Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 768 972
  • 34 071

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Myös länsimaissa tehdään abortteja lapsen sukupuolen vuoksi, ja nimenomaan natiivilänkkäreille. Sairasta touhua.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Avautui tuota SM-Liiga osiota lukiessa, että raumalaiset ja porilaiset taitavat olla vähän outoa porukkaa.

Kyllä, jokainen raumalainen ja porilainen.

Ei tsaatana. Avautui, että naisten pesäpallo on kamalaa katseltavaa. Jos noilla olis vielä jotkut naamarit päässä, peleissä ei kävis kukaan.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Juuri avautui se karu tosi asia että Green Day bändiä kuunnellessa tulee kaamea vitutus. Muutenkin avautui että kyseessä ei ole mikään hirveän hyvä bändi. Itse en ainakaan tykkää tippaakaan jostain syystä.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Avautui tuota SM-Liiga osiota lukiessa, että raumalaiset ja porilaiset taitavat olla vähän outoa porukkaa.

Porissa pari vuotta asuneena (en ole vieläkään täysin toipunut) voin kertoa, että Vares 2 elokuvassa porilaisista saa juuri sen oikean kuvan. Siinä ei ole yhtään liioittelua, ei yhtään.

Pori ei lähde ihmisestä, ei edes juuriharjalla. Yritetty on.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Minulle avautui, että mm. johtaja Burnsin, Smithersin ja rehtori Skinnerin ääniä Simpsoneissa esittää Spinal Tapin basisti Derek Smalls, oikeassa elämässä Harry Shearer. Asia avautui jannun esiinnyttyä juuri hetki sitten Conanissa.
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Minä koin valaistumisen ja sain kuulla, että Lovexin (ihquu...) laulajan theonin oikea nimi on TORSTI MÄKINEN! Ei siis vittu, voin sieluni silmin nähdä teini pissixen unelmoimassa: " On se TORSTI niin ihq! Mä oon niinq ihan lovena TORSTIIN".......................

Ei vittu, anna mun kaikki kestää....
 

10

Jäsen
Minulle on pikkuhiljaa avautunut se että turkulaisten ja venäläisten on pakko olla läheistä sukua keskenään... Aina kun heidän kanssaan on tekemisissä niin koskaan ei ole jälkeenpäin mitään positiivista sanottavaa.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Miehet ovat ikuisia pikkupoikia!

Tuo asiahan on "avautunut" jo monta kertaa aiemminkin, mutta eilen illalla se jälleen konkretisoitui. Elokuinen perjantai-ilta, vkl:na ei suurempia velvollisuuksia hoidettavana, kaapissa kylmää olutta, Aurajokiranta 10min kävelymatkan päässä... Mitä normaali n.30v mies voi tehdä tuollaisella kombinaatiolla?

Istuin kotona, join olutta ja rakentelin Legoja!

Pari päivää sitten hain vanhempieni luota vanhat Legoni odottamaan 3-vuotiasta kummipoikaani. Kaikki Legot (peruspalikoista Technicsiin) oli aikoinaan lyöty vähääkään järjestelemättä kolmeen suureen pahvilaatikkoon, jotka lojuivat lähes 20 vuotta vintillä, joten pölyn määrää voi vain arvailla. Pakkohan niitä oli sitten ruveta vähän puhdistamaan ja järjestelemään. Muutaman oluen voimalla hommasta kuin hommasta tulee yleensä hauskempaa eikä tämäkään tuonut poikkeusta. Siihen kun vielä lisätään se, että muutama rakennusohjekin löytyi laatikoiden syövereistä, niin lopputuloksen arvaakin.

Ehkä en sitten ole se "normaali n.30v mies" sanojen varsinaisissa merkityksissä, mutta hauskaa oli joka tapauksessa. Toisaalta siinä vaiheessa kun se poikamainen pilke katoaa sieltä silmäkulmasta, niin sitä paksua narua voi alkaa solmia.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Istuin kotona, join olutta ja rakentelin Legoja!
Vähänks olen kateellinen. Hiemanko olisi hienoa jos sais laatikollisen legoja ja laatikollisen olutta. Aina se jossain Onnelassa pörräämisen voittaa.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Vähänks olen kateellinen. Hiemanko olisi hienoa jos sais laatikollisen legoja ja laatikollisen olutta. Aina se jossain Onnelassa pörräämisen voittaa.
No perkele!

Hae kaupasta koppa kaljaa ja tuu tänne. Jääkaapissa on tilaa ja lisäksi löytyy 8bit Nintendo (NES), Commodore 64 sekä Sabrinan musiikkivideoita. Kyllä näillä jo yhden äijäillan järjestää. Mitäs sitä lauantai-iltana muuta tekisi?
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mr.Fox kirjoitti:
Toisaalta siinä vaiheessa kun se poikamainen pilke katoaa sieltä silmäkulmasta, niin sitä paksua narua voi alkaa solmia.

Juuri näin, Twiten allekirjoituksen 4 vuotias Joona sen tiivisti: "En minä ole aikuinen. Minä olen mies!"
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Miehet ovat ikuisia pikkupoikia!

Tuo asiahan on "avautunut" jo monta kertaa aiemminkin, mutta eilen illalla se jälleen konkretisoitui. Elokuinen perjantai-ilta, vkl:na ei suurempia velvollisuuksia hoidettavana, kaapissa kylmää olutta, Aurajokiranta 10min kävelymatkan päässä... Mitä normaali n.30v mies voi tehdä tuollaisella kombinaatiolla?

Istuin kotona, join olutta ja rakentelin Legoja!

Pari päivää sitten hain vanhempieni luota vanhat Legoni odottamaan 3-vuotiasta kummipoikaani. Kaikki Legot (peruspalikoista Technicsiin) oli aikoinaan lyöty vähääkään järjestelemättä kolmeen suureen pahvilaatikkoon, jotka lojuivat lähes 20 vuotta vintillä, joten pölyn määrää voi vain arvailla. Pakkohan niitä oli sitten ruveta vähän puhdistamaan ja järjestelemään. Muutaman oluen voimalla hommasta kuin hommasta tulee yleensä hauskempaa eikä tämäkään tuonut poikkeusta. Siihen kun vielä lisätään se, että muutama rakennusohjekin löytyi laatikoiden syövereistä, niin lopputuloksen arvaakin.

Ehkä en sitten ole se "normaali n.30v mies" sanojen varsinaisissa merkityksissä, mutta hauskaa oli joka tapauksessa. Toisaalta siinä vaiheessa kun se poikamainen pilke katoaa sieltä silmäkulmasta, niin sitä paksua narua voi alkaa solmia.

Taidankin ottaa mallia sinusta Mr.Fox. Olutta on ja aurinko paistaa.

Hain kanssa muutaman sekalaatikollisen avaruuslegoja mummolasta reilu puolivuotta sitten. Ihme kyllä rakennusohjeet olivat myöskin säästyneet omassa laatikossaan.

Taidankin yrittää vanhasta muistista värkätä rumpusettiä. Se oli 20v sitten bravuurini, ja samalla taustalla soi I wanna be somebody.

Pitäisikö järjestää JA:n legojen kokoontumisajo?
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Miehet ovat ikuisia pikkupoikia!

Istuin kotona, join olutta ja rakentelin Legoja!

Itsekin viime viikolla siivosin kellaria ja löysin vanhat prätkähiiret ja turtlesvideot. Siinä sitten myöhemmin ajattelin kumpaistakin katsoa pari jaksoa. Ja onhan niitä tuossa vielä reilusti ja varmasti on aikomus käydä loputkin läpi jonain sade päivänä.

Varmasti täältä JA:kin löytyy immeisiä, jotka mielellään tekisivät jotain tällaista, mutta eivät voi koska se tekee heistä tuttisuisen räkäiivarin sillä sekunnilla.

Ps. Varaan muuten itselleni (3) lähtöruudun kokoontumisajoihin.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Istuin kotona, join olutta ja rakentelin Legoja!

Vähäks lapsellista hei. Minä sentään istun silloin tällöin jallupullon kaa ja järjestelen takavuosien NHL-lätkäkortteja alati uudenlaisilla systeemeillä. ;)

Tosiasiassa miehen mielenterveys on vaarassa, ellei hän ryhdy välillä legoilemaan. Legot ovat rautaa (paitsi jos ne ovat Andyn leegot, mutta se on kokonaan toinen juttu).
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Itsehän kaivoin juurikin mökiltä laatikon perukoilta esiin vanhat elektroniikkapelit (mm. Donkey Kong jr) sekä Buster-lehdet. Oli se Super-Mac vaan pirun kova maalitykki.

Kävin tossa viime kuussa ostamassa kasan Bustereita divarista. Niitä on vaikea löytää ja itsekään en todellakaan ole palauttamassa. Super-Mac oli Ranskassa pelimatkalla, oli se vaan pirun kova maalitykki.
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Sahtiankat
Avautui, että NIN tulee Nine Inch Nailsista. Pitkään luulin, että kyseessä oli kaksi eri pumppua, mutta tuo Nine Inch Nails -ketju, jonka alla luki NIN(-nimimerkki) vihdoin asian minulle paljasti.

Ja tulipa jumalattoman pitkä lause.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulle avautui, että useat suosimani tsekki-oluet ovat vahvuudeltaan kakkosolutta. Eli tässä katsannossa meikäläinen paskat nakkaa, vaikka keppana siirtyisikin pois kaupoista ja kakkosta enää olisi tarjolla. Tätä edessänikin oleva 3,8 % tummaa Velkoakin kun litkii ihan mielellään.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Minulle avautui, että useat suosimani tsekki-oluet ovat vahvuudeltaan kakkosolutta. Eli tässä katsannossa meikäläinen paskat nakkaa, vaikka keppana siirtyisikin pois kaupoista ja kakkosta enää olisi tarjolla. Tätä edessänikin oleva 3,8 % tummaa Velkoakin kun litkii ihan mielellään.

Olen huomannut saman. Tummaa Budvaria saa baarista 5% versiona, mutta Alkosta tuota herkkua ei saa. Minulle nuo kakkosoluet ovat pikkuisen liian mietoja, kuin Brittein saarien real alet, eli liian vetisiä. Tuota Budia voisin ostaa kotiinkin, mutta kun ei niin ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös