Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 847 832
  • 34 479

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Mutta muistakaa, että taas perjantaina voi laulaa:

Yesterday was Thursday, Thursday
Today i-is Friday, Friday (Partyin’)
We-we-we so excited
We so excited
We gonna have a ball today

Tomorrow is Saturday
And Sunday comes after...wards
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
USA on vienyt naisten lätkän MM-kullan kolme kertaa putkeen. Ja minä kun tuossa äsken katselin finaalin jatkoaikaa sillä mielellä, että "vois jenkit vaihtelun vuoksi viedä..."
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
USA on vienyt naisten lätkän MM-kullan kolme kertaa putkeen. Ja minä kun tuossa äsken katselin finaalin jatkoaikaa sillä mielellä, että "vois jenkit vaihtelun vuoksi viedä..."

Hah...mulla sama. Juuri siksi kannatin jenkkejä tuossa matsissa koska ajattelin, että ovat altavastaajia. No, ihan hyvää kiekkoviihdettähän tuo oli.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
No, onhan tämä avautunut jo vuosia sitten mutta aina näin keväisin sen muistaa.

Naisten kauniit sääret ja jalat ovat mielettömän upeaa katsottavaa.

Ei sitä kakarana tajunnut, ja aina oli ihan ihmeissään kun "konkarit" keväisin olivat aivan mehuissaan siitä että "taas on hameväkeä katukuvassa." Nyt kun itse edustaa ainakin varhaiskeski-ikäisiä niin huomaa mehustuvansa itsekin.

Kiitos naiset.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Naisten kauniit sääret ja jalat ovat mielettömän upeaa katsottavaa.
Eli "avautumisesi" voi tiivistää yhteen lauseeseen:

"Naisten kauniit sääret ja jalat ovat avautuneena mielettömän upeaa katsottavaa."
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naisten kauniit sääret ja jalat ovat mielettömän upeaa katsottavaa.
Jotkut pervot tekevät jopa niinkin, että kun esimerkiksi metroasemilla tai kauppakeskuksissa pitää nousta rullaportaita pitkin ylöspäin, niin jo hyvissä ajoin ryhmittyy siten, että jättäytyy jonkun hyvännäköisen tytön perään, joten rullaportaissa on sitten metrin taaempana pää tytön peffan korkeuksilla..

Asiasta toiseen. Pitäisi kohta lähteä kirjastoon palauttamaan kirjoja. Mm. noiden Otso Kantokorven kirjojen mukaan olen kierrellyt Tallinnan ankeiden lähiöiden nuhjuisissa kuppiloissa. Erittäin mielenkiintoista. Taidanpa lähteä metrolla itikseen.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Jotkut pervot tekevät jopa niinkin, että kun esimerkiksi metroasemilla tai kauppakeskuksissa pitää nousta rullaportaita pitkin ylöspäin, niin jo hyvissä ajoin ryhmittyy siten, että jättäytyy jonkun hyvännäköisen tytön perään, joten rullaportaissa on sitten metrin taaempana pää tytön peffan korkeuksilla..
Ei helvata! Ja sellaisestakin olen kuullut että ns. pelimiehet hoksaavat rullaportailla ylöspäin matkustaessaan bongata toppi päällä alempana kulkevat naisihmiset.

Oi aikoja ja tapoja, sanoisin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ei helvata! Ja sellaisestakin olen kuullut että ns. pelimiehet hoksaavat rullaportailla ylöspäin matkustaessaan bongata toppi päällä alempana kulkevat naisihmiset.

Oi aikoja ja tapoja, sanoisin.

Kuule Datsun - suosittelen käyntiä vaikka Pietarissa ja sen metrossa! Siellä on piiiitkät rullaportaat jokaisella asemalla ja väkeä eli siis myös nuoria, kauniita naisia riittää.
En tosin tiedä, oletko kuullut venäläisten nuorten naisten pukeutumistyylistä mitään, mutta suosittelen ainakin tutustumaan moiseen ilmiöön ao. paikassa, et pety.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Sekin tässä pikkuhiljaa avautui, että olen kätevästi luomassa tässä itselleni palstalla hikisen kyttääjäsetämiehen mainetta näillä viesteilläni. Nooo, mitäpä tuosta.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Golden Capin alkoholiton päärynäciideri on ihan kelpo tavaraa, ehkä parempaa kuin normiversio. Sen sijaan Nikolain alkoholittomissa oluissa on jotenkin jännä sivumaku ettei niitä oikein tee mieli juoda.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Tein eilen illalla isommalle porukalle mm. chilitonnikalaa ja valkosipulirouhetta sisältäviä lämpimiä voileipiä. Pari laitoin jääkaappiin ja lämmitin hetki sitten mikrossa. Täytyy sanoa, että aika miehekkään makuisia olivat, kun olivat muhineet ja "marinoituneet" reilut puoli vuorokautta jääkaapissa...
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Povipommi Puma Swede puhuu helvetin hyvää suomea?! Tämä tuli pienenä shokkina, koska kyseinen daami on kuitenkin vastuussa useista siittiömassamurhista, joita on tässä vuosien saatossa tullut tehtyä.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Povipommi Puma Swede puhuu helvetin hyvää suomea?! Tämä tuli pienenä shokkina, koska kyseinen daami on kuitenkin vastuussa useista siittiömassamurhista, joita on tässä vuosien saatossa tullut tehtyä.

Pari lausetta pääsin vastikään Puman kanssa vaihtamaan ja hyvinhän se tuli pienellä aksentilla.

Itselleni avautui, että DNAn netti on puolet halvempi ja puolet nopeampi kuin Soneran vastaava. Parin päivän perusteella myös paljon vakaampi.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
"Perussuomalaiset"-ketjun viimeisen viestin (kirj.TosiFani) kautta minulle avautui, etten olekaan sivistynyt ihminen.
Niin sitä ihminen on itsensäkin suhteen erehtyväinen...
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Koska tämä ketju tuntuu ajautuvan todella kauas alkuperäisestä ideastaan viesteillä "tajusin että HIFK:n kannattajat on ihmisiä" -viesteillä, niin pakko kai laittaa jotain.

Avautui että Agatha Christie on nainen. En tiedä miksi, mutta olen jotenkin aina pitänyt miehenä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
"Perussuomalaiset"-ketjun viimeisen viestin (kirj.TosiFani) kautta minulle avautui, etten olekaan sivistynyt ihminen.
Niin sitä ihminen on itsensäkin suhteen erehtyväinen...

Don't worry - tuollaisilla "jokainen sivistynyt ihminen varmasti tajuaa"-fraasilla haetaan/toivotaan vain jonkin määrittelemättömän suuren joukon abstraktia tukea omille henkilökohtaisille mielipiteille, ei sen enempää.
Joten - tämä mainittu henkilö ei siten varsinaisesti osoittanut sanojaan sinulle, käytti vain tuota fraasia tehostaakseen mielipiteensä ylevää oikeutusta - siis omasta mielestään.

Minullekin on auennut tuolla Vapaan osion puolella itsestäni aika monia seikkoja: olen mm. postmoderni dekadentti - wau!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Avautui, että minunhan täytyy "vaatia" takaisin se, mikä minulle kuuluu. Sanotaan, että liittyy lätkään ja sitä täytyy odottaa todennäköisesti tuonne syksyyn. Voi olla, etten unohda itsekään tätä ennen syksyä.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Brassifutareilla on yleensä kaksiosainen nimi, joka sitten kun tulee kuuluisuutta lyhenee yksiosaiseksi, esim. Kaka oli alunperin Eurooppaan tullessaan Ricardo Kaka.
 

DaleDoback

Jäsen
Suosikkijoukkue
Prospects
Niko Kapanen näyttää hieman Mikko Koivulta, kun katsoo oikeasta kulmasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös