Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 731 156
  • 33 987

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
heavy kirjoitti:
Levyn ilmestymisen aikoihin nimen selitys oli kylläkin joku L.A.P.D:n radiokoodi johonkin rikokseen...

Oikein. Se oli / on henkisesti häiriintyneen henkilön kiinniottamiseen tarkoitettu koodi. Eddiellä on oma studio, joka on niin ikään nimetty tuolla koodilla. Käsittääkseni homma meni niin, että ensin oli EVH:n uudelleenlanseeraama koodi ja sitten siitä kitaramalli, vahvistimia jne.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minulle avautui, että virolainen jäätelö voi olla hyvääkin. Balbiinon Nova-pikari ainakin toffeena oli todella hyvää hintaansa (0,69 €) nähden.
 

Pasanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Hartiapankki kirjoitti:
Heureka! Pystyn scrollaamaan sivuja liu'uttamalla sormea Acerini kosketuslevyn oikeassa reunassa. Enpä ole tuotakaan ennen huomannut..
Jatkoajan lukemisesta ON hyötyä!!! Sama näkyy toimivan IBM:ssä.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Portin pitaleipäkebab haiskahtaa lämmitettynä lehmän paskalle.




Hyvää se on silti.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On aivan sama miten pahasti suomalaiset kiekkokannattajat nöyryyttävät itseään MM-kisoissa; seuraavana vuonna löytyy aina joku julkisuushakuinen ääliöposse, joka vetää uudet pohjat. Äsken ruudussa vilahti kööri, joka oli pukeutunut sinisiin alusasuhaalareihin, munasyndeihin ja blues-laseihin. Taisipa olla vielä stetsonitkin päässä.

Kyllä todella vähäinen aivotoiminta on tuonkaltaisen käyttäytymisen perusvaatimus. Saatanan ääliöt, hauskuus taisi unohtua sinne Muurame - Helsinki-Vantaa bussiin?
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taskusorsa kirjoitti:
Paska = suomalainen vuonna 1985 perustettu rock bändi.

Kyllä, yhden miehen sellainen. Yhtye kuitenkin hajosi aikanaan musiikillisten erimielisyyksien takia. Nyt kuitenkin tainnut comebackia yrittää.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
lintu kirjoitti:
Kyllä, yhden miehen sellainen. Yhtye kuitenkin hajosi aikanaan musiikillisten erimielisyyksien takia. Nyt kuitenkin tainnut comebackia yrittää.
Joo, hajoamisen jälkeen Paska lähti soolouralle. Comebackista en ole kuullut. Olisikohan riidat jo sovittu? Olen muuten ollut Paskan keikalla. Aika intensiivinen kokemus. Silloin minulle avautui bändin nimen etymologia. Olen myös jutellut Paskan kanssa puhelimessa. Oli erittäin hämmentävä tilanne. Varmaan molemmille.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Leon kirjoitti:
Joo, hajoamisen jälkeen Paska lähti soolouralle. Comebackista en ole kuullut.

Kyllähän reunion on nähty ja uusi levykin pukattiin pihalle jokin aika takaperin. Itselleni tuosta levystä jäi mieleen lähinnä biisin kertsi "Banana butt plug, you're my love slut".
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
David Bowien Ground Control to Major Tom on ollut pitkään yksi suosikkibiiseistäni ja vasta tänään tajusin että biisin nimi onkin Space Oddity.
 

bluefox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Foster'sin kaljatölkin koko on 44cl, eikä tuttu standardi puoli litraa. Tuntuu siltä kuin minua olisi huijattu, Foster's boikottiin!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
bluefox kirjoitti:
Foster'sin kaljatölkin koko on 44cl, eikä tuttu standardi puoli litraa. Tuntuu siltä kuin minua olisi huijattu, Foster's boikottiin!
Minusta noita on kahta kokoa. Tuota huijauskokoa ja normaalia ½litraista.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Leon kirjoitti:
Minusta noita on kahta kokoa. Tuota huijauskokoa ja normaalia ½litraista.
Karhukin huijaa, ne tyrkyttää välillä liian isoa pitkää (56,8 cl).
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minua vähän ihmetytti huomata Buffalon maalivahtien mitat, varsinkin paino. Jos tuohon jatkoajan ilmoittamiin mittoihin on uskomista, niin sekä Miller että Biron on kumpikin suht pitkiä (185cm), mutta painoa löytyy vain 68 ja 70kg. Kumpikaan kun ei kuitenkaan enää ole mikään "junnu", joilla joskus voi painoa olla vähän vähemmän. Esimerkiksi Buffalon kahdeksasta puolustajasta vain yksi painaa alle 90kg.
 
Viimeksi muokattu:

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Pete2004 kirjoitti:
Toinen asia jonka huomasin selaillessa nhl.comista pelaajien kansallisuuksia, on että Dany Heatley on merkitty saksalaiseksi, sekä Robyn Regehr brazilialaiseksi, vai mikähän lie tuo BRA on. Molemmat taisivat edustaa olympialaisissa Kanadaa.
Syntymäpaikkoja, ei kansallisuuksia.
 

scholl

Jäsen
Itselleni avautui eilen sellainen seikka, kun tulin lentokentältä ja kuulin radiossa jonkun levymainoksen, että jos on ollut yskää ja on jäänyt kurkkuun sellaista limaa, joka ei irtoa niin se köhiminen on samankuuloista kuin lordi. Tosin sellaista kammottavaa ulkonäköä ei saa röhällä saa, mutta musiikki on aivan samaa.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
faaip de oiad kirjoitti:
YUP:n Jussi Hyyrynen ja Stam1nan Antti Hyyrynen on veljeksiä.

Melkein haluaisin tietää, minkämoisia muroja pojille on pienenä syötetty. Sen verran erikoisista veljeksistä on kyse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös