Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 766 728
  • 34 067

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hah! Kysy vaan kuinka monta kertaa?! Ei normipöntössä se veden alainen tila mun skeidoille riitä..

No helvetti. Mulla on taitaa olla sitten standardikokoa suurempi pönttö. Kyllä aika usein tuntuu ettei tavaran tulo lopu ollenkaan, mutta ei vaan vesiraja mene rikki. Taitaa valua tavara putkistoihin jo ennen vetämistä, ei voi olla muuta selitystä.
 

Evander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, harvemmin meikäläinenkään on sitä vesirajaa saanut rikottua. Tiedä siitä nyt sitten onko mulla vaan pienet pökäleet vai onko pönttö normia kookkaampi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tulipa tuossa mieleeni pokeria läpsiessäni, että "käydä hyvä viuhka" tarkoittanee viuhkan muotoon puettua pelikortistoa. Tuossa kortistossa on hyvät pelikortit, oli peli sitten tuppea eli bridgeä.
 

JV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, harvemmin meikäläinenkään on sitä vesirajaa saanut rikottua. Tiedä siitä nyt sitten onko mulla vaan pienet pökäleet vai onko pönttö normia kookkaampi.

Sinulla on vain väärä lääkitys. Eräällä antibioottikuurilla nimitttäin ensin oli viikon ummetus ja sitten iski kunnon hätä. En suosittele.
 
Se entinen missi, Noora Hautakangas(?), jota itsekin tuli valinnan jälkeen morkattua aikalailla, onkin ihan simpsakan näköinen tyttö! Ainakin noin tv:n välityksellä ja kunnon meikillä!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Se entinen missi, Noora Hautakangas(?), jota itsekin tuli valinnan jälkeen morkattua aikalailla, onkin ihan simpsakan näköinen tyttö! Ainakin noin tv:n välityksellä ja kunnon meikillä!

Musta taas ihan kauhea. Luotaantyöntävän näköinen tuo kuoppa leuassa. tulee elokuva "Spartacus" mieleen. Kirk oli kova sälli.
 

Raparberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho ja HIFK
Hmm, on se näköjään totta, että raavas mies voi vääntää sellaisen tuuban, että pönttö tukkeutuu...

Terveisiä työpaikkani kiinteistön huoltomiehelle.

Tämä avautui (tukkeutui) minulle joskus -80 -luvun lopulla kun olin ensimmäistä kertaa tyttöystävän vanhempia tapaamassa. Enkä edes huomannut itse, laskin kannen ennen huuhtelua. Aloin toki ounastella pahaa siinä vaiheessa kun talon äitee meni vessaan, palasi takaisin ja meni uudelleen jonkun henkarin tms kanssa. Jälkeenpäin sain kyllä kuulla kunniani.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Ari Sulander pelaa vielä. Ja jopa Sveitsissä jossa luulin pelaavan vain ulkomaalaisen kerman jolle maksetaan vain hieman vähemmän kuin Amerikassa.

Tosin mistäs minä tietäisin vaikka millaisessa vedossa mies Sveitsissä olisikin. Tosin ilahtuisiko Jokerien kannattaja jos ensi kauden Jokerien ykköskassariksi ilmoitettaisiin Sulo...?
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Tosin mistäs minä tietäisin vaikka millaisessa vedossa mies Sveitsissä olisikin. Tosin ilahtuisiko Jokerien kannattaja jos ensi kauden Jokerien ykköskassariksi ilmoitettaisiin Sulo...?
Kyllähän Sulander edelleen on vähintäänkin hyvässä vireessä, kun noita Sveitsin finaaleita on seuraillut. Tuskin miestä kuitenkaan ensi kaudella Jokereissa nähdään, koska Sulo on juuri allekirjoittanut jatkosopimuksen ensi kaudeksi nykyisen seuransa kanssa.

Enkä oikein muutenkaan usko, että miestä enää kiinnostaisi tulla pelaamaan Suomeen, koska tuolla alpeilla saa varmasti hyvää liksaa, ja pelimäärä on paljon pienempi. Kun maalivahdille alkaa tulemaan 40 ikävuotta mittariin, niin siinä on monella paikat kovalla rasituksella vähemmälläkin pelimäärällä, mitä sm-liiga edustaa.
 

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Iltasanomien nettisivujen kuvasta "avautui" se, että EPO:n (väitetty, mutta ei myönnetty) käyttö muuttaa ihmisen ulkonäköä Variksen näköiseksi:

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1516847

...ja se, että olisihan tämän voinut laittaa myös ketjuun "hehän ovat kuin kaksi marjaa".
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Avautui viimeistään nyt jo aikaisemminkin orastavasti avautumassa ollut asia.

