Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 747 951
  • 34 011

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tinkezione kirjoitti:
Melkein haluaisin tietää, minkämoisia muroja pojille on pienenä syötetty. Sen verran erikoisista veljeksistä on kyse.
Äh, tuollaisia ne kaikki maalta olevat muusikot on.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Irish Coffeyssa ei olekaan alkoholia ja sivullekirjoittaneen tipaton toukokuu jatkuu.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
vilperi#18 kirjoitti:
Irish Coffeyssa ei olekaan alkoholia ja sivullekirjoittaneen tipaton toukokuu jatkuu.

Onneksi olkoon, apinaa on taas koijattu, tai viski on nykyisin alkoholitonta.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Kun ei lätkän MM-kisoissa kulje ja Kimin mersukaan ei riitä, niin ne oletettavasti samat ihmiset saavat kicksinsä jostain vitun levyraadista.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Se onkin thrash-metallia eikä trash-metallia... Ja tuo on siis vain rehellinen osoitus tyhmyydestäni, ei mikään provo jonkin musiikintapaisen kannattajia kohtaan.

Atlanta Thrashersin jo tiesin.
 

Jeffrey

Jäsen
Aces High kirjoitti:
Onneksi olkoon, apinaa on taas koijattu, tai viski on nykyisin alkoholitonta.

Irish Coffeyseen nykyään käytetään makusiirappia. Tietysti jos itse tekee niin se on eriasia, mutta jos kahvilasta ostat niin se on alkoholitonta.

-ex kahvilatyöntekijä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jeffrey kirjoitti:
Irish Coffeyseen nykyään käytetään makusiirappia. Tietysti jos itse tekee niin se on eriasia, mutta jos kahvilasta ostat niin se on alkoholitonta.

-ex kahvilatyöntekijä.
Paskat käytetä. Irish coffey sisältää Jamesonia tai sitten se ei ole Irish coffey.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Leon kirjoitti:
Paskat käytetä. Irish coffey sisältää Jamesonia tai sitten se ei ole Irish coffey.
Höpön höpö. Irish Coffee sisältää Irlantilaista viskiä (Irish Whiskey) Jamesson on ehkä tunnetuin ja siksi sitä käytetään. Myös Bushmills tai Paddy's käys hyvin.
Olsikohan niin että Irish Coffey on alkoholiton versio??
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Bambi on urospuolinen! Meikäläinen on luullut jo vuosikymmeniä, että se on tyttö. Tämän asia avautui eilen lukiessani kyseistä satua tyttärelleni. Olin shokissa, sillä olen muistaakseni joskus yrittänyt iskeä naista kehumalla hänen silmiään Bambin silmiksi. Ei ihme, ettei natsannut.
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
asia, joka "avautui minulle" matkustaessani ja työskennellässäni cayman-saarilla edelliset pari viikkoa on,että jenkit on ihan vitun tyhmiä. Aiemmin luulin vain,jotta nettivideot on haettu oikeasti niistä kaikkein idiooteimmeista,mutta lennolla atlantin yli tämä tuli todistettua ihan livenä.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
PeteX kirjoitti:
Bambi on urospuolinen! Meikäläinen on luullut jo vuosikymmeniä, että se on tyttö. Tämän asia avautui eilen lukiessani kyseistä satua tyttärelleni. Olin shokissa, sillä olen muistaakseni joskus yrittänyt iskeä naista kehumalla hänen silmiään Bambin silmiksi. Ei ihme, ettei natsannut.

Voihan vittu! Meikäläinen diggailee juuri noita mainittuja bambi silmiä kimuleilla, ja ompa tuo tullut ääneenkin muutamille kehaistua. Menestys on ollut PeteX:n kaltaista, lukuun ottamatta yhtä viiden vuoden pätkää. Jouduin kihloihinkin perkele. Me ollaan Pete piilohomoja! Taidan tulla tämän surun keskellä baarikaapistani ulos.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
#3 kirjoitti:
Höpön höpö. Irish Coffee sisältää Irlantilaista viskiä (Irish Whiskey) Jamesson on ehkä tunnetuin ja siksi sitä käytetään. Myös Bushmills tai Paddy's käys hyvin.
Olsikohan niin että Irish Coffey on alkoholiton versio??
Tai sitten kyseessä oli vain typo, jonka apinana kopioin. Pointti on kuitenkin se, että Irish coffee sisältää irkkuviskiä (whiskey). Merkki saattaa tosiaan vaihdella. Tässä kohtaa kumarran nöyrästi ojennuksesta. Kunhan vaan on kolmesti tislattua.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Mika on muka alkoholiton (viskiton) Irish Coffee?

Sita kutsutaan yleensa kahviksi (engl. coffee), hyvat ihmiset.

Irish Coffeeksi sen tekee nimenomaan irlantilainen viski, joista tunnetuin Irish Coffee -viski on Jameson. Drinkki on keksitty taalla lansirannikolla.

Tiedoksi.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Minulle aukesi sellainen asia, jos muijasi jättää sinulle pankkikortin, ja oletetun pin koodin pöydälle, niin eestin numeropalvelun numero on 1882 eikä suinkaan pin koodi. Lähdenkin tästä krapuloissani käväisemään pankissa:)

Ps. Miksiköhän ne aina välillä on vihaisia...

veini
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
1Timer kirjoitti:
Mika on muka alkoholiton (viskiton) Irish Coffee?

Sita kutsutaan yleensa kahviksi (engl. coffee), hyvat ihmiset.

Irish Coffeeksi sen tekee nimenomaan irlantilainen viski, joista tunnetuin Irish Coffee -viski on Jameson. Drinkki on keksitty taalla lansirannikolla.

Tiedoksi.

Eikös se drinkki keksitty ihan irlanissa tossa 40-50 luvulla. Irlanti oli silloin välilaskujen mekka ja siellä joku jehu baarimikko kehitteli sitten tämän mitä makoisimman juoman.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
No sitten on kahdenlaista juttua liikenteessa. San Franciscosta mina olen sen kuullut lahteneen.

Noh, ei niin valia. Olkoon vaikka Kongosta ;-)
 

Ylärima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tänään kaupan karkkihyllyn ääressä tajusin, että olen kymmenisen vuotta tiedostamattoman automaation vallassa jättänyt ostamatta ja syömättä Fazerin hasselpähkinä-sinistä, koska vaimo on allerginen pähkinöille. Tähän liittyi oivallus, että voin - ja olisin voinut kaikki nämä vuodet - aiiiiiiiiiivan hyvin ostaa kerralla huikentelevaisesti peräti kaksi eri levyä, vaimolle perus-sinisen ja itselle pähkinöitetyn. What a wonderful world!
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Ylärima kirjoitti:
Tänään kaupan karkkihyllyn ääressä tajusin, että olen kymmenisen vuotta tiedostamattoman automaation vallassa jättänyt ostamatta ja syömättä Fazerin hasselpähkinä-sinistä, koska vaimo on allerginen pähkinöille. Tähän liittyi oivallus, että voin - ja olisin voinut kaikki nämä vuodet - aiiiiiiiiiivan hyvin ostaa kerralla huikentelevaisesti peräti kaksi eri levyä, vaimolle perus-sinisen ja itselle pähkinöitetyn. What a wonderful world!

Mahtaa olla Pavlov ylpeä teorioistaan. Mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Konnamuori kirjoitti:
Minulle selvisi tuota kansanjuhlaa katsellessa että se parta-äijä ei olekkaan Egotripin laulaja vaan joku muu.
Partahesus lienee Knipi(?), laulaja on Mikki. Olikohan koko nimi Mikki Kauste, vanha sananmuunnosmies. Mikki muuten laulo ihan päin vittua tossa ennen Lordin saapumista. Eikä se osaa oikein säbääkään pelata, äijä on veivattu reikäpallokaukalossa ihan pyörryksiin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
PMMP:n huippusuosittu Pikkuveli on perkele cover-biisi!

Siat, eivätkä edes kerro siitä meille.

Alkuperäisesittäjä Noitalinna Huraa!

EDIT: Sen verran kammottava tämä original-versio että kiitos kuitenkin pmmp:lle coverista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös