Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 765 258
  • 34 067

Oldberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko Jatkoajan sivuilla näkyvässä Mitsubishi Electronics-mainoksessa mannekiininä Tero Lehterä? Ainakin on samaa näköä.

Näköisyyksistä puheenollen, mikäli Venezuelan presidentti Hugo Chavezista joskus tehdään elokuva, mielestäni pääosan esittäjäksi pitäisi valita Steven Seagal.
 

Oldberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mjoo onhan tuossa tuo sekalaisia kysymyksiä ketju johon olisi aikaisempi sopinut paremmin.

Kalsarikänni-ketjuun en pystynyt kommentoimaan koska ei ole kalsareita jalassa. Sukat on päällä, tosin ihmettelen että minkä ihmeen takia.

No ketjun aiheeseen: asia joka minulle juuri avautui oli että kerrostalokorttelissa asuessani keittiöni verhot ovat olleet sisäpihalle auki kokoillan, kulkiessani täällä ainoastaan sukat jalassa, toivottavasti olen piristänyt naapuritalojen asukkaiden illanviettoa.

-> laitan kalsarit jalkaan ja siirryn oikeaan ketjuun (verhot jätän auki)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No ketjun aiheeseen: asia joka minulle juuri avautui oli että kerrostalokorttelissa asuessani keittiöni verhot ovat olleet sisäpihalle auki kokoillan, kulkiessani täällä ainoastaan sukat jalassa, toivottavasti olen piristänyt naapuritalojen asukkaiden illanviettoa.
"Kato sie Vilho! Ihan kuin kikkeli mutta pienempi!"
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Nää on näitä.. oon miettiny jo pitkään missä mun hieno Zippo on. Siellähän se on ollu puvun takin taskussa viime talvesta lähtien. Huomasin kun tuota pukua joutuu tänään taaaas käyttämään.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
MTV:ltä tulee musiikkia. Ilmeisesti kanava ei ole tarkoitettu katseltavaksi iltaisin, jolloin sieltä tulee pelkkää reality-paskaa. Aamuisin sitten tulee näköjään oikein musiikkivideoita. Tony Bennetiä ja Amy Winehousea - nice...
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kun on ihan helvetin teknologiarajoittunut ihminen (en osaa, ei kiinnosta enkä todellakaan omaksu äkkiä)...

... niin vituttaa suunnattomasti, kun kotikone alkaa perseilemään. Asenna vittu sitä ja tätä äänipuolta, jotka ovat mystisesti "kadonneet" - ja sitten kun tuskanhiki otsalla yrität asentaa, paska väittää että kyllä ne toimivat, vaikkeivat siis olekaan koneella. Asiaa ei helpota, että mylly on erinäisiä vuosia sitten yhden alan friikin (jota en tietenkään saa kiinni) pullopalkalla säätämä. Varsin onkin rahaa ja kiinnostusta soittaa huoltoa tämän takia. Vittu, lähden lenkille ja viinakauppaan.
Avautui kaksi sekuntia sitten, että tämä ei ollutkaan vitutusketju. Sori, vittu.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Avautui, että Raju-Ekistä on sitten tullut se kuuluisa Vanha Erkki.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui, että Jani Toivola on kerännyt aika paljon laardia sitten viime näkemän.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Radio 957:sta taitaa tulla suosikkikanavani.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Avautui, että Toni Häppölä on vähintäänkin hyvä laulaja. Onko Häbän Talent-kisan menestyksestä tietoa?

Toni Häppölä ja Macke Granberg - Yli synkän virran

Kyllä ja tuo ei tee vielä edes oikeutta. Olen muutaman kerran ollut Häbän kanssa karaoke baarissa ja kyllä on ollut mummut sekaisin kun Toni luikauttaa vaikka "ota lähellesi peiton alle" :D (en muista tuon kipaleen oikeaa nimeä. Kirkaa taisi olla tuokin.)
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taas avautui uusi asia. maps.google.comissa on mahdollista katsoa reitti 3D-muotoisena. Vielä kun tekisivät saman homman streetviewin kanssa...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiistaina 4.10. klo 11:51 tapahtui näemmä sellainen ihme, että nimimerkki scholl kirjoitti Jatkoajan 'Naisasiat' -ketjuun ns. asiallisen viestin. Olen jopa samaa mieltä hänen kanssaan. Aikamoista.
 

Rocco

Jäsen
Päärynä on englanniksi perry.

Tämä siis avautui minulle, koskien miten siiderin lipittäminen muuttaa englannin sanastoa teinien keskuudessa.

Päärynä on oikeasti pear. Perry on käymisprosessilla tehty päärynäalkoholijuoma.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Päärynä on englanniksi perry.

Tämä siis avautui minulle, koskien miten siiderin lipittäminen muuttaa englannin sanastoa teinien keskuudessa.

Päärynä on oikeasti pear. Perry on käymisprosessilla tehty päärynäalkoholijuoma.

Corey Perry on siis suomeksi "Keissi Sidukkaa"

Ettei menisi ihan leikinlaskuksi, niin minulle avautui, että monin paikoin USA:ssa, esim. New Yorkissa, tupakka-aski maksaa 11-15 USD (8-11 €). Onneksi sentään paikallisessa Mäkkärissä on kohtuuhinnat.

Röökiaskin hinta pilvissä
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mulle avautui se, ettei Hitler + propagandakoneisto + Natsit ole luoneet alunperin tätä "Arjalainen ihminen on yli-ihminen"- väittämää.

Saksa hallitsi Lounais-Afrikan siirtomaataan 1884–1919, ja kävi maitaan puolustaneita hereroja ja nama-heimoon kuuluvia vastaan ankaran siirtomaasodan 1904–1908. Noin 80 000 hererosta henkiin jäi vain 15 000. Namoja oli 20 000 ennen siirtomaasotaa, puolet jäi henkiin.
Taisteluissa kuolleiden luita Saksa vei tutkijoilleen, jotta nämä osoittaisivat valkoisen saksalaisen rodun ylemmyyden.

Aika tyhmä jätkä siis olen! Sen toki tiedän, että miten Natsit toteuttivat tätä.

Lähteenä HS:n juttu "Saksa palautti pääkalloja Namibiaan"
 

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC

Miksi mulla on ollut tunne, että rööki on maksanut aina jenkeissä suht paljon...? Pitääkö tämä kutinsa? Vastatkaa viisaat.

Melko hintavaa kyllä. Jenkeissä on aina heitellyt röökihinnat osavaltion ja verotuksen mukaan mutta muistan kyllä selvästi, että n. 15 vuotta sitten New Yorkissakin sai tietyilta huoltoasemilta kolme tupakka-askia kymmenen dollarin hintaan. Silloin myös päiviteltiin, miten gallona bensaa voi maksaa yli dollarin!
 

Vercetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Heräsin juuri siihen todellisuuteen, että NHL Premiere järjestetään Suomessa jo kolmatta vuotta putkeen. Jotenkin nuo Chicagon ja Floridan väliset matsit olivat jo päässeet unohtumaan, vaikka tulihan niitäkin varsin tiiviisti silloin televisiosta seurattua.

Joka tapauksessa hienoahan se on, että NHL esittäytyy jälleen kerran Suomessa. Kukapa tuollaiseen kolmen vuoden putkeenkaan olisi vielä esimerkiksi viisi vuotta sitten uskonut.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Riku Mattila, Röyhkän luottomies ja helvetin hieno kitaristi, on tuottanut Lauri Tähkän levyjä!

Ei saatana. Toivottavasti muistaa viimeisellä tuomiolla sanoa, että "olin nuori ja tarvitsin rahaa".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös