Siskonmakaralle kyl on järkevämpi syy koska se ei tule sanasta sisko.
Kimmo Kinnunen meni keittiöön, ja näki siellä Sisqón makkaran!
Siskonmakaralle kyl on järkevämpi syy koska se ei tule sanasta sisko.
Poikamies = HenkilöhenkilöSiskonmakkara = Sukulaisenmakkara
Kallen mätitahna = Henkilön, jonka nimi on Kalle, mutta jonka sukupuoli-identiteetti on vielä tarkastettava, mätitahna
Mummon muusi = Vanhan sukulaisen muusi
Sulhaspiirakka = Rekisteröityyn parisuhteeseen menevän henkilön piirakka
Hanna-tädin kakut = Sukulaisen, jonka nimi on Hanna, mutta jonka sukupuoli-identiteetti on vielä tarkistettava, kakut
Porilainen = Luolahenkilö
Nuorihenkilöhenkilö. Poikamiestyttö - nuorihenkilöhenkilönuorihenkilöPoikamies = Henkilöhenkilö
Ei saa olla negatiivinen, nega syö markkinaa, niinku, joten mieluiten Kylläyes_henkilö.Odotellaan, että moderaattoritkin alkavat vaihdospuuhiin. Siinä vaihtuu moni tuttu nimimerkki ja uusia ovat esimerkiksi Eino_Henkilö, Mängihenkilö ja Boogeyperson.
Saatanan tunarit taas kääntyy näin.Perseily kääntyy englanniksi shithousery. Oikeastaan ihan kiva termi kummalla kielellä tahansa.
Vanhan vitsin paikka. Eräs kotimainen elokuva nimetään uudestaan, uusi nimi on: Pekko aikahenkilöhenkilön henkilöhenkilöaika.Poikamies = Henkilöhenkilö
Nykyisessä woke/sukupuolimoninaisuusmaailmassahan siskonmakkara on mitä ajankohtaisin termi.Juu on naurettava nimi.
Siskonmakkara häiritsee. Eikös se kuuluisi nykynormischeißßella olla "persoonamakkara".
Myönnän että itsekin olin tässä luulossa vielä viime olympialaisissa, sen verran vähän lajia tulee seurattua ja myöskin turkkilainen nimikulttuuri on itseltä hukassa. Lopulta kun kuuli kilpakumppaneiden nimiä alkoi aivoissa raksuttaa. Hieman hävetti kyllä täälläkin...Anteeksi, mutta avautui, että Suomen toinen lipunkantaja Sinem Kurtbay on nainen. Olen kuvitellut päässäni muuta. Onhan hänen purjehtelijapari mies, niin luulin, että he purjehtivat miesten kisassa. Ihan hävettää.
Mitä olen käsittänyt niin penaltissa voi yksityisviestiä lähettää.Osa kirjoitusoikeuksien poistosta kärsineistä käy edelleen foorumilla kirjautumassa tms. Minä kun jotenkin elin siinä luulossa, että tunnusta ei enää missään muodossa käytetä sen jälkeen tai sitä ei voisi edes käyttää. Omituista porukkaa.
Mitä olen käsittänyt niin penaltissa voi yksityisviestiä lähettää.
Turhis joskus kertoi YV:llä, että on penaltissa kun kyselin hänen perään ja Yön kärppä osallistui visaankin pelkällä YV:llä vaikka penaltissa.Okei. Eli siis jos nyt vaikka esimerkiksi ei olisi riittävästi dissannut Barkovia julkisella puolella, niin silti olisi vielä niin paljon jotain kertomatta, että pitäisi vielä harrastaa sitä tiiviisti jonkun kanssa yksityisviesteillä? :)
No se oli toki vain esimerkki.
Turhis joskus kertoi YV:llä, että on penaltissa kun kyselin hänen perään ja Yön kärppä osallistui visaankin pelkällä YV:llä vaikka penaltissa.
Siitä ton tajusin.
Toisaalta kirjautuminen helpottaa lukukokemusta merkittävästi, vaikka ei enää kirjoittamaan pystyisikään. Kirjautumattomana kun ei näe mitkä viestit on edellisellä kerralla jo lukenut, aiheita tai käyttäjiä ei saa piilotettua (jos joku sitä jostain syystä harrastaa) ja foorumin "peruskäyttö" kirjautuneena on huomattavasti selkeämpää ja helpompaa.Osa kirjoitusoikeuksien poistosta kärsineistä käy edelleen foorumilla kirjautumassa tms. Minä kun jotenkin elin siinä luulossa, että tunnusta ei enää missään muodossa käytetä sen jälkeen tai sitä ei voisi edes käyttää. Omituista porukkaa.
Toisaalta kirjautuminen helpottaa lukukokemusta merkittävästi, vaikka ei enää kirjoittamaan pystyisikään. Kirjautumattomana kun ei näe mitkä viestit on edellisellä kerralla jo lukenut, aiheita tai käyttäjiä ei saa piilotettua (jos joku sitä jostain syystä harrastaa) ja foorumin "peruskäyttö" kirjautuneena on huomattavasti selkeämpää ja helpompaa.