Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 769 981
  • 34 075

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
"VETURIMIEHET HEILUTTAA" - tänä aamuna klo 8.10 minulle selvisi että sen englanninkielinen nimi on letkeä "GOODBYE, PORI".
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Simpsoneissa Sideshow Bobin äänenähän on tottakai Kelsey Grammer, siis Frasier.

Kauan se kesti, ennen kuin tuollaisen tajusi - vasta maanantaina tämä iskeytyi tajuntaan, kun Bobin broidi oli mukana. Ja kukas muu siellä äänessä kuin David Pierce (Niles).
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Finlandia-talo. Vaikka tuo pytinki näkyy koti-ikkunastakin, niin ennen kuin viime talvena yöaikaan näin talon Kaisaniemen rannasta tajusin, että sehän on erittäin päheä rakennus. Varsinkin yöllä, kun valaistus saa tornin näyttämään ihan revontulilta. Kai se Aalto jotain sitten osasi, muutakin kuin suunnitella vuotavia kattoja.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
scholl kirjoitti:
Eukonkanto, saappaanheitto jne. ovat kyllä sellaisia hullua touhua, jossa ei hyvällä tahdollakaan voi oikein nähdä mitään mieltä.

Itsehän oli tuossa syssymmällä ison meren takana Wisconsinin perämetsissä ja pääsin todistamaan vähintään yhtä mielekästä tapahtumaa: lehmänpaskanheittoskabaa. Kyseiset lento-ominaisuuksiltaan ideaalit pelivälineet kerätään noin kahta-kolmea viikkoa ennen tapahtumaa ja annetaan kuivua suotuisissa olosuhteissa. Osanottajia tähän huikeaan trilleriin tuli ainakin neljästä osavaltiosta, ja voiton vei finninaamainen lappuhaalarissa esiintynyt poika, joka edusti Illinoisin osavaltiota. Huikea spektaakkeli!
 

bunghole

Jäsen
vetti kirjoitti:
Simpsoneissa Sideshow Bobin äänenähän on tottakai Kelsey Grammer, siis Frasier.

Kauan se kesti, ennen kuin tuollaisen tajusi - vasta maanantaina tämä iskeytyi tajuntaan, kun Bobin broidi oli mukana. Ja kukas muu siellä äänessä kuin David Pierce (Niles).

Itselläni välähti samoin kun katsoin tässä vähän aikaa sitten miljoonatta kertaa Nikke Knakkertoneja että kertojanahan on Jarmo Koski, joka tunnetaan paremmin Salkkareiden Seppo Taalasmaana.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
System of a Down ei olekaan sitä normaalia amerikkalaista nu rockia vaan hyvvää paskaa, kuuntele vaikka biisi B.O.Y.B!








Elä oleta.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
bunghole kirjoitti:
Itselläni välähti samoin kun katsoin tässä vähän aikaa sitten miljoonatta kertaa Nikke Knakkertoneja että kertojanahan on Jarmo Koski, joka tunnetaan paremmin Salkkareiden Seppo Taalasmaana.
Hyvä Suppo! Soon sillä, selvä.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Uleåborgir kirjoitti:
Jos sä Borgie pääset joskus tuollaisten tissien väliin, niin tiedät miten mukava olo on kuumemittarilla naisen kainalossa. Suosittelen.

Minä olen vannoutunut teinitornien kannattaja, mutta nyt kyllä mielenkiinto heräsi... jos vaikka samalla vaikka ottaisi varmentavan otoksen b-puolelta omalla mittarila ;)

koala kirjoitti:
Pettäminen on liian helppoa.

No shit, ja vielä kun Rauman kokoisessa pikkukylässä viettää hetken sinkkuna, niin huomaa että kaikki panee kaikkia, ja että sen ujon naapurintytön pikkuhousuista löytyy nymfomaani munhaukka.

Uleåborgir kirjoitti:
System of a Down ei olekaan sitä normaalia amerikkalaista nu rockia vaan hyvvää paskaa, kuuntele vaikka biisi B.O.Y.B!

Wellcome to the club. Ketjun aiheeseen viitaten minulla avautui juuri toinen batterykossu, pitää nääs korjailla eilistä ennen peliä, ja taustala soi SOD:n albumi Toxicity. Taivaallista. SUomalainen nuori, rakenna rankka tulevaisuus, juo viinaa ;o)
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Zudum!

Ja samalla minulle avatui myös, että olen hieman kateellinen nimimerkille "bunghole" hienosta nickistä. Sama pätee nimimerkkiin Larionov.
 

scholl

Jäsen
Suomalaisurheilijat ovat lähteneet viime viikkoina käyttämään julkisuudessa sanan palkintopalli sijaan sanaa podium. Olen kuullut reilun viikon aikana Kalle Palanderin, Mikko Hirvosen ja Aino-Kaisa Saarisen käyttävän ko. termiä.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
"spinning" on, vittu, kuntopyöräilyä joukolla!

Minä kun olen luullut sitä vuosikausia, myös kuntopyöräilessäni, joksikin aerobicin höpöhöpö-alalajiksi.


Näin siinä käy, kun on pakko käyttää vierasperäisiä vastineita yksinkertaisista asioista.


nm. "Mennäänks soccer-reeneihin?"
 

Rillipiru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Minnesota North Stars
Muutama vuosi sitten (5.11.03) olin sairaalassa polvileikkauksessa. Operaatio tehtiin n.klo 13.00. Heräsin n.klo 16.00, tietenkin ihan pöllyssä.

Samana päivänä (n.klo 13.30) vaimo oli lasketellut lapivetensä paikallisen City-marketin vihannesosaston lattialle. Laskettu aika oli tietenkin vasta joulukuun alkupäivinä.

Kaverini tuli hakemaan minua kotiin n.klo 19.00 aikoihin ja saatuani kotimatkalla puhelimeni auki, niin vieno naisääni ilmoitti olevansa kätilö ja että vaimoni on synnytyspuuhissa...2v poikani oli kuulemma vanhemmillani hoidossa ja vain isä puuttuu tilaisuudesta.

Noh, isihän oli vetänyt levyllisen panacodia ja jotain muuta kipulääkettä mitä persauksiin ruiskuteltiin...eli isi oli kokolailla nosteessa. Mitäs siinä sitten, auto ympäri ja synnytyslaitokselle.

Minä pyörätuoliin ja hoitaja kiikutti osastolle. Yhä edelleen levitoin 15 cm pyörätuolin istuimen päällä. Itse synnytyksessä säätelin radiota isommalle ja fiilis oli hjyvä, siis todella hjyvä!

Kun koko tapahtuma oli ohi ja tenava sylissä, niin se iski...Toki olin ollut ensimmäisenkin pojan synnytyksessä mukana, mutta jännitin ja huuhailin ihan täysillä. Itse tapahtumaa ei edes silloin kunnolla tajunnut, saati sitten siitä "nauttinut". Mutta tällä kertaa ei todellakaan jännittänyt, kelasin pyörätuolilla synnytyspöytää ympäri ja kerroin emännälle väliaikatietoja.

Jälkeenpäin kuulin kätilöiltä, että synnytys oli yksi mukavimmista ja viihdyttävimmistä missä olivat koskaan olleet.

Pointtina oli se, että kun jännitys ja muu haittatekijät olivat poistettu=pöllyssä, niin tunnepuoli oli huomattavasti avoimempi. Koko touhuun pystyi keskittymään huomattavasti paremmin ja uuden elämän luomistilaisuus avatui kokonaisuudessaan erittäin paljon "selkeämmin" kuin ensimmäisellä kerralla.

Vaimokaan ei pystynyt kitisemään siitä, että aattelit sitten vetää "kännit" ennen synnytystä....
 

dohf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kaakeleita poravasaralla piikattaessa kannattaa pitää pitkiä housuja ja paitaa. Ajattelin kuulo-, silmä- ja hengityssuojainten sekä hanskojen riittävän mainiosti, sisätiloissa puuhastellessa kun tahtoo tulla kuuma. Päällä oli siis suojusten lisäksi shortsit ja t-paita.
15 minuutin porailun jälkeen vilkaisin käsivarsiani ja sääriäni, molemmista valui useita verinoroja. Lasitus ja muut pienemmät kaakelisirpaleet lähtevät todella lujaa piikin kärjestä. Vaikka tuntemus iholla on lähinnä kutitusta, sirut menevät näköjään helposti ihon läpi.
Pitänee sitten hikoilla vielä enemmän ja laittaa pitkät vaatteet päälle.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
dohf kirjoitti:
Kaakeleita poravasaralla piikattaessa kannattaa pitää pitkiä housuja ja paitaa.
...
Pitänee sitten hikoilla vielä enemmän ja laittaa pitkät vaatteet päälle.

Aivan sama homma pätee muuten heinätöissä - paaleja kanniskeltaessa pitää ehdottomasti olla pitkää hihaa yläkerrassa ja täysmittaiset lahkeet alhaalla. Heinät ovat inhottavan teräviä, tämä tuli opittua kesällä kantapään kautta. Kädet ja sääret olivat ikävän näköiset ja niitä kirveli ja kutitti päiväkausia.
 

dohf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
smasa kirjoitti:
Aivan sama homma pätee muuten heinätöissä - paaleja kanniskeltaessa pitää ehdottomasti olla pitkää hihaa yläkerrassa ja täysmittaiset lahkeet alhaalla. Heinät ovat inhottavan teräviä, tämä tuli opittua kesällä kantapään kautta. Kädet ja sääret olivat ikävän näköiset ja niitä kirveli ja kutitti päiväkausia.
Todella tuttua tuokin. Onneksi kutina lievenee suurimmaksi osaksi kunnollisella saunomisella.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sulkijalihas avautui kun kusin

Humalassa ollessa ei kannata virtsatessa päästää ns. kusipierua.

Tämä asia avautui minulle sekä kaverin kokemuksen, että myöhemmin saamani oman kokemuksen kautta.

Seli seli:

Tietäähän jokainen sen, että kun vapauttaa alaruumiin lihakset päästääkseen virtsan virtaamaan virtsarakosta virtsaputken kautta rennosti WC-astiaan, vapautuu joskus myös sulkijalihas rennoksi: pääsee ns. kusipieru. EIkö niin?

Älä pidä itsearvoisena sitä asiaa, että pierun voi päästää kustessa hygienian yhä säilyessä. Etenkin humalassa saattaa suoliparka päästää housuun lusikallisen ruskeaa lietettä.

Älä päästä kusipierua.



Jälkikirjoitus:

Sulkijalihasta voi hallita. Tällöin kusi tosin virtaa hitaammin virtsaputkesta IDO 59:n nieluun, mutta pysyypä kalsonkikin puhdaksempana. Hihi.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sub TV:n sivujen Big Brother-keskustelujen nimimerkki Pierunydin2 = Kilpailusta tippunut Hanna.

Edit: Niin, tuo nimimerkki on itse paljastanut olevansa Hanna, joten siellä sivuilla se puolustelee tekemisiään ja Iinan tekemisiä talossa.
 
Viimeksi muokattu:

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Uleåborgir kirjoitti:
Humalassa ollessa ei kannata virtsatessa päästää ns. kusipierua.
Humalassa ollessa kannatta kusta tyttötyyliin istualtaan, voi pierrä rauhassa.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Huomasin juuri äsken, että sen lisäksi että Carlsbergin 0,5l-tölkkien kylkeen on tullut joku sukset ristissä lentävä janari, niin ovat muuttaneet tölkin "avausprikkaa" huomattavan helpokäyttöisemmäksi. Yleensä ennen avaamista sitä rinkulaa on joutunut kynsimään tölkin kannesta ylöspäin, mutta tämä jotenkin on valmiiksi sopivasti tyrkyllä. Helppoa. Ei ku(u)lu turhia sekunteja ja perkeleitä.

Ei tommosta systeemiä ollut vielä siinä tölkkisatsissa jonka eilen ostin, Sen ostin Helsinigistä, tämän tölkkikuusikon puolestaan Espoosta. No, aika kynnetöntä meininkiähän se on Espoossa viime aikoina ollutkin, joten tämä on hyvä ratkaisu.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös