Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 767 039
  • 34 067

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toisaalta ainakaan minulle ei juuri nyt tule yhtään sellaista biisiä mieleen, jossa olisi sekä tarttuva melodia että jotenkin fiksut tai muuten elämää suuremmat sanoitukset. Mutta oikeilla linjoilla olet. Joistain sinällään menevistä ja hyvän kuuloisistakin ralleista saattaa mennä täysin maku, kun niitä sanoituksia alkaa kuuntelemaan ja sisältöä miettimään.

Tuossa kyse ei oikeastaan edes ole britneyspears-tason lyriikoista. Sanoitusten korostaminen on ehkä muutenkin hieman liioittelua. Tuossa biisissä pännii jo melodiakin. Joitain biisejä voi kuunnella vuosikymmeniä, ne eivät kulu, tämän kohdalla se ei päde.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toisaalta ainakaan minulle ei juuri nyt tule yhtään sellaista biisiä mieleen, jossa olisi sekä tarttuva melodia että jotenkin fiksut tai muuten elämää suuremmat sanoitukset. Mutta oikeilla linjoilla olet. Joistain sinällään menevistä ja hyvän kuuloisistakin ralleista saattaa mennä täysin maku, kun niitä sanoituksia alkaa kuuntelemaan ja sisältöä miettimään.

Immortal Technique - Dance with the Devil
Tähän päivään mennessä parhaat sanat jotka vastaan on tullut ja melodiakin on korvaa miellyttävä, mutta erittäin harvinaisiahan tälläiset on.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Avautui ruotsinkielistä vastaajaviestiä kuunnellessa, että meddelande onkin med-delande, eikä medde-lande. Voi helvetti, että tuli hölmö olo, olinkin aina ihmetellyt, että onpa kumma sana.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Avautui, että ei pitäisi trollia ruokkia. Yhdellä kirjoittajalla ei ole aikomustakaan asiallisen keskusteluun. No, oppi ja ikä kaikki - ehkä.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Avautui, että Jenni Vartiaisen Seili on ylivoimaisesti paras tänä vuonna tähän mennässä julkaistu albumi. Ozzyn uusinta en ole vielä kuullut, mutta tuo Seili on täynnä uskomattoman hienoja kappaleita. Ei uskoisi, että Jenni on Popstarsin kautta ponnistanut tähtikartalle.

Levyn parhaimmistoa ovat kappaleet: Nettiin, Missä Muruseni On?, Duran Duran, Kiittämätön ja sitten levyn paras biisi Halvalla. Levyn ykkössingle, joka sekin oli käsittääkseni yksi soitetuimmista kappaleista radioasemilla, En Haluu Kuolla Tänä Yönä, on yksi levyn huonoimmista kappaleista. Se varmaan kertoo jotain siitä kuinka hyvä levy on. Aivan käsittämättömän hieno levy. Pitkä matka on kyllä tultu näistä koelauluista.

Kaikki linkit vie YouTubeen.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Johannes taitaa olla Liverpool-fani.

Kyllä mulla on ollut jo pitkään tiedossa, että Johannes kannattaa henkeen ja vereen Liverpoolia. Johanneksen on myös joskus kuultu huutavan:"Oi, you rag scum, are you havin' a laugh at me? Im scouse, I'll tear you a new asshole you southern puff."

Josta tulikin mieleen hauska video:"The Scousers Visit London"

http://www.youtube.com/watch?v=qamVB4ixxGs
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Minulle avautui jo jokin aika sitten, että Fitnesstukusta tilattu mansikanmakuinen Whey-80 -jauhe on maitoon sekoitettuna ihan tajuttoman hyvän makuista. Itse asiassa samalla avautui, että siellä on taas näköjään todella hyvä tarjouskin.

Linkki menee Fitnesstukku.com -sivulle ja Whey-80 kohtaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Avautui, että Jenni Vartiaisen Seili on ylivoimaisesti paras tänä vuonna tähän mennässä julkaistu albumi.

Kyllähän se näin varmasti on jos yleensäkin pitää tuollaisesta musiikista. Melodioiltaan varsin tyypillistä poppismusaa mutta kuitenkin sanoituksiltaan melko hyvää verrattuna kotimaiseen skeneen. Artisti on suht pantava.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Avautui, että Jenni Vartiaisen Seili on ylivoimaisesti paras tänä vuonna tähän mennässä julkaistu albumi. Ozzyn uusinta en ole vielä kuullut, mutta tuo Seili on täynnä uskomattoman hienoja kappaleita. Ei uskoisi, että Jenni on Popstarsin kautta ponnistanut tähtikartalle.

Levyn parhaimmistoa ovat kappaleet: Nettiin, Missä Muruseni On?, Duran Duran, Kiittämätön ja sitten levyn paras biisi Halvalla. Levyn ykkössingle, joka sekin oli käsittääkseni yksi soitetuimmista kappaleista radioasemilla, En Haluu Kuolla Tänä Yönä, on yksi levyn huonoimmista kappaleista. Se varmaan kertoo jotain siitä kuinka hyvä levy on. Aivan käsittämättömän hieno levy. Pitkä matka on kyllä tultu näistä koelauluista.

Kaikki linkit vie YouTubeen.
Kyllä, täsmälleen samaa mieltä. Tai no, tuon Kiittämättömän tilalle TOP5:een laittasin levyn nimikkokappaleen Seilin, mutta noin muuten. Koko levyllä ei ole mielestäni yhtään heikkoa kappaletta, tosin juuri tuo En Haluu Kuolla Tänä Yönä on luultavasti heikoin, vaikkei sekään mikään huono ole.

Olin kyllä melko yllättynyt tuosta levyn syvällisyydestä ja melankolisesta sävystä, kun tyttöystävä sen minulle ensi kerran esitteli. Jotenkin tuo Popstars-leima vaan oli pysynyt päällimmäisenä ajatuksena Vartiaisesta, enkä esim. Missä Muruseni On? -tyyppistä kappaletta olisi odottanut kuulevani. Hieno nainen on Jenni kaikinpuolin, ja helvetin kauniskin vielä.
 

d2uce

Jäsen
YLE TV1 - Holby Cityn sairaala
YLE TV2 - Lentävät lääkärit
MTV3 - Lääkärit
Nelonen - Greyn Anatomia

Ja Subilla alkaa viideltä 112 - hengenpelastajat.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
YLE TV1 - Holby Cityn sairaala
YLE TV2 - Lentävät lääkärit
MTV3 - Lääkärit
Nelonen - Greyn Anatomia

Ja Subilla alkaa viideltä 112 - hengenpelastajat.

Juuri tätä vaimon kanssa naureskelttiin eräänä päivänä. Ehkäpä me sitten olemme niin "lääkäreihin mevevää kansaa"...:D
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Jenni Vartiaisen suosiosta päätellen ihmiset ilmeisesti kuuntelevat hänen musiikkiaan jostain kännykän kaiuttimesta. Se karmea shuhisheva-ässhä-vika ei kai kuulu silloin. Yrittääkö se laulaessaan ehkäistä kauhean teinix-stadi-pissis-ässävian kun vetää homman kokonaan toiseen äärilaitaan?

Toinen vaihtoehto on se, että Jenniä kuuntelevat samat tyypit jotka ovat keikoilla eturivissä ilman mitään kuulosuojaimia.

Joo, nättihän se on kyllä.

muaddib
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai se Mikä Boogie -biisi on Fintelligenssin tekemä. Joidenkin teinien kun olen sitä kuullut hoilaavan. Itse varsinaista biisiä en ole vielä kertaakaan kuullut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui juuri, että Kuusamossa ei taida kovin paljoa olla ihmisillä tekemistä.
Toisaalta tuo taitaa olla aika hyvää mainosta Kuusamolle.

Mutta siis, mikä tämä ihmeen kaivurityyppi oikein on. Mä en oikein ole viime aikoina katsonut uutisia enkä ole pahemmin iltapäivälehtiä lukenut. Pari kertaa olen sitä koskevan jutun otsikon nähnyt jossakin netissä. Facebook-nörtti se ainakin on ja kovemman luokan nörtti onkin. Tajuaakohan se edes hävetä yhtään omaa nörttiyttänsä... Miksiköhän mulle tulee aina tuollainen juttu ensimmäisenä mieleen jos jostain nörtistä on juttua.
 

Haske

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mutta siis, mikä tämä ihmeen kaivurityyppi oikein on. Mä en oikein ole viime aikoina katsonut uutisia enkä ole pahemmin iltapäivälehtiä lukenut. Pari kertaa olen sitä koskevan jutun otsikon nähnyt jossakin netissä. Facebook-nörtti se ainakin on ja kovemman luokan nörtti onkin. Tajuaakohan se edes hävetä yhtään omaa nörttiyttänsä... Miksiköhän mulle tulee aina tuollainen juttu ensimmäisenä mieleen jos jostain nörtistä on juttua.

No en sanoisi, että Mutanen mikään Nörtti on. Hän perusti Facebookiin ryhmän, että "jos 50 000 ihmistä liittyy tähän ryhmään, ajan minikaivurilla Hangosta Kuusamoon". Jäsenmäärähän täyttyi nopeasti, joten Mutanen lähti melko nopealla aikataululla ajelemaan kohti Kuusamoa. Loppu onkin historiaa. Tässä on fanien yms. kuvia reissusta, suosittelen vilkaisemaan (linkki vie Facebook-ryhmän sivulle ja siellä oleviin kuviin)-


Suosittelen myös katsomaan tämän ohjelman aiheeseen liittyen (linkki vie Yle Areenan sivulla olevaan A-Studion ohjelmaan). Se on A-studion tekemä juttu, jossa kerrotaan matkasta,taustoista yms. Lisäksi ohjelman juontaja kävelee päivän Mutasen perässä.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Avautui, että äffäffäää-foorumin teiniangstiset liimatukat ovat pesiytyneet Jatkoaikaan MM-kisojen ajaksi. Muuten ei voi selittää keskustelun kehä"päätelmiä" ja tasoa esim. Espanja-ketjussa. Sikäli vitutus- tai ainakin ärsytysketjukamaa, että lukisin mieluusti asiallisia mielipiteitä ja varmasti omiani asiantuntevampia näkemyksiä Espanjan pelistä ja pelaajista; nyt ne hukkuvat ff-tauhkan alle/sekaan.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kun Spotify puskee mainoksia ja pistää koneesta äänet pois, niin mainos pysähtyy, kunnes laittaa taas ääntä lisää. Kiusallista. Onneksi on ulkoisessa kajarissa virtanappi.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
No en sanoisi, että Mutanen mikään Nörtti on. Hän perusti Facebookiin ryhmän, että "jos 50 000 ihmistä liittyy tähän ryhmään, ajan minikaivurilla Hangosta Kuusamoon". Jäsenmäärähän täyttyi nopeasti, joten Mutanen lähti melko nopealla aikataululla ajelemaan kohti Kuusamoa. Loppu onkin historiaa.

Kaivinkonefirman TJ taisi lentää Kiinasta Kuusamoon vastaanottamaan tätä "nörttiä". Ei paskempaa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Avautui että ihmisillä on nykyään aivan liikaa aikaa. Ja avautui sekin että joku jaksaa käyttää kesänsä salaliitoista ja kerjäläisistä jankkaamiseen keskustelupalstalla. Ja kymmeniä viestejä päivässä tahdilla vieläpä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös