scholl kirjoitti:Itse en näe tapahtumassa mitään muuta kuin sellaista surkuhupaisaa veijoessobaarimeininkiä.
Onneksi itselleni on avautunut se tosiasia, että hävetä voi vain omasta puolestaan.
scholl kirjoitti:Itse en näe tapahtumassa mitään muuta kuin sellaista surkuhupaisaa veijoessobaarimeininkiä.
No totta hemmetissä sillä on merkitystä. Mutta eipä asiat kovin hyvin mene, jos häpeää omaa syntymäpaikkaansa, oli sitten syntynyt missä tahansa. Tuskin Pikkaraista kiinnostaa, jos joku tuntee myötähäpeää hänen syntymäpaikkaansa kohtaan. Mikä on "väärä" syntymäpaikka? Syntymäpaikka kun on sellainen asia, ettei sitä oikein voi vaihtaa, niin sen kanssa on elettävä. Ja helpoimminhan sen kanssa elää, jos itse arvostaa juuriaan. Turha siihen on muiden sanoa mitään. Terveisiä vaan Sonkajärvelle.scholl kirjoitti:Tajusin juuri sen, että sillä on merkitystä, missä synnyt. Väärä syntymäpaikka seuraa kuin haamu koko elämän ajan. AHL:n statseja katsoessani näet huvitti I.Pikkaraisen syntymäpaikka Sonkajärvi. Ei paljon voisi olla huonommin voinut mennä.
tuuski kirjoitti:Kyllä minäkin muistan, kuinka Rengosta tulleita kiusattiin välillä aika rajustikin syntymä/asuinpaikkansa takia. Mitäs tulivat kuninkaallisen Poltinahon yläasteen oppilaiksi...
ervatsalo kirjoitti:Lammilaiset ja Kalvolalaiset ovat sitä vastoin arvaamattomien hullujen maineessa.
Vihreä väri johtuu luultavammin kuparipitoisesta vedestä. Asia on itsellekin tuttu vanhan kotikyläni vesijohtoveden vaikutuksesta vaaleisiin hiuksiini.tuuski kirjoitti:Tytöt saivat kai olla vähän enemmän rauhassa, mutta yhden muistan, jolla oli vaaleat hiukset aina vihertävät, koska sielä jossain mettässä jossa asui, vedessä oli liikaa rautaa.
dohf kirjoitti:Vihreä väri johtuu luultavammin kuparipitoisesta vedestä. Asia on itsellekin tuttu vanhan kotikyläni vesijohtoveden vaikutuksesta vaaleisiin hiuksiini.
tuuski kirjoitti:Veikkaajaa lukiessani minulle avautui hämmentävä yksityiskohta Tapparan historiasta. Kun ruotsalainen versio TBK ei ollut tarpeeksi lähellä esikuvaansa, otettiin 1952 käyttöön rinnalle nimi Tampereen Pallokerho. Onneksi se oli käytössä vain muutaman vuoden.
scholl kirjoitti:Tajusin juuri sen, että sillä on merkitystä, missä synnyt. Väärä syntymäpaikka seuraa kuin haamu koko elämän ajan. AHL:n statseja katsoessani näet huvitti I.Pikkaraisen syntymäpaikka Sonkajärvi. Ei paljon voisi olla huonommin voinut mennä.
Aikamoista matkimista tuo nimi, sillä sama hommahan saatettiin kokea jo aikaisemminkin, kun Tampereen ensimmäinen mestarijoukkue TaPa (Tampereen Palloilijat) voitti SM-kultaa vuonna 1931.Vaughan kirjoitti:Täytyy myöntää, etten ollut itsekään tietoinen tästä välivaiheesta. Olisi kuitenkin ollut mielenkiintoista kuulla, kun 5000 fania huutaa: "Tapa! Tapa! Tapa!" Olisiko tällöin kyse käskytyksestä?
fiftyeight kirjoitti:Niin, ja itse olen syntynyt Halikossa.
Borgie kirjoitti:Tajusin yhtäkkiä miksi nimimerkki Teacup aiheuttaa selittämätöntä hilpeyttä taikka mielihyvää. - - -
Nimittäin, rakkaat aivoni assosioivat Teacupista heti mielen verkkokalvoille terhakkaat teekupin kokoiset teinitissit! Ilmankos hymyilyttää :)
Uleåborgir kirjoitti:Mulla taas tulee tuosta mieleen paljon isommat meijerit eli T-kupin tissit.
Txjokeri kirjoitti:JÖSSES... minkähän kokoiset ne mahtavat olla???
Eihän siihen alle edes uskalla jäädä...
HemmoP kirjoitti:Dipolin nimi Otaniemessä tulee entisestä polista + DI (= diplomi-insinööri )
= DIPoli
jepjep
HemmoP kirjoitti:Dipolin nimi Otaniemessä tulee entisestä polista + DI (= diplomi-insinööri )
= DIPoli
jepjep
Borgie kirjoitti:Uleåborgir, saanko tiedustella henkilökohtaista asiaa, koska minua jäin nyt askarruttamaan, että mitenkäs tuollaiset T-kupit vaikuttavat? Nouseeko pulssi hienoisesti ja mela ainakin kahdeksan astetta, vai olisiko katse käännettävät muualle?
Txjokeri kirjoitti:Mä taas muistan jostain kuulleeni, että tuo "di" viittaisi kakkoseen (älkää kysykö, miten), joten Dipoli olis toinen, kakkospoli.
Eikö ole enää? Mitäs Loordille tapahtui, jos tapahtui? Ja mitä on tilalla?scholl kirjoitti:Polin rakennushan oli varsinaisesti Lönkalla se joku nykyinen hotelli, siis missä oli vähän aikaa sitten Lord-hotelli..
Monte-Cristo kirjoitti:Eikö ole enää? Mitäs Loordille tapahtui, jos tapahtui? Ja mitä on tilalla?