Straight Edge
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Leafs, Jokerit
Luulin vielä hetki sitten, että Kouvolassa soi hallissa musa kovaa. No, Tikkurilan hallissa tulee darudet ehkä 180 dB ainakin. Ihan saatanan kovaa. Miksi? Veri valuu korvista.
Motonet vie Ruotsalaisia kun kuoriämpäriä.Mikä toimii Suomessa, toimii myös Ruotsissa.
Suomalaisyritys avasi myymälän Ruotsissa – Satojen ihmisten ämpärijono
Motonetissä suhtaudutaan Ruotsin valloittamiseen maltilla: ”Voi mennä aikaa”.www.iltalehti.fi
Tuskinpa siellä kovinkaan moni Ruotsalainen on kuitenkaan ollut jonottamassa.Motonet vie Ruotsalaisia kun kuoriämpäriä.
Lahden kaupunginjohtajan paikasta kilpailevat nyt Asikkalan kunnanjohtaja Rinna Ikola-Norrbacka, Kuntaliiton yhteysjohtaja José Valanta ja Turun elinvoimajohtaja Niko Kyynäräinen.
Kilpailutilanne on ennakkotietojen mukaan niin tasainen, että kuka tahansa kolmikosta voi tulla valituksi. Mahdollista on, että suljettuna lippuäänestyksenä toimitettavassa vaalissa tarvitaan useampi kuin yksi äänestyskerta.
Valitsivat sitten Kyynäräisen.Tänään valitaan Lahdelle uusi kaupunginjohtaja.
Niinpä tekivätten....Valitsivat sitten Kyynäräisen.
Avautui, että noiden isä on Hermanni Seppälä, joka lienee sama tyyppi joka selosti HIFK:n otteluita radioon hmm... värikkäällä tavallaan joskus 90-luvulla - ja äitipuoli Sanna Saarijärvi.Laulajatar Bee on YleX:n juontaja Womma Seppälän sisko. Saakohan Womma soittaa siskonsa kappaleita radiossa, vai onko se estetty eturistiriidan johdosta?
Avautui, että noiden isä on Hermanni Seppälä, joka lienee sama tyyppi joka selosti HIFK:n otteluita radioon hmm... värikkäällä tavallaan joskus 90-luvulla - ja äitipuoli Sanna Saarijärvi.
Liittyikö tähän jotkut tissikuvat? Kaverin puolesta kyselen.Muistaako kukaan sitä, kun 90-luvulla Sanna Saarijärvi etsi miestä? Se oli aikansa meemi. Oi niitä aikoja.
Liittyikö tähän jotkut tissikuvat? Kaverin puolesta kyselen.
Että mä kaipaan MoonTVeetäMä en muista. Muistan vain, että Sanna etsi miestä. Siitä oli juttua, että Sanna etsi miestä. Myöhemmin tuli toinen Sanna S. eli Sanna Suutari, jolla oli niin kiva miesystävä, ettei sitä haitannut, jos Sanna viihtyi vähän myös muiden miesten seurassa. Sanna Suutari ja Vuoden Nainen Satu Lappi olivat hetken aikaa aivan kuuminta hottia.
Mä en muista. Muistan vain, että Sanna etsi miestä. Siitä oli juttua, että Sanna etsi miestä. Myöhemmin tuli toinen Sanna S. eli Sanna Suutari, jolla oli niin kiva miesystävä, ettei sitä haitannut, jos Sanna viihtyi vähän myös muiden miesten seurassa. Sanna Suutari ja Vuoden Nainen Satu Lappi olivat hetken aikaa aivan kuuminta hottia.
Bertan ja Womman äiti on Radio Novan edesmennyt juontaja Sari Seppälä.Avautui, että noiden isä on Hermanni Seppälä, joka lienee sama tyyppi joka selosti HIFK:n otteluita radioon hmm... värikkäällä tavallaan joskus 90-luvulla - ja äitipuoli Sanna Saarijärvi.
Millä tavoin se on parempi? Joskus olen käyttänyt, mutta nykyään Firefoxia.Operahan on nykysin mennyt selaimena jopa Firefoxin ohi. Tänään avautui tämä päätettyäni ladata sen vihdoin mun läppärille.
Varmastikkin ois omaisuutta ihan erilailla jollei ois floppaillut.Rennyn leffaa kun eilen katselin, niin tuli siinä samalla tsekattua, että mitä mies on oikein saanut aikaan. Vähän on täällä härmässä naureskeltu Rennyn uran aikaisille flopeille, mutta tuotot olleet kuitenkin vaatimattomat 1.2 miljardia dollaria. Se on paljon se.
Sitten kaivoin arvion Rennyn omaisuudesta. Se oli laskettu 10 miljoonan dollarin suuruiseksi. Voisi mielestäni olla kovastikin suurempi.
Ja nätti kuin mikä ulkonäkökin.Olen tässä kuunnellut suunnilleen puolen tunnin ajan Laura Närhen Suuri sydän -albumia ja tuona aikana minulle on viimeistään avautunut, miten kaunis ääni hänellä on. Olen myöhäisherännäinen fani.