Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 768 972
  • 34 071

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Minulle "avautui", että Noosebleed 68686 on mitä ilmeisemmin homoseksuaali!
Olenkohan homo, jos minulle suurin avautuminen tuosta jutusta on se, että tuolla pitkätukalla on Moottorpiään paita?
Ennusmerkit ovat melko selvät; ei terveen heteromiehen pitäisi tuosta kuvasta edes huomata mitään pitkätukkaa saatika sitten hänen keikkapaitaansa!

Pssst... mahtaakohan sillä pitkätukalla muuten olla ollenkaan kalsareita niiden nahkahousujensa alla? Mitä luulet?
 

J.Petke

Jäsen
Avaatko tämän meille muillekin? Mä olen aamusta saakka ajatellut, että siinä on takana jotain muutakin kuin vain yksittäisiä vokaaleja.

Eihän hän laulakaan kuin pelkät vokaaliosuudet.

Yksinkertaisin selitys on yleensä oikea, näin Jarla on itse opastanut.

Hauska strippi oli tuo.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Eihän hän laulakaan kuin pelkät vokaaliosuudet.

Yksinkertaisin selitys on yleensä oikea, näin Jarla on itse opastanut.

Hauska strippi oli tuo.
Eli siitä viimeisestä kuvasta on turhaa yrittää saada esimerkiksi mitään Nightwishin kertosäettä laulamalla itse nuo konsonanttiosuudet? Näin käsitin siis tuosta ernestipotsin viestistä, että hänelle olisi "avautunut" se sanoma.

KISS - Keep It Simple Stupid
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Eli siitä viimeisestä kuvasta on turhaa yrittää saada esimerkiksi mitään Nightwishin kertosäettä laulamalla itse nuo konsonanttiosuudet?

KISS - Keep It Simple Stupid

Jep turha on. Vokaaleitahan on a,e,i,o,u,y,ä,ö. Niitähän tuossa lauletaan. Vokaaliosuuksilla tarkoitetaan lauluosuuksia. Hankala selittää, mutta ei tuossa sen suurempaa päättelyä tarvitse käyttää :)
 

J.Petke

Jäsen
Olipa hyvä kun Mr.Fox lähti tätä pohtimaan sillä tuohan olisi jäänyt vajavaiseksi ilman Dekon selitystä.

Tosin hauskuutta tuo ei lisää yhtään mutta kiva knoppitieto.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Kyllähän tuo Dee esiintyy *SLURPS* myös livekeikoilla! Ihan playbackina mennään, kuten 99% noista eurodanceyhtyeiden live-esiintymisistä. Muistaakseni Ruotsissa oli joku toinenkin vastaava eurodanceyhtye, jonka levyn krediteissäkin oikein erikseen mainittiin "studio vocalist" ja "live vocalist". Ehkäpä se muistuu tässä illan mittaan mieleen.
Baby Alice.

Ihmettelyä vuonna 2007
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Avautui Sabres @ Flyers matsia väijyessä, että Nikolai Zherdev ja Chicagon Patrick Sharp ovat kuin yhdestä muotista tehty. Molemmat righteja, luistelutyyli ja postyyri samankaltaiset. Molemmilla roikkuu nuo pulkannarut pelatessa vehkeiden edessä. Pituus ja painokin todella lähellä toisiaan. Täytyykin seurata piiskaako Nikolai samanlaisia monsteri-slapshotteja ja wristereitä kuin sharp-dressed-man ;)
 

Rocco

Jäsen
Pölynimurin pölypussit ovat todella huonoja, kun yhden imuroinnin jälkeen se on jo aivan täynnä.

Lisäksi huomasin, että imurin suodattimet kannattaa putsata. Sen jälkeen imuteho on taas moninkertainen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pölynimurin pölypussit ovat todella huonoja, kun yhden imuroinnin jälkeen se on jo aivan täynnä.

Kannattaisi ehkä imuroida hiukan useammin?

Minulle on niin monesti avautunut, että kannattaa ottaa se pölynimurin merkki ja malli paperille mukaan, kun lähtee pölypusseja ostamaan. Ei niitä siellä paikan päällä muista kirveelläkään.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minulle on niin monesti avautunut, että kannattaa ottaa se pölynimurin merkki ja malli paperille mukaan, kun lähtee pölypusseja ostamaan. Ei niitä siellä paikan päällä muista kirveelläkään.

Tai ostaa pölypussiton imuri?

Itselle avautui, että JIM:n sarja "Maa ihmisten jälkeen" on täyttä skeidaa. Ajattelin, että siinä vaikka simuloitaisiin mitä jollekin Empire State Buildingille ajan myötä kävisi, mutta paskan marjat. Selostaja kertoo dramaattisella äänellä kuinka Burj Khalifan ikkunanpesuvaunu putoaa maahan, joka oli kauhea draama siis amerikkalaisille. Ja jotku vitun ilvekset muuttaa ihmisten alusvaatteiden sekaan asumaan ajan myötä. Ja viltit katoavat. Hirveetä paskaa!
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Pölynimurin pölypussit ovat todella huonoja, kun yhden imuroinnin jälkeen se on jo aivan täynnä.

Lisäksi huomasin, että imurin suodattimet kannattaa putsata. Sen jälkeen imuteho on taas moninkertainen.

Imurissa tai pusseissa lienee sitten jotain vikaa tai siivous tapahtuu tyyliin kerran vuodessa. Tässä taloudessa ei montaa pussia vuodessa mene, vaikka pölyä ja karvoja lienee keskivertotaloutta enemmän imuroitavana. Imurina Miele ja pölypusseina valmistajan omat tekeleet.

Suodattimien puhdistus tosiaan on kannattavaa aina silloin tällöin.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tai ostaa pölypussiton imuri?

Itselle avautui, että JIM:n sarja "Maa ihmisten jälkeen" on täyttä skeidaa. Ajattelin, että siinä vaikka simuloitaisiin mitä jollekin Empire State Buildingille ajan myötä kävisi, mutta paskan marjat. Selostaja kertoo dramaattisella äänellä kuinka Burj Khalifan ikkunanpesuvaunu putoaa maahan, joka oli kauhea draama siis amerikkalaisille. Ja jotku vitun ilvekset muuttaa ihmisten alusvaatteiden sekaan asumaan ajan myötä. Ja viltit katoavat. Hirveetä paskaa!

Minulle on sama avautunut jo aikaa sitten. Sillä lisäyksellä että kaikki 4 tai JIM:n dokkarit jotka ovat jenkkien tekemiä ovat täyttä paskaa. Tehty 4-vuotiaan älyn omaaville jenkeille. Yksinkertaisetkin asiat väännetään rautalangasta, liioitellaan, toistetaan samoja juttuja noin 8 kertaa "Dokumentin" aikana... BBC onneksi tekee vielä laatua.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulle on sama avautunut jo aikaa sitten. Sillä lisäyksellä että kaikki 4 tai JIM:n dokkarit jotka ovat jenkkien tekemiä ovat täyttä paskaa.
Pääosin näin on, kyllä. Mutta juuri äskettäin jäin seuraamaan JIMiltä tullutta dokkaria vankilapaosta, joka tapahtui jenkeissä 1997. Kuusi jannua kaivautui vapauteen ja ehtivät olla karussa reilun viikon, kunnes viimeisetkin jäivät kiinni, juuri h-hetkellä, ennen kuin ehtivät väärillä papereilla Meksikon puolelle. Mielestäni ihan ok dokkari, jossa jäin pohtimaan, että miksiköhän ihmeessä poliisi pysäytti karkurikaksikon, joka ajeli autolla muina miehinä. Tuosta pysäytyksestä alkanut takaa-ajo nimittäin ratkaisi lopulta sen, että karkurit narahtivat lopulta. Osuvasti dokkari huipentuikin sitten siihen, kun karkuriporukan "aivot", joka istui edellä mainitussa autossa pelkääjän paikalla, kertoi pysäytyksen syyn. Herrat eivät käyttäneet turvavyötä ohittaessaan poliisiauton. Hah! Tyhmä, tyhmempi, vankikarkuri.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
AHL:ssä pelataan kolmena päivänä peräkkäin. Kenellekään ei sitten tule mieleen, että pelejä on muutama liikaa, jos tämmöiseen joudutaan.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Minulle on sama avautunut jo aikaa sitten. Sillä lisäyksellä että kaikki 4 tai JIM:n dokkarit jotka ovat jenkkien tekemiä ovat täyttä paskaa. Yksinkertaisetkin asiat väännetään rautalangasta, liioitellaan, toistetaan samoja juttuja noin 8 kertaa "dokumentin" aikana... BBC onneksi tekee vielä laatua.

Koko "äijäkanava" JIM on täyttä paskaa. Katsooko sitä kukaan? Täällä ainakin loppui parin yrityksen jälkeen. "Maailman vaarallisimmat kuopat, joihin nyt ajamme kuormurilla dramaattisen musiikin säestyksellä hidastuksena viidettä kertaa" ja sitä rataa. Onneksi tosiaan on BBC:n dokkarit ja TV1 & Teema.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Koko "äijäkanava" JIM on täyttä paskaa. Katsooko sitä kukaan? Täällä ainakin loppui parin yrityksen jälkeen. "Maailman vaarallisimmat kuopat, joihin nyt ajamme kuormurilla dramaattisen musiikin säestyksellä hidastuksena viidettä kertaa" ja sitä rataa. Onneksi tosiaan on BBC:n dokkarit ja TV1 & Teema.

Anthony Bourdain tulee katsottua ja satunnaisesti jotain muuta. Mutta suurimmaksi osaksi kuraa
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui entistä vahvemmin miten aikansa elänyt toimittaja Rita Tainola on. Mitkä nostalgian viikot sillä on menossa? Mamma kirjoittaa Iltapulussa kolumnin siitä miten syvällinen Philip Michael Thomas on ja välillä vielä lähetellään sähköposteja. Siis muistatte, se musta kaveri Miami Vicesta. Täytyy olla jutut todella todella vähissä.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Raptorista tuttu Jufo III puhuu juuri nyt uusintana tulevassa Arto Nybergin ohjelmassa tekoälyn ja robottien kehityksestä.. Niin ne ajat muuttuvat..
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Avautui, että tänään on maanantai.

Jännittävää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös