Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 712 617
  • 33 924

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Liittyikö tähän jotkut tissikuvat? Kaverin puolesta kyselen.

Mä en muista. Muistan vain, että Sanna etsi miestä. Siitä oli juttua, että Sanna etsi miestä. Myöhemmin tuli toinen Sanna S. eli Sanna Suutari, jolla oli niin kiva miesystävä, ettei sitä haitannut, jos Sanna viihtyi vähän myös muiden miesten seurassa. Sanna Suutari ja Vuoden Nainen Satu Lappi olivat hetken aikaa aivan kuuminta hottia.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Mä en muista. Muistan vain, että Sanna etsi miestä. Siitä oli juttua, että Sanna etsi miestä. Myöhemmin tuli toinen Sanna S. eli Sanna Suutari, jolla oli niin kiva miesystävä, ettei sitä haitannut, jos Sanna viihtyi vähän myös muiden miesten seurassa. Sanna Suutari ja Vuoden Nainen Satu Lappi olivat hetken aikaa aivan kuuminta hottia.
Että mä kaipaan MoonTVeetä
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Avautui, että noiden isä on Hermanni Seppälä, joka lienee sama tyyppi joka selosti HIFK:n otteluita radioon hmm... värikkäällä tavallaan joskus 90-luvulla - ja äitipuoli Sanna Saarijärvi.
Bertan ja Womman äiti on Radio Novan edesmennyt juontaja Sari Seppälä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Operahan on nykysin mennyt selaimena jopa Firefoxin ohi. Tänään avautui tämä päätettyäni ladata sen vihdoin mun läppärille.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Operassa on työtilat, eli saa hiukan tilaa välilehtipalkkiin, jos on parikymmentä sivua auki samanaikaisesti. Muutenkin tykkään ulkoasusta ja käytettävyydestä. Huono puoli on se, ettei kaikkia tietoturvaan liittyviä laajennusosia ole tarjolla.

Uusimmassa versiossa on myös saarekkeet, eli saa silleen hassusti ryhmiteltyä sivuja ”laariin”. Sen hyödyllisyydestä en ole ihan vakuuttunut.
 

Pekkis

Jäsen
Rennyn leffaa kun eilen katselin, niin tuli siinä samalla tsekattua, että mitä mies on oikein saanut aikaan. Vähän on täällä härmässä naureskeltu Rennyn uran aikaisille flopeille, mutta tuotot olleet kuitenkin vaatimattomat 1.2 miljardia dollaria. Se on paljon se.

Sitten kaivoin arvion Rennyn omaisuudesta. Se oli laskettu 10 miljoonan dollarin suuruiseksi. Voisi mielestäni olla kovastikin suurempi.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Rennyn leffaa kun eilen katselin, niin tuli siinä samalla tsekattua, että mitä mies on oikein saanut aikaan. Vähän on täällä härmässä naureskeltu Rennyn uran aikaisille flopeille, mutta tuotot olleet kuitenkin vaatimattomat 1.2 miljardia dollaria. Se on paljon se.

Sitten kaivoin arvion Rennyn omaisuudesta. Se oli laskettu 10 miljoonan dollarin suuruiseksi. Voisi mielestäni olla kovastikin suurempi.
Varmastikkin ois omaisuutta ihan erilailla jollei ois floppaillut.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ihmisten hyvyys. Tämä yllätti eilen isosti. Kyyninen paska voi näköjään oppia uutta.

Tuli bondattua 15 vanhemman kundin kanssa ja juttua piisasi. Oli hämmentynyt kun en halunnut pilata hänen tunnelmaa vaikka traagista taustaa hänellä oli tuoreelta. Ystävänsä toki olivat huolissaan ja tuo tuntui närästävän häntä. Oli kovin kiitollinen että toin eri kulmaa.

Sitten karaoken yhteydessä osui 10 vuotta nuorempia daameja kaksi ja ihmettelivät kun en vongannut ja ollut kuten pöydän pari muuta herraa. Sanoivat että saan avaria elleivät saanut tarjota juomaa. No, kuittasin asian seuraavalla rundilla. Olivat kovin hämmentyneitä että itse lonely wolfina olin liikkeellä.

Enkä tosiaan keuli tai mitään. Minulle avautui että jopa viihdepitoisena iltana käytöstavoilla saa ihmeen isoa posia.

En sitten tiedä miten huonosti ihmiset kohtelevat toisiaan. Avautui että joskus on fiksua kysyä miten sinä voit, onko hyvä ilta jne. Joku saattaa kysyä tuota myös sinulta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen tässä kuunnellut suunnilleen puolen tunnin ajan Laura Närhen Suuri sydän -albumia ja tuona aikana minulle on viimeistään avautunut, miten kaunis ääni hänellä on. Olen myöhäisherännäinen fani.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Olen tässä kuunnellut suunnilleen puolen tunnin ajan Laura Närhen Suuri sydän -albumia ja tuona aikana minulle on viimeistään avautunut, miten kaunis ääni hänellä on. Olen myöhäisherännäinen fani.
Ja nätti kuin mikä ulkonäkökin.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Sirkushan on erinomaista viihdettä! Kävin Sirkus Finlandiassa ja sehän oli nautittavin viihde-esitys sitten lätkän MM-finaalin 2011. Oli aikamoisia seppiä lavalla. Ehdottomana plussana, että kaikki naiset joko osasivat spagaatin tai heillä oli hillittömät bosat.

Suosittelen lämpimästi.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ville Mäkipelto onkin teologian tohtori. Olin pitänyt häntä vain tubettajana, tosin varsin fiksuja videoita tuottavana ja vähän kuivahkona tubettajana. Tuo tohtorius selittänee ainakin osittain hänen harmautensa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, että lähijunissa on oma vaunu, mihin saa mennä koiran kanssa. Eipä ole ennen tarvinnut miettiäkään kun ei ole ikinä ollut koiraa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tänään minulle avautui, että jos unohtaa ostamansa tomaatit jääkaappiinsa kuukaudeksi, tomaatit muuttuvat hyvin pehmeiksi sekä alkavat erittää jonkinlaista tummaa nestettä. Kaiketi ne haisivatkin, mutta jotenkin osasin olla nuuhkaisematta niitä, kun heivasin ne roskikseen.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään minulle avautui, että jos unohtaa ostamansa tomaatit jääkaappiinsa kuukaudeksi, tomaatit muuttuvat hyvin pehmeiksi sekä alkavat erittää jonkinlaista tummaa nestettä. Kaiketi ne haisivatkin, mutta jotenkin osasin olla nuuhkaisematta niitä, kun heivasin ne roskikseen.

Avautui, että joku säilyttää tomaatteja jääkaapissa. Huoneenlämmössähän noita suositellaan säilytettäväksi.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Avautui, että tomaatille on oma veitsi. Puoli vuosisataa olen kyllä pärjännyt ilman tätä tietoa ja tomaattiveistä mutta nyt varmaan pitää mennä heti huomenna tomaattiveitsikauppaan.
Olen kotipaikalla käydessä ihmetellyt, minkä takia vanhempani ovat alkaneet käyttää tomaatin siivuttamiseen sahalaitaista voiveistä muutama vuosi sitten ja vielä selvästi valikoivat ko. keittiövälineen täysin kelvollisten leikkuuveitsien sijaan. Nyt avautui sitten tämäkin asia.

Ja kyllä se on ihan hyvä tomaatin leikkuuseen eikä taida tarvita niiden täysin kelvollisten leikkuuveitsien tapaan ajoittaista teroittamista ettei leikkaamisen seurauksena saa sivuosumana tomaattimurskaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minulla on näköjään tomaattiveitsi joka tuli kun ostin jonkun veitsisetin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös