Lohijauheliha maksaa 5e 400g. Kai sekin keitossa menee?Osta seitiä. Eihän se yhtä hyvää ole kuin lohi, mutta pakasteseitinä maksaa aika vähän ja menee siinä keitossa.
Lohijauheliha maksaa 5e 400g. Kai sekin keitossa menee?Osta seitiä. Eihän se yhtä hyvää ole kuin lohi, mutta pakasteseitinä maksaa aika vähän ja menee siinä keitossa.
Lohijauheliha maksaa 5e 400g. Kai sekin keitossa menee?
Joku noiden päiväkoti-ikäisten aivoihin on koodattu keittoihin liittyen, että niitä pitää aina lähtökohtaisesti vastustaa. Sitten kun puoliväkisin (eli siis täysin väkisin) alkaa syöttämään niin lopulta syövät iloisesti ja pyytävät lisää. Toki on niitäkin päiviä, kun nakkikeitosta syödään vain nakit ja mihinkään kasvikseen ei kosketa vahingossakaan. Eikä sellaiseen nakkiin, joka koskettaa jotain kasvista.Eilen taas vanhemmuuden huippuhetkiä, kun kutsuin lapset syömään illalla juurikin tuota seitikalakeittoa. Vanhempi tyttö (6-vuotias) huutaa ”ei taas tuota kamalaa keittoa”. Siinä mietin miksi tässä ees jaksaa noille ruokaa laittaa. Joku einespaska maistuis paremmin :D
Joskus tuli vastaan aiemminkin. Nyt toista samplea hakiessa löysin tämän taas. Eli Nokia tune on laina!
Eikös seitin tarjoaminen mene jo ihan ihmisoikeussopimuksia vastaan kun ei kelpaa kuin jätteeksi? terv. kouluruuasta traumatisoitunut.Osta seitiä. Eihän se yhtä hyvää ole kuin lohi, mutta pakasteseitinä maksaa aika vähän ja menee siinä keitossa.
Porukka vaan tykkää sun ylikalliista pizzoista!!Mun saamani peukutukset on ottanut jo jonkin aikaa kovaa vauhtia kiinni mun kirjoitettuja viestejä. Se on aika hyvin siihen nähden miten paljon mulla on asiaa.
Tiedän, ihan helvetin tärkee huomio näin lauantain myöhäisiltaan.
Älä hemmetti, Sabaton on harvinaisen hyvää kikkeliheviä. Kyseinen Fields of Verdun kertoo Verdunin taistelun mielipuolisuudesta 1. maailmansodassa.Autossa käyttämistäni rokkiradiokanavissa soi liian usein sellaista turhan geneeristä nykyrokkia (n. vuoden 1994 jälkeen tehtyä) angstisen ummettuneelta kuulostavilla laulajilla. Yks on muutaman kerran osunut korvaani ääntelemässä Feels overdone ennen kuin kanava on kääntynyt. Äsken sen tullessa katsahdin siihen radion infonäyttöön ja opin että se onkin Fields of Verdun.
Tuli vähän vastaava mieleen jostain 10 vuoden takaa, kun kävin katsomassa Silvennoinen & Maijanen Bandia (RIP vaan molemmille). Alustivat mielestäni yhden biisin, että nyt soitetaan Q-Stonen "Soul Terrain". Siltä se kuulosti laulettaessakin. Kun kotona katsoin bändin diskografiaa, ei sieltä tuollaista biisiä löytynyt.Autossa käyttämistäni rokkiradiokanavissa soi liian usein sellaista turhan geneeristä nykyrokkia (n. vuoden 1994 jälkeen tehtyä) angstisen ummettuneelta kuulostavilla laulajilla. Yks on muutaman kerran osunut korvaani ääntelemässä Feels overdone ennen kuin kanava on kääntynyt. Äsken sen tullessa katsahdin siihen radion infonäyttöön ja opin että se onkin Fields of Verdun.
Tuli vähän vastaava mieleen jostain 10 vuoden takaa, kun kävin katsomassa Silvennoinen & Maijanen Bandia (RIP vaan molemmille). Alustivat mielestäni yhden biisin, että nyt soitetaan Q-Stonen "Soul Terrain". Siltä se kuulosti laulettaessakin. Kun kotona katsoin bändin diskografiaa, ei sieltä tuollaista biisiä löytynyt.
Fiksumpi kuten minä osasi käyttää sitä namiskaa missä kaksi pystyraitaa...Nuoriso ei muista, miten uutta musiikkia hankittiin ennen internetiä ja suoratoistoa. Pidettiin sormea rec-napilla radiota kuunnellessa
Nuoriso ei muista, miten uutta musiikkia hankittiin ennen internetiä ja suoratoistoa. Pidettiin sormea rec-napilla radiota kuunnellessa ja sitten yritettiin saada vielä kirjoitettua bändin ja kappaleen nimikin jokseenkin oikein niihin kasetin ärsyttävän pienirivisiin kansilipareihin. Välillä meni oikein, välillä ei.
...
Noh, mun nuoruudessani käynti musiikkikaupassa riitti aika pitkään. Isä tosin toi kerran Köpiksen reissultaan kelanauhurin, jota kyllä ahkerasti käytettiin, mutta silloinkin vinyyli oli kova sana kaikkine julisteineen ja kappaleiden sanoituksineen, eikähän kelanauhalle olisi mitään voinut kirjoittaakaan - kasetit olivat vasta tulossa...Fiksumpi kuten minä osasi käyttää sitä namiskaa missä kaksi pystyraitaa...
Olet siellä liki Punaisen Armeijakunnan ja muiden Action Directejen kanssa samassa lokerossa ja oikeastaan niin äärivasemmistossa että jos yhtään vasemmalle menisi niin siltä tulisi vastaan Elon ja äärioikeisto tai jos kättä kurotat niin voitkin ehkä Elonin käteen ylettää.Elon Muskin ketjua lukiessa minulle avautui, että jos nään henkilön tekemässä hyvin paljon natsitervehdykseltä näyttävän eleen viestittääkseen äärioikeistolle, ja erehdyn kutsumaan tätä hyvin paljon natsitervehdykseltä näyttävää elettä nimellä "natsitervehdys", olen äärivasemmistolainen.