Lohijauheliha maksaa 5e 400g. Kai sekin keitossa menee?Osta seitiä. Eihän se yhtä hyvää ole kuin lohi, mutta pakasteseitinä maksaa aika vähän ja menee siinä keitossa.
Lohijauheliha maksaa 5e 400g. Kai sekin keitossa menee?Osta seitiä. Eihän se yhtä hyvää ole kuin lohi, mutta pakasteseitinä maksaa aika vähän ja menee siinä keitossa.
Lohijauheliha maksaa 5e 400g. Kai sekin keitossa menee?
Joku noiden päiväkoti-ikäisten aivoihin on koodattu keittoihin liittyen, että niitä pitää aina lähtökohtaisesti vastustaa. Sitten kun puoliväkisin (eli siis täysin väkisin) alkaa syöttämään niin lopulta syövät iloisesti ja pyytävät lisää. Toki on niitäkin päiviä, kun nakkikeitosta syödään vain nakit ja mihinkään kasvikseen ei kosketa vahingossakaan. Eikä sellaiseen nakkiin, joka koskettaa jotain kasvista.Eilen taas vanhemmuuden huippuhetkiä, kun kutsuin lapset syömään illalla juurikin tuota seitikalakeittoa. Vanhempi tyttö (6-vuotias) huutaa ”ei taas tuota kamalaa keittoa”. Siinä mietin miksi tässä ees jaksaa noille ruokaa laittaa. Joku einespaska maistuis paremmin :D
Joskus tuli vastaan aiemminkin. Nyt toista samplea hakiessa löysin tämän taas. Eli Nokia tune on laina!
Eikös seitin tarjoaminen mene jo ihan ihmisoikeussopimuksia vastaan kun ei kelpaa kuin jätteeksi? terv. kouluruuasta traumatisoitunut.Osta seitiä. Eihän se yhtä hyvää ole kuin lohi, mutta pakasteseitinä maksaa aika vähän ja menee siinä keitossa.
Porukka vaan tykkää sun ylikalliista pizzoista!!Mun saamani peukutukset on ottanut jo jonkin aikaa kovaa vauhtia kiinni mun kirjoitettuja viestejä. Se on aika hyvin siihen nähden miten paljon mulla on asiaa.
Tiedän, ihan helvetin tärkee huomio näin lauantain myöhäisiltaan.