P-Ameriikassa osataan kyllä lätkälähetyksetKIN hoitaa radiossaKIN paremmin kuin täällä pohjolassa. On suorastaan nautinnollista kuunnella noita lähetyksiä, kun pelistä saa oikeasti melko hyvän käsityksen, ja asiantuntemus tuntuu olevan eri planeetalta Suomeen verrattuna. Yhtään Joksia väheksymättä.

Tiedä sitten onko tuolla kielellä jotain merkitystä asiaan.

Ja kyllähän nää tv-lähetykset on vielä vähän parempia. =)
 
Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minulle on vähitellen avautunut, että jos suosikkijoukkueesi SM-liigasta ei pelaa kyseisen liigan finaaleissa, ei sinulla ole oikeutta kommentoida mistään finaaleihin liittyvästä. Tai on oikeus, mutta pitää olla samalla valmis ottamaan vastaan vähintään tusinan verran "möhöhöö, ette te edes pelaa enää, mitäs kesälomalle kuuluu?"- tyyppisiä vastauksia. Ketju kuin ketju, joka käsittelee finaaleja edes etäisesti tarjoaa tästä malliesimerkkejä riittämiin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minulle on vähitellen avautunut, että jos suosikkijoukkueesi SM-liigasta ei pelaa kyseisen liigan finaaleissa, ei sinulla ole oikeutta kommentoida mistään finaaleihin liittyvästä. Tai on oikeus, mutta pitää olla samalla valmis ottamaan vastaan vähintään tusinan verran "möhöhöö, ette te edes pelaa enää, mitäs kesälomalle kuuluu?"- tyyppisiä vastauksia. Ketju kuin ketju, joka käsittelee finaaleja edes etäisesti tarjoaa tästä malliesimerkkejä riittämiin.

Kannattanee olla Kuopiosta lähtöisin oleva Kajaanin kautta Hämeenlinnalaistunut nykyisemmin Espoon seudulla asuva Kärppä-GH, niin ei tarvitse kuunnella tuota vittuilua.

~tissi
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulle "avautui" sellainen asia, että seitsemän viikon päästä olen jo aloittanut kesäloman. Missäs välissä se Suomen pitkä, pimeä ja kylmä talvi oikein oli?
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Minulle "avautui" sellainen asia, että seitsemän viikon päästä olen jo aloittanut kesäloman. Missäs välissä se Suomen pitkä, pimeä ja kylmä talvi oikein oli?
Seitsemän viikon + neljän viikon (?) päästä meille avautuu, että olemme viettäneet kesälomamme ja ihmettelemme tässä ketjussa, että missäs se Suomen kesä taaskin oli.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Minulle avautui se, miten nopeasti sita voi uuteen paikkaan kotiutua. Ei pienintakaan koti-ikavaa ole viela ollut ja tuskin talla tahdilla tulee olemaankaan. Ei vaan, jossain vaiheessa se kolahtaa ja kovaa, mutta talla hetkella nautitaan elemasta taalla pain maailmaa.
Myoskin avautui se, miten hyvaa voi olla sangria ja Campari sekoitettuna keskenaan. Mahtava juoma, mutta kohta unille.
 

Outsider

Jäsen
Minulle avautui se, miten nopeasti sita voi uuteen paikkaan kotiutua. Ei pienintakaan koti-ikavaa ole viela ollut ja tuskin talla tahdilla tulee olemaankaan. Ei vaan, jossain vaiheessa se kolahtaa ja kovaa, mutta talla hetkella nautitaan elemasta taalla pain maailmaa.
Myoskin avautui se, miten hyvaa voi olla sangria ja Campari sekoitettuna keskenaan. Mahtava juoma, mutta kohta unille.

Missä kaukana sitä sitten ollaan, kun ei ole enää ääkkkösiä?



Ja jos jotain otsikkoon liittyvää on pakko kirjoittaa, niin minulle avautui tänään, että hyundain koira mainos pitääkin yllättävän hyvin paikkaansa.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seitsemän viikon + neljän viikon (?) päästä meille avautuu, että olemme viettäneet kesälomamme ja ihmettelemme tässä ketjussa, että missäs se Suomen kesä taaskin oli.

Kesälomani kestää kokonaiset kymmenen viikkoa. Eiköhän se kesä ainakin osin mahdu kesäkuun 1. ja elokuun 13. päivän välille. Mutta vielä on paljon töitä tekemättä ennen kesälaitumia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös