Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 713 064
  • 33 930

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Itse esittelin jälkikasvulle herran nimeltä Gary Moore. Kyseessä oli sentään CD, hankintavuosi 1986-1987.
Ei osunut, eikä uponnut nuorempaan kohderyhmään...

Mulle kävi aikoinani hieman toisin, kun jälkipolvi löysi minun vinyylikokoelmani: Led Zeppelin, Doors ja muutama muu 70-luvulta sytytti rajusti, mutta oli siellä toki jokunen, jolle suorastaan kehtasivat naureskellakin - yritin vastata samalla mitalla...

Tässä vuosien varrella on avautunut, että yleensä hieman "vakavammin" rock-musiikkiin harrastuksena, tjsp. suhtautuvat nuoret löytävät helposti 60-70-luvun rock-/popmusiikista kiinnostuksen kohteita ja jopa esikuviakin.

Btw - Gary Moore löytyy minunkin kokoelmistani.
 

Jotva

Jäsen
Happoradion Rakkaus-biisissä on kohta: Rakkaus, anna meille vastaus.
Rakkaus, vanhan liiton viisaus


Avautui yllättäen, että vanhalla liitolla tarkoitetaankin tässä nähtävästi avioliittoa, eikä kyseessä olekaan lätkätermi.
 

Koke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Philadelphia Flyers
Vasemmistoa kannattavat ihmiset ovat uskomattoman kateellisia rikkaita ihmisiä kohtaan. Maailma on tosiaan erilainen punaisten lasien läpi katsottuna.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Olen aivan jumissa tunteita ja tuoksuja sarjan kohdalla, huikea sarja. Aamulla oikein odottaa ohjelman alkua. Tämä avautui minulle juuri nyt.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tässä vuosien varrella on avautunut, että yleensä hieman "vakavammin" rock-musiikkiin harrastuksena, tjsp. suhtautuvat nuoret löytävät helposti 60-70-luvun rock-/popmusiikista kiinnostuksen kohteita ja jopa esikuviakin.
Ihmekös tuo. Silloinhan paras rock- ja popmusiikki tehtiin.
 

d2uce

Jäsen
Sukarin ja Keskisen ei tarvitse hirveästi näytellä esittäessään tyhmää junttia. Homma sujuu molemmilta aivan luonnostaan.

Mulla on tuolla Maskun seudulla sukulaisia, jotka tietävät ja tuntevat Topin vuosikymmenten takaa. Aikamoinen suoran toiminnan mies kuuluu Topi olevan, joten en kyllä ihmettelisi lainkaan, vaikka olisi mennytkin. Ja trukkikuski nostaa, jos Topi käskee, tai samoin tein entinen kuski välittömästi. Topi ei tunnetusti ole lukumiehiä ja mm työsopimuslaki on aikoinaan jäänyt selailematta. Kukaan ei ole myöskään muistanut tai uskaltanut kertoa Topille irtisanomisajoista, joten hommat loppuu heti ja välittömästi, jos kaverin naama vituttaa.

En epäile hetkeäkään tuota Sukarin junttiutta. Mies on tainnut oman urpoutensa tuoda esiin jossain talkshow'ssa aikanaan.

Tuo liiaksi käsikirjoitettu touhu vaan vetää sen parhaan terän pois ja alkaa tällaisia trukkikohtauksia epäilemään kotisohvalla. Enemmän kaipaisin siis sellaista Tuurin kaltaista kotikutoisempaa otetta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulle avautui sellainen juttu, että Sudan on hiljattain jakautunut kahdeksi valtioksi: Sudaniksi ja Etelä-Sudaniksi.

Samalla avautui se, että olisi ehkä syytä pysytellä enemmän kärryillä maailman asioissa. Tuo jakautuminen on kyllä todella taitavasti onnistunut menemään minulta ohi. E-Sudanhan tässä äskettäin vietti puolivuotistaan ja siinä kohtaa tiedostin, että tuollainenkin uusi valtio on olemassa.

Hauska yksityiskohta E-Sudanissa on se, että valtaosa väestöstä harjoittaa alkuperäisuskontojaan ja islam sekä kristinusko ovat pienemmässä rooleissa.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Happoradion Rakkaus-biisissä on kohta: Rakkaus, anna meille vastaus.
Rakkaus, vanhan liiton viisaus


Avautui yllättäen, että vanhalla liitolla tarkoitetaankin tässä nähtävästi avioliittoa, eikä kyseessä olekaan lätkätermi.

Tai ehkäpä raamatullinen... Jumalan ja Israelin kansan liitto. Sen jälkeen vanha liitto on tarkoittanut myös tietyssä vankilassa pitkään yhdessä istuneita venkuloita.
 

Jack Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Liverpool, Barcelona, HJK
Minulle avautui juuri seuraavanlainen juttu selaillessani iltasanomien uutisia:

-Kun rulettipyörän luvut lasketaan yhteen, tulee summaksi pahamaineinen luku 666, mikä ei ainakaan himmennä uhkapelin mainetta.

Tästä vielä linkki kysseiseen juttuun.. Rulettipn summa on 666 - Ilta-Sanomat

Kaikkea ne keksii.. :)
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, että uskottavuus on tärkeä asia, joskus jopa elintärkeä - vai mitä sanotte tästä:

Liian vähän itkua?
Väärin itketty..

Ymmärtäähän sen nyt mikä sai nuo ihmiset itkemään niin saatanan väkisinväännettyä porua kuin mitä noissa suruvideoissa nähtiin. Mieluummin sitä hetken itkeä vollottaa kameroiden edessä kun lähtee liian laimean surutyön vuoksi puoleksi vuodeksi työleirille.

Hyvän kuuloinen mesta, kertakaikkiaan.

Muokattu ja lisätty puuttuva sana
 
Viimeksi muokattu:

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Avautui, että missikisojen taso käy vuosi vuodelta huonommaksi. Ihan perusnättejä tyttöjä tuolla näyttää olevan, mutta kyllähän kasvojen perusteella kauniimpia näkee harva se päivä. Muutama taitaa olla aivan väärässä kisassa mukana, mikäli minulta kysytään. Tässä vielä linkkin Iltalehden sivuille. (ikään kuin ette olisi vielä katsoneet)
 

d2uce

Jäsen
Avautui, että missikisojen taso käy vuosi vuodelta huonommaksi. Ihan perusnättejä tyttöjä tuolla näyttää olevan, mutta kyllähän kasvojen perusteella kauniimpia näkee harva se päivä. Muutama taitaa olla aivan väärässä kisassa mukana, mikäli minulta kysytään. Tässä vielä linkkin Iltalehden sivuille. (ikään kuin ette olisi vielä katsoneet)

Tuosta vikasta kuvasta voisi luulla, että se on joku "20 vuotta myöhemmin" -juttu.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kännykällä jos olen hoitanut pankkiasioita, niin olen käyttänyt mobiiliversiota siitä pankin nettisivusta, mutta nyt latasin tohon kännykkään pankin mobiilisovelluksen, jolla on näköjään kätevää maksaa laskuja. Tai se siis avautui, että kännykän kameran kautta tämä ohjelma lukee viivakooditkin, niin ei tarvitse itse niitä kaikkia numeroita näpytellä.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
HCH on ilmeisesti kulttuuri-ihmisiä. Linkki vie ruutu.fi Nelosen uutispätkään.

Osuvasti todettu. Visuaalinen lukutaito joka ympäröi galaksimme instituution strategian hegemoonista artikulointia, on tärkeä osa globaalia nyky-yhteiskuntaa, jossa sinä, Ville, Pekka, Juho taikka Simo, teet valtaosan päätöksistä liittyen konkreettiseen tavoitteeseen luoda Helsingin katumaisemaan positiivisen sävyinen kuva siitä, minkälainen suomalainen guggenheim museo voisi olla.
 

scholl

Jäsen
Ben Affleck on ehkä huonoin näyttelijä, mitä olen ikinä nähnyt. Kun tulin su aamuna baarista niin miehen elokuva Gigli pyöri telkkarissa. Hän oli uskomattoman paska ainakin siinä elokuvan lopussa. Tuntuu, että Jennifer Lopez olisi leikattu siihen jostakin toisesta elokuvasta. Täytyy myös todeta se, että Lopezilla täytyy olla käsittämättömän huono itseluottamus, että on voinut seurustella tuollaisen äijän kanssa. Tosin muutenkin hänen miehensä ovat olleet aika ankeita ja sitten on vielä huhuja jostain skientologiasta. No oli miten oli niin Ben Affleck on paska näyttelijä.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Ben Affleck on ehkä huonoin näyttelijä, mitä olen ikinä nähnyt. Kun tulin su aamuna baarista niin miehen elokuva Gigli pyöri telkkarissa. Hän oli uskomattoman paska ainakin siinä elokuvan lopussa. Tuntuu, että Jennifer Lopez olisi leikattu siihen jostakin toisesta elokuvasta. Täytyy myös todeta se, että Lopezilla täytyy olla käsittämättömän huono itseluottamus, että on voinut seurustella tuollaisen äijän kanssa. Tosin muutenkin hänen miehensä ovat olleet aika ankeita ja sitten on vielä huhuja jostain skientologiasta. No oli miten oli niin Ben Affleck on paska näyttelijä.


Gigli on vuosisadan paskin leffa.
 

scholl

Jäsen
Mitäs mieltä olet esimerkiksi Josh Hartnettin "taidoista"?

En ole kuullutkaan ko. herrasta, mutta Affleckin piti olla tällainen ns. iso nimi. En ymmärrä, miten joku voi olla kuuluisa, jos on niin teennäinen/epäaito näytellessään, että tulee kuva, ettei hän ole ko. hommaa ikinä ennen tehnyt.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ymmärrä, miten joku voi olla kuuluisa, jos on niin teennäinen/epäaito näytellessään, että tulee kuva, ettei hän ole ko. hommaa ikinä ennen tehnyt.
No onhan Tom Cruisekin, ja aika moni näistä nuoremmista veijareista joiden nimiä en tiedä. Jos on nätti naama niin se riittää Hollywoodissa. Ovat kuin Kären leipomon viinerit ennen, tyhjän päällä kuoret.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös