Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 768 972
  • 34 071

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
scholl kirjoitti:
Jos ei tule porvarihallitusta, vaan demarit pääsevät jatkamaan hallituksessa niin ujuttavat Maria Guzeninan kulttuuriministeriksi. Ei kovin kiva ajatus sekään.

No ei kai sekään voi sentään paskempi ainakaan olla kuin Kar... eikun siis Saarela?
 

krobbe

Jäsen
scholl kirjoitti:
Jos ei tule porvarihallitusta, vaan demarit pääsevät jatkamaan hallituksessa niin ujuttavat Maria Guzeninan kulttuuriministeriksi. Ei kovin kiva ajatus sekään.

Höh, pitäishän schollin tietää, että nyky sosdemit ovat enemmän oikealla kuin Kokoomus, joten porvarimeno jatkuu kävi kuinka vaan.
 

Theone

Jäsen
Major Julli kirjoitti:
Juu, ladder-matsit käydään tosissaan ja tikapuutkin on täyttä metallia. Potuttaa tämä käsitys että wrestling-matsit olisi jotenkin sovittuja, kyseessä on täysi verinen ammattilaisurheilu, jossa painetaan tosissaan.
Tälle sai taas repeillä aika pahasti, kiitos päivän pelastamisesta. Ei ne jenkit ollutkaan ainoita...
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
scholl kirjoitti:
Eikös tuossa riitä yhden pokaaminen niin toisen saa ikäänkuin kaupan päälle.

edit. lisäisin vielä tuohon MILF keskusteluun sen, että minun asunnostani katsottuna sijaitsee molempiin ilmansuuntiin katsottuna MILF. Itse asiassa about molemmilta kirjoituspöydiltäni melkein suoraan vastapäätä. Aina välillä tulevat ikkunaan väijyttämään. Toiseen suuntaan näkyy itse asiassa about kaikki mitä siinä asunnossa tapahtuu, vaikka matka on semipitkä. Täytyy varmaan alkaa pitämään verhoja kiinni, kun alkaa joskus tuntua melkein stalkkeriksi olo.

edit2. toinen oikeasti MILF. Toinen iältään MILF. Jokainen voi siitä arvata, että kumpi on parempi juttu

En halua arvailla mitään teidän perhekommuunista mutta tämän kerran veikkaiisin, että iältään MILF on äitisi ja oikeasti MILF on siskosi. Arvasinko oikein?
 

scholl

Jäsen
Ohmi kirjoitti:
En halua arvailla mitään teidän perhekommuunista mutta tämän kerran veikkaiisin, että iältään MILF on äitisi ja oikeasti MILF on siskosi. Arvasinko oikein?

Ei vaan puhun henkilöistä, joita näkyy vastapäisissä taloissa. Yksi otus on ainakin melkein MILF iältään ja yksi on oikea MILF, koska olen nähnyt hänen pakkaavan jotain otuksia autoonsa. Toinen asuu toiseen suuntaan eli juuri tästä ikkunasta katsottuna (ehkä 100m päässä), mihin suuntaan itse juuri nyt sijaitsen asunnossani ja toiselta puolelta taloa katsottuna tien yli on asunto, jossa on se MILF.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Theone kirjoitti:
Tälle sai taas repeillä aika pahasti, kiitos päivän pelastamisesta. Ei ne jenkit ollutkaan ainoita...
Minulle avautui sellainen asia, että kaikille ei taida Major Jullin tuotanto olla kovin tuttua.

Terveiset myös nimimerkille Avatar.
 

Pietrangelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Steelers, SS Lazio, Bulls
Tuossa Rikostarinoita Suomesta sarjaa katsoessa valkeni, että atari tarkoittaa ammatti- ja taparikollista. Kauan sitä on tullu mietittyäkin.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
scholl kirjoitti:
Toinen asuu toiseen suuntaan eli juuri tästä ikkunasta katsottuna (ehkä 100m päässä), mihin suuntaan itse juuri nyt sijaitsen asunnossani ja toiselta puolelta taloa katsottuna tien yli on asunto, jossa on se MILF.

Kiikareillako sä sitä kyttäät, jos 100 metrin päästä kykenet jonkun MILF:ksi toteamaan. Itselläni tekee tiukkaa kyylätä tohon tien toiselle puolelle ja siihen on matkaa noin 30 metriä...
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Pietrangelo kirjoitti:
Tuossa Rikostarinoita Suomesta sarjaa katsoessa valkeni, että atari tarkoittaa ammatti- ja taparikollista. Kauan sitä on tullu mietittyäkin.

No perkules, toi tuntuukin paljon järkeenkäyvämmältä kuin ammatti- ja talousrikollinen...
 

Toro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät 46 ry.
AC/DC TNT

Ne laulaa alussa jotain, että Foit! Foit! Foit!. Joo, se olikin australiaksi lausuttu Fight! ja tietty se kelpaa myös kiekkopiisiksi. Nyt ymmärrän.
 

Jeffrey

Jäsen
Beagle Boy kirjoitti:
Kiikareillako sä sitä kyttäät, jos 100 metrin päästä kykenet jonkun MILF:ksi toteamaan. Itselläni tekee tiukkaa kyylätä tohon tien toiselle puolelle ja siihen on matkaa noin 30 metriä...

Katsos kun Scholl tarkkailee harrastuksenaan rahvasta kaukoputken avulla, kun ei muuten meidän kanssa halua joutua tekemisiin...
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Tajusin vasta hetki sitten, että Apulannan Heinola 10 -albumin kaikki biisit ovat monikkomuodossa (Kadut, Timantit, Viivakoodit, Kirveltäjät jne.) poislukien verbistä reunaltaa taivutettu (sinä) Reunallat.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Katsoin Veikkauksen joulukalenterin kahteen kertaan ja siellä se 20e voitto edelleen seisoo.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Asia, joka hoitotyöläiselle avautui:

Kun menee ns.klipsillä varustetusta (tyhjennettävästä) avannepussista ottamaan turhia ilmoja pois, ei välttämättä kannata sitä pussin suuta suunnata itseensä päin, tai yleensä ylöspäin. Jumalauta sitä aromia, mikä sieltä pussista iskee. Ei se haju, mutta silmien kirvely... :S No, tulipa tuokin koettua, nyt ainakin pysyy hereillä... :D

Niille, jotka eivät avannetta tunne, on tietoiskun paikka:

Avanteella tarkoitetaan kirurgisin menetelmin tehtyä eritteiden ulostuloaukkoa, jonka kautta uloste tai virtsa kerääntyvät vatsanpeitteiden päälle kiinnitettävään tarkoituksenmukaiseen avannesidokseen.

-lähde: Hus:n sivut
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Apulannan uusi biisi (ainakin mikä radiossa soi) muistutti kovasti jotain menneisyydestä tuttua lähinnä kitaroiden osalta ja nythän se mieleen tuli eli Papa Roachin Obsessonia.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin kuvitellut, että usein kokikseen lantrattava väritön alkoholijuoma jostain Karibialta olisi saanut nimensä viinatehtailija tjsp. Ron Bacardin mukaan.

Espanjalaisen kaupan viinahyllyn silmäily palautti minut todellisuuteen.

Edit: Ja Wikipedia kertoi loputkin tuon juoman historiasta.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Laulaja/näyttelijä Holly Valance on muuten pikkasta hyvännäköinen sekä -kroppainen kissa. Prison Breakissahan hän näyttelee ja esittelee kroppaansa. Netistä löytänee kuvia.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Animal Planet on aivan loistava kanava. Voisihan tuosta kai jotain seurata ihan ajatuksellakin, mutta taustana tosi hauska pitää. Koko ajan ties mitä ihmeellisiä eläimiä ruudussa.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
korvakakkonen kirjoitti:
se että nimimerkki "avatar" on mies, eikä nainen niinkuin olin luullut.

Itsekin luulin aluksi naiseksi, mutta tajusin kyllä olleeni väärässä jo jonkin aikaa sitten.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mietin tässä, että erästä ihmistä taitaa nyppiä joku ja rankemman puoleisesti... Ehkäpä tämä päivä lopulta valkenee hänellekin paremmissa merkeissä - ei se ainakaan minulta olisi pois vaikka hän, oletetusta krapulastaan huolimatta, huomaisi päivän olevan paremman kuin eilisen.

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös