Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 746 931
  • 34 009

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Parhaana esimerkkinä Ilkka Mikkolan valinta parhaaksi puolustajaksi kaudella 2004–2005 vaikka liigassa hääri muuan Marek Židlický.

Oliko se Zidi nyt sillä kaudella kuitenkaan mitenkään erikoinen? Marko Kiprusoffkin teki enemmän pisteitä ja koko Hifkin joukkue oli perinteisen paska pudotuspeleissä.
 

Duffman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chelsea, Florida Panthers, Azzurri
Avautuipa eilen ilalla että Diego Armando Maradona saattaa olla oikeasti hyvä valkku. Ainakin Argentiina jengissä näyttää olevan todella hyvä henki päällä ja voittoja tulee, ja ei kai valkulta voi muuta vaatia. Enpä ylättyis vaikka Argentiina voittaisi koko roskan ja Maradona saisi viimeisen naurun.

En kyllä kaverin valmennustaitoihin jaksa uskoa, mutta Diegon asemahan Argentiinassa on jumalasta seuraava, ja pelaajat saavat itseluottamusboostin vain siitä että hän on samassa pukuhuoneessa. Luulen että jos hän jotakin muuta joukkuetta valmentaisi niin jälki olisi huomattavasti huonompaa. Tuosta viimeisestä tosin pakko olla samaa mieltä että tuolla asenteella ja peli-ilolla on erittäin uskottavaa että he mestaruuden ottaisivat, ja sittenhän vasta olisi hauska nähdä missä sfääreissä Maradonan arvostus olisi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Avautui, että Azul vaihtoi nimimerkkiä! Uuden nimimerkin avautumista odotellessa...

Edit. No nyt avautui sekin.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Avautui, että Azul vaihtoi nimimerkkiä! Uuden nimimerkin avautumista odotellessa...

Edit. No nyt avautui sekin.

Joo, avautui minullekin. Samalla avautui, että "Azul" on luultavasti ollut kännissä, kun on tuon vaihtanut, ainakin nimimerkistä päätellen. Tai kai tuollakin joku syvällisempi tarkoitus on.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Oliko se Zidi nyt sillä kaudella kuitenkaan mitenkään erikoinen?
Muistaakseni oli aika tyrmistynyt kun Židlickýä ei valittu vuoden pakiksi. Ja en todellakaan pidä Židlickýä mitenkään sympaattisena persoonana, mutta en kuitenkaan sulkenut silmiäni siltä että oli sinä vuonna selkeästi paras pakki. Mutta palatakseni aihseen, niin viimsen kymmenen vuoden aikana ei kovin moni ulkomaalainen ole voittanut äänestyksellä valittavaa sm-liiga pystiä. Toki muutama poikkeus löytyy kuten vuonna 2005 nollapeliennätyksen tehnyt Tim Thomas joka oli runkosarjan paras pelaaja, mutta ei kuitenkaan ollut vuoden veska.

Luulen että jos hän jotakin muuta joukkuetta valmentaisi niin jälki olisi huomattavasti huonompaa.
Tosta olen täysin samaa mieltä, mutta Argentiinan päävalmentajaksi näyttää olevan täyden 10 valinta. On kyllä mielenkiintoista nähdä kun alkaa tosipelit että jäätyykö Maradona jos tulee ns. tiukka paikka.
 

tutzba

Jäsen
Joo, avautui minullekin. Samalla avautui, että "Azul" on luultavasti ollut kännissä, kun on tuon vaihtanut, ainakin nimimerkistä päätellen. Tai kai tuollakin joku syvällisempi tarkoitus on.

Kannattaa vilkaista TQoFE:n allekirjoitus ja miettiä elämää sen pohjalta.

Terkkuja vaan sinne Poriin, kyllä sä Azul mulle silti olet etkä mikään hämärä kirjainyhdistelmä.
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Avautui äsken, että selvänä on helvetin tylsää. Vielä tunti sitten olin tylsistyä kuoliaaksi, kun istuin koneella.. Nyt sixpäkkiä viisaampana ja tuntia myöhemmin on mukava kuunnella koneella musiikkia ja poukkoilla netissä, eikä ole enään yhtää tylsää.. No ei auta ku ottaa lisää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ai kuulemma jo huomenna on juhannus. Mä jotenkin kuvittelin, että siihen olisi vielä noin 4-5 päivää.
"Vittu, milloinkas se on lehti tullut puuhun?"

(Eräs tuntemattomaksi jäänyt "alan mies" havahtuu kevään tuloon 90-luvulla pohjoiskarjalaisen räkälän ikkunapöydässä. Oli heinäkuun puoliväli.)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Suluissa asiat ovat. Oli sitten Panamassa Saimaassa.

Lukekaa aina sulut, zulut. Kerran Jokelassa sille zombiitille sanoin lähes noin. Se Uuden virtauksen poika. Ymmärsi pikeremmin kuin mänänä viikon Pitkäsen Joni, joka oli ihan eivittumulkku kuitenkin. Ainakin mulle. Mistä minä teistä, oon toimistohommissa.

Ostin eilen elämäni ensi Jallu-pullon ja kossu-pullon. Iso kirjain isottelee aiheesta, pieni pätkäilee samoin syin. Kolan kera juotuna Jallu on kylmiltään jopa hyvvvää kahella veellä ja yhellä kirjotuserreyvellä.

Avautui, että Kossu ei niinkään mutta yhen tähen Jallu joojees.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kissin I was made for loving you on oikeasti aika heikko biisi. Varsinkin se kertosäe on jotenkin ihan uskomattoman naurettava.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pätee 95 prosenttiin bändin tuotannosta.

Riippuu ehkäpä hieman siitäkin milloin on syntynyt. 60-luvun lapsille KISS voi olla kova juttu kun sitä on soitettu teinivuosina. Tosin tämä pätee moneen 70-luvun artistiin/bändiin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Sami Hyypiällä ei ole kyllä noissa MM-kisojen kommenteissaan mitään asiaa.
Saattaa kyllä johtua siitäkin, että on kommentoimassa MT3-kanavalla, joten se voi kuulua kanavan tyyliin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Joo sama avautui mulle jo aikaa sitten. Blaa blaa jargon jargon joo joo, siinä Hyypiän anti MTV3:lle.
 

Rocco

Jäsen
Oliko se Zidi nyt sillä kaudella kuitenkaan mitenkään erikoinen? Marko Kiprusoffkin teki enemmän pisteitä ja koko Hifkin joukkue oli perinteisen paska pudotuspeleissä.
Paitsi se, että parhaiden pelaajien äänestys päättyy ennen pudotuspelejä, että pelasi pudotuspeleissä kuinka hyvin tai huonosti tahansa, se ei vaikuta äänestystulokseen.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Paitsi se, että parhaiden pelaajien äänestys päättyy ennen pudotuspelejä, että pelasi pudotuspeleissä kuinka hyvin tai huonosti tahansa, se ei vaikuta äänestystulokseen.
Atte Engren ja Lee Sweatt sanovat: "hei".
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Riippuu ehkäpä hieman siitäkin milloin on syntynyt. 60-luvun lapsille KISS voi olla kova juttu kun sitä on soitettu teinivuosina. Tosin tämä pätee moneen 70-luvun artistiin/bändiin.

Parasitessa on ehkä paras riffi mitä olen ikinä kuullut. Muuten en Kissistä pidä erityisemmin.
 

Rocco

Jäsen
Music TV ilmoittaa vasemmassa yläkulmassa käynnissä olevan ohjelman nimen. Tekstin alla oleva palkki muuttuu harmaasta siniseksi samaa tahtia kun ohjelma etenee. Juuri kuten nettivideoissakin oleva alapalkki.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Music TV ilmoittaa vasemmassa yläkulmassa käynnissä olevan ohjelman nimen. Tekstin alla oleva palkki muuttuu harmaasta siniseksi samaa tahtia kun ohjelma etenee. Juuri kuten nettivideoissakin oleva alapalkki.

Tämän saman huomasin noin viikko sitten. Tämä lienee sitä nykyaikaa.
 

Rocco

Jäsen
Atte Engren ja Lee Sweatt sanovat: "hei".

Paitsi se, että parhaiden pelaajien äänestys päättyy ennen pudotuspelejä, että pelasi pudotuspeleissä kuinka hyvin tai huonosti tahansa, se ei vaikuta äänestystulokseen.
Avautui näköjään tutkimisen jälkeen se, että SM-Liigassa jostakin ihme syystä palkinto jaetaan koko kauden perusteella...
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kissin I was made for loving you on oikeasti aika heikko biisi. Varsinkin se kertosäe on jotenkin ihan uskomattoman naurettava.
Toisaalta ainakaan minulle ei juuri nyt tule yhtään sellaista biisiä mieleen, jossa olisi sekä tarttuva melodia että jotenkin fiksut tai muuten elämää suuremmat sanoitukset. Mutta oikeilla linjoilla olet. Joistain sinällään menevistä ja hyvän kuuloisistakin ralleista saattaa mennä täysin maku, kun niitä sanoituksia alkaa kuuntelemaan ja sisältöä miettimään.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Minulle avautui, että Englannin jalkapallomaajoukkuen on kuin Suomen jääkiekkomaajoukkue. Mukataistelevia puujalkoja, joilta odotetaan jokaisissa kisoissa enemmän kuin olisi materiaalin puolesta syytä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Minulle avautui, että Englannin jalkapallomaajoukkuen on kuin Suomen jääkiekkomaajoukkue. Mukataistelevia puujalkoja, joilta odotetaan jokaisissa kisoissa enemmän kuin olisi materiaalin puolesta syytä.
Sama huomattiin meilläkin. Tosin minusta HPK olisi vielä parempi vertaus.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Minulle avautui, että Mikael Granlund sai tulokaskaudellaan herrasmiespalkinnon ja ihan syystä; 43:ssa ottelussa hän sai ainoastaan yhden 2 minuuttisen. Aika huikeaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös