta oikein. Sukulaismiehelle sattui osumaan 5 oikein, ja kuudes jäi yhden numeron päähän. Toki viidellä oikein herunut pari tonnia oli mukava juttu sinänsä, eipä siinä mitään.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Lyhyet, rumat, tyhmät, rasittavat, itsesäälissä kieriskelevät pitkäveteiset itsestäänselvyyksiä jankkaavat netti-vinkujat eivät saa laatupimppaa livenä. Värjään itseni yllättyneeksi.

muaddib
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mulla myös päänahka kuivuu, mutta ei ole tullut mieleenkään kaataa rypsiöljyä päähäni. Joku suositteli hoitoainetta joka jätetään hiuksiin, mutta kun ei oikein ole hiuksia mihin sitä voisi kaataa.

Itse kärsin pahastikin kuivasta päänahasta, ja rypsiöljyä on tullut joskus kokeiltua. Kyllähän se auttaa hieman, mutta sitten kun hiukset pitää pestä öljystä, suuri osa päänahkaan sitoutuneesta öljystä myös lähtee pois. Sinulla tuota ongelmaa ei välttämättä ole. Ehkä parhaiten tuo toimii kuivuneen ihon irrottajana, mikä toki osaltaan auttaa.

Mutta minusta ehdottomasti parhaiten on auttanut mieto merisuolaliuos. Itse teen sen siten, että laitan lasin pohjalle noin puolikkaan teelusikallisen suolaa ja sitten kädenlämpöistä vettä lasi täyteen. Litku sekoitetaan. Ja sen jälkeen kaadan sitä käteen ja hieron siitä päähän. Ei huudella mitenkään.

Alkuun tuo hieman kirvelee, etenkin, jos on iho vähänkin rikki. Mutta kirvely lähtee hyvin pian pois. Teen tuon usein illasta hieman ennen nukkumaan menoa. Aamulla iho tuntuu selvästi paremmalta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui, että Radio Novan kotisivut ovat kokeneet radikaalin muutoksen. Nyt koko sivusto näyttää joltain twitter-päivitysten täyttämältä palapeliltä, josta on vaikea sanoa mitään hyvää.
 

Jeffrey

Jäsen
Unettomuus johtaa erikoisiin avautumisiin.

Nyt avautui se, että mikäli mies harrastaa seksiä varmuudella HIV-positiivisen naisen kanssa, viruksen tarttumistodennäköisyys on 0,0003. Eli mikäli on 3 300 miestä, joka harrastaa seksiä HIV-positiivisen kanssa, niin yksi mies saa tartunnan. Toki tämä joku näistä 3300 miehestä saa sen tartunnan. Esimerkiksi kivessyöpään sairastumisen todennäköisyys on 13 kertaa suurempi.

Eli johtopäätöksenä: Kumit roskiin, roinat rinnoille ja munia näpräämään!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Unettomuus johtaa erikoisiin avautumisiin.

Nyt avautui se, että mikäli mies harrastaa seksiä varmuudella HIV-positiivisen naisen kanssa, viruksen tarttumistodennäköisyys on 0,0003. Eli mikäli on 3 300 miestä, joka harrastaa seksiä HIV-positiivisen kanssa, niin yksi mies saa tartunnan. Toki tämä joku näistä 3300 miehestä saa sen tartunnan. Esimerkiksi kivessyöpään sairastumisen todennäköisyys on 13 kertaa suurempi.

Eli johtopäätöksenä: Kumit roskiin, roinat rinnoille ja munia näpräämään!

Käsittääkseni muuten ympärileikatulla tuo riski on paljon suurempi. Muistelen lukeneeni viime vuonna tms. Liekö silti kenoluokkaa tuo todennäköisyys.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Miley Cyrusin vanhemmat ovat varmasti erittäin ylpeitä jälkikasvustaan. Sen osoittavat mm. ensimäiset ~100 kuvaa jotka Google tarjoaa kyseisestä "neidistä".
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Miley Cyrusin vanhemmat ovat varmasti erittäin ylpeitä jälkikasvustaan. Sen osoittavat mm. ensimäiset ~100 kuvaa jotka Google tarjoaa kyseisestä "neidistä".

Vähän on tyyli muuttunut. Kirjoita tämän jälkeen hänen entinen taiteilijanimi Hannah Montana googleen.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Vähän on tyyli muuttunut. Kirjoita tämän jälkeen hänen entinen taiteilijanimi Hannah Montana googleen.

Eiköhän tuo tyylinmuutos ole täysin laskelmoitua touhua. Samaten kuin muidenkin naisjulkisten "vilautuskuvat", seksivideot yms.

Ja eikös sen faija ole sen manageri? Mielestäni jo aiempina vuosina tuon kaltainen lapsellaan rahastaminen on ollut eettisesti hieman epäilyttävää touhua, mutta tämä nykyinen tyyli vielä vahvistaa käsitystäni kyseisestä tyypistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös