Ei kai kukaan enää mitään Primee juo, dorka.Jos ei juo Primeä niin on tylsä vässykkä ja joutuu kiusatuksi. Ei käy kateeksi lapsiakaan.
Ei kai kukaan enää mitään Primee juo, dorka.Jos ei juo Primeä niin on tylsä vässykkä ja joutuu kiusatuksi. Ei käy kateeksi lapsiakaan.
Prismassa näyttää olevan ihan alekorin tavaraa nykyään niin siitä tällainen trendeistä pihalla oleva tietää, että ei ole kovin haluttua enää.Ei kai kukaan enää mitään Primee juo, dorka.
Mä oonki tällainen vanha gubbe.Ei kai kukaan enää mitään Primee juo, dorka.
Sheeeesh fr fr no cap oot kyl legit ykä.Mä oonki tällainen vanha gubbe.
”Ei kukaa käytä termiä gubbe!”
Mä taas olisin mielelläni laiskiainen. Olen huono kiipeämään puuhun, mutta jos annat minun laittaa tikkaat sinuun nojaamaan kun kiipeän, niin lupaan olla puhetorvesi.Pitäisiköhän ilmoittaa duunipaikkaan että minä identifioidun nykyään kivenlohkareeksi, joten on syrjintää ja kiusaamista olettaa minun tekevän yhtään mitään muuta kuin maata paikoillani ja kerätä sammalta ylleni? Hmm.. sitten jos minun identifoitumistani ei kunnioiteta, vaan saan potkut koska olen hyödytön ja myös idiootti, niin minun pitäisi varmaan ottaa yhteyttä Ilta-Sanomiin jotta sinne voitaisiin tehdä riipaiseva artikkeli kokemistani vääryyksistä. Mutta miten voin ottaa yhteyttä mihinkään, tai esim. puhua, jos olen kivenlohkare?
Voisiko joku tällaisessa mahdollisessa skenaariossa ottaa tehtäväkseen hoitaa minun puhetorvenani toimimisen? Sellainen disclaimeri toki, että jos sitten sanotte jotain mistä minä en ole samaa mieltä, haastan teidät oikeuteen jahka selvitän miten kivenlohkareet haastavat toisiaan tai muita maapallolta löytyviä kappaleita oikeuteen.
Ratkaistu!!Pitäisiköhän ilmoittaa duunipaikkaan että minä identifioidun nykyään kivenlohkareeksi, joten on syrjintää ja kiusaamista olettaa minun tekevän yhtään mitään muuta kuin maata paikoillani ja kerätä sammalta ylleni? Hmm.. sitten jos minun identifoitumistani ei kunnioiteta, vaan saan potkut koska olen hyödytön ja myös idiootti, niin minun pitäisi varmaan ottaa yhteyttä Ilta-Sanomiin jotta sinne voitaisiin tehdä riipaiseva artikkeli kokemistani vääryyksistä. Mutta miten voin ottaa yhteyttä mihinkään, tai esim. puhua, jos olen kivenlohkare?
Voisiko joku tällaisessa mahdollisessa skenaariossa ottaa tehtäväkseen hoitaa minun puhetorvenani toimimisen? Sellainen disclaimeri toki, että jos sitten sanotte jotain mistä minä en ole samaa mieltä, haastan teidät oikeuteen jahka selvitän miten kivenlohkareet haastavat toisiaan tai muita maapallolta löytyviä kappaleita oikeuteen.
Kuulemma turria ja theriania ei saa sekoittaa. Heidän mielestään ihan eri asia ja suuttuvat jos heistä puhutaan samana asiana.Eikö tuo Therian-juttu ole ihan klassista ns. turrikulttuuria, mikä on jo vuosikymmeniä vanha, etenkin jenkeissä vahva alakulttuuri? En tosin osaa sanoa näin maallikkona, että onko kyseessä sitten ihan sama juttu ja nyt varmaan jonkun tiktokin ym. myötä tullut ensi kertaa ihan kouluihinkin asti ja yhä nuoremmille
Algoritmi tarjosi minulle jossain kohtaa ainakin terapeuttivillen sisältöä jossa hän ajoi somen kieltoa lapsille/nuorille ja todella paljon siellä oli vanhempien vastustavia kommentteja, miten meidän 10-v elmerillä ei olisi yhtään ystävää jos ei somea olisi. Jotenkin se aikuisenkin mieli siis saa homman spinnattua niin, että some on tässä ratkaisu eikä ongelma. Enkä näin ollen usko että kieltokaan tulisi mitenkään toimimaan, vaan kyllä ne pankkitunnukset manguttaisiin tms. Eihän vuokraskuuttiakaan pääse lapsi ajamaan muuten.Tästä kyllä samaa mieltä. Tietysti ikärajoja on vaikea valvoa ja ne pystyy kiertämään aika helposti mutta kai sillä ainakin jotain saavuttaisi. Melkoisessa aivomyllyssä on kyllä ollut nämä nykyiset yläasteikäiset, kun varmaan jostain 9-vuotiaasta TikTokia on katsottu tunteja päivittäin. Edes aikuiset ei pysty kunnolla käsittelemään sitä ärsyketulvaa, niin mitä käy kehittyville lapsille algoritmin armoilla.
Siis kummat suuttuvat? Vai molemmat? Ovatko therianit jotain posettajaturreja?Kuulemma turria ja theriania ei saa sekoittaa. Heidän mielestään ihan eri asia ja suuttuvat jos heistä puhutaan samana asiana.
Kyllä se käy, mutta sitten tarvitsemme myös jonkun joka identifioituu tikkaiksi.Mä taas olisin mielelläni laiskiainen. Olen huono kiipeämään puuhun, mutta jos annat minun laittaa tikkaat sinuun nojaamaan kun kiipeän, niin lupaan olla puhetorvesi.
Perhana, onpas hankalaa. Ei ole laiskottelu ollenkaan helppoa. Uuno Turhapurokin joutuu aina juoksemaan päästäkseen sohvalle huilaamaan.Kyllä se käy, mutta sitten tarvitsemme myös jonkun joka identifioituu tikkaiksi.
Threianit ainakin. Toisesta en tiedä.Siis kummat suuttuvat? Vai molemmat? Ovatko therianit jotain posettajaturreja?
Henkilö: Olen henkeen ja vereen therian.Aidosti kiinnostaisi jutella therianin kanssa, miksi hän on sellainen ja kuinka tosissaan asiassaan on.
Oot kyl unc hemo myöhässä näistä nykytermeistä kuten skibidi, rizz, ohio, mogging, looksmaxxing...Sheeeesh fr fr no cap oot kyl legit ykä.
Ei jumalauta...Oot kyl unc hemo myöhässä näistä nykytermeistä kuten skibidi, rizz, ohio, mogging, looksmaxxing...
Tästä tulee vähän mieleen pari South Park-klassikkojaksoa.Kuulemma turria ja theriania ei saa sekoittaa. Heidän mielestään ihan eri asia ja suuttuvat jos heistä puhutaan samana asiana.
Unc status lähenee?Ei jumalauta...
[En tiennyt yhtäkään noista. Tulossa selkeästi vanhaksi.]