Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 926 016
  • 34 685

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Osta seitiä. Eihän se yhtä hyvää ole kuin lohi, mutta pakasteseitinä maksaa aika vähän ja menee siinä keitossa.
Lohijauheliha maksaa 5e 400g. Kai sekin keitossa menee?

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lohijauheliha maksaa 5e 400g. Kai sekin keitossa menee?

Hyvä idea, vois kokeilla uppoaako lapsille.

Eilen taas vanhemmuuden huippuhetkiä, kun kutsuin lapset syömään illalla juurikin tuota seitikalakeittoa. Vanhempi tyttö (6-vuotias) huutaa ”ei taas tuota kamalaa keittoa”. Siinä mietin miksi tässä ees jaksaa noille ruokaa laittaa. Joku einespaska maistuis paremmin :D

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
MTL
Eilen taas vanhemmuuden huippuhetkiä, kun kutsuin lapset syömään illalla juurikin tuota seitikalakeittoa. Vanhempi tyttö (6-vuotias) huutaa ”ei taas tuota kamalaa keittoa”. Siinä mietin miksi tässä ees jaksaa noille ruokaa laittaa. Joku einespaska maistuis paremmin :D
Joku noiden päiväkoti-ikäisten aivoihin on koodattu keittoihin liittyen, että niitä pitää aina lähtökohtaisesti vastustaa. Sitten kun puoliväkisin (eli siis täysin väkisin) alkaa syöttämään niin lopulta syövät iloisesti ja pyytävät lisää. Toki on niitäkin päiviä, kun nakkikeitosta syödään vain nakit ja mihinkään kasvikseen ei kosketa vahingossakaan. Eikä sellaiseen nakkiin, joka koskettaa jotain kasvista.

On muuten myös päiväkoti-ikäisten vanhempana avautunut kuinka paljon kaikkia virustauteja ihan kotisuomesta löytyy, joista ei ollut ennen kuullutkaan. Tällä kertaa kokeilussa adenovirus. En suosittele.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joskus tuli vastaan aiemminkin. Nyt toista samplea hakiessa löysin tämän taas. Eli Nokia tune on laina!

Ja soitettu kitaralla - tätä en ollut itse ajatellut, ennen kuin luin tämän jutun:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Osta seitiä. Eihän se yhtä hyvää ole kuin lohi, mutta pakasteseitinä maksaa aika vähän ja menee siinä keitossa.
Eikös seitin tarjoaminen mene jo ihan ihmisoikeussopimuksia vastaan kun ei kelpaa kuin jätteeksi? terv. kouluruuasta traumatisoitunut.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tietokonereppuuni mahtuu näköjään juuri sopivasti 24 tölkkiä olutta ilman läppäriä (hain Lidlistä autolla 24 päkin, mutta heidän olut oluttaan on mahdoton kantaa yhdellä kädellä niin lastasin ne autosta reppuun kotipihassa). Läppärin kanssa menisi varmaan pari vähemmän. Kai tuo on se ero minkä voi juoda riippuen siitä onko töissä vai vapaalla.

Suosikkijoukkue
Pelicans ennen Ylliä ja Yllin jälkeen
Mun saamani peukutukset on ottanut jo jonkin aikaa kovaa vauhtia kiinni mun kirjoitettuja viestejä. Se on aika hyvin siihen nähden miten paljon mulla on asiaa.

Tiedän, ihan helvetin tärkee huomio näin lauantain myöhäisiltaan.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mun saamani peukutukset on ottanut jo jonkin aikaa kovaa vauhtia kiinni mun kirjoitettuja viestejä. Se on aika hyvin siihen nähden miten paljon mulla on asiaa.

Tiedän, ihan helvetin tärkee huomio näin lauantain myöhäisiltaan.
Porukka vaan tykkää sun ylikalliista pizzoista!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy