Ei ole paras mainos ketju, mutta tuo maultaan kammottava Pepsi Max tekee kyllä erinomaiset mainokset tällä hetkellä. Kaikki ne tv-mainokset, missä kunnon sekoilua ja kun toinen epäilee tyyliin "are you sure?" niin siihen päälle "don't worry, there's no sugar". Ja tuo edellisissä viesteissä mainittu kadunvarsimainos on kaiken huippu. Se on usein kahden mainostaulun levyinen ja jos katsoo nopeasti niin saattaa nähdä vain sen zeron, mutta jos sen näkee kokonaan ja lukee, että taste menee juuri janalla zero ja max ja se Pepsi Max on siellä maxin kohdalla niin hyvät nauruthan siitä tulee. Kokee todellisen oivaltamisen ilon ja Pepsi Maxin juojathan siitä varmasti saavat vahvistusta omalle valinnalleen.
Vaikka juomana tuo Pepsi Max onkin aikamoista kuraa niin itse olen tässä tapauksessa heidän mainosihmisten kanssa samaa mieltä ja se on se Cokiksen markkinointijohtaja, joka tässä tapauksessa on kassalla.
Vaikka juomana tuo Pepsi Max onkin aikamoista kuraa niin itse olen tässä tapauksessa heidän mainosihmisten kanssa samaa mieltä ja se on se Cokiksen markkinointijohtaja, joka tässä tapauksessa on kassalla.