Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 712 349
  • 33 924

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Paskin on tietenkin @Huono pakki
Ei ole nuo puolustajan tehtävät pelikentällä minun juttu. Siitä tuo nimimerkkini on ihan suoraan tullut. Olen vähän joka lajissa nykyään se (nappi)syöttöjä jakeleva laituri, kun liike ei (enää) muuhun riitä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Yllättäen latina alkoi kuulostaa hyvinkin mielenkiintoiselta kieleltä, kun kävin lueskelemassa tuota sivua.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Lähestyn jo kovaa vauhtia legendaarista, jokunen kesä sitten valitettavasti menehtynyttä @pernaveikkoa viestimäärässä. Muutama tonni uupuu.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Jaa tuo ex-Hartwall Arena vai kohta 30 vuotta tuossa nököttänyt. Miten siitäkin voi olla niin kauan, kun opiskelijaboksissa katselin TV-uutisista sen avautumisjuttua, että kuinka sujui liikenne. Sujui muuten hyvin, senkin muistan.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kahden vuoden päästä syyskuussa, tänne rekisteröitymisestä tulee 20 vuotta.

Mitähän tuohon sanoisi.

Kolme vuoden päästä tammikuussa, tänne rekisteröitymisestä tulee 25 vuotta.

Mää sanon huh.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Tähän ikään (>50) asti piti elää, että hiffasin kanyylin ja katetrin eron. Ja niitä ei varmaan pidä yhdistää. Noh, vähällä olen päässyt. Nyt muutama päivä festaripussin kanssa.

Edit typo, ei katyyli.
 
Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tähän ikään (>50) asti piti elää, että hiffasin katyylin ja katetrin eron. Ja niitä ei varmaan pidä yhdistää. Noh, vähällä olen päässyt. Nyt muutama päivä festaripussin kanssa.
Seuraavaksi opettelet mikä on kanyyli, eli matkaa on vielä jonkin verran :P
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tänään avautui että ainut smoothie mitä Hesestä enää saa on God morgonin smoothie. Ennen sieltä kyllä sai ihan paikan päällä valmistettavia smoothieita ja fruitieita. Heikoksi on mennyt.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Briteissä on jo 20 vuotta sitten hyväksytty näköjään tuommoinen asetus, joka sallii isojen tapahtumien yhteydessä poikkeamisen normaaleista anniskeluajoista. Suomeen varmaan ihan turha toivo saada tuollaista ikinä. Olisi esim. olympiafinaalin aikaan ollut varmaan janoisia asiakkaita anniskeluravintolat täynnä.

 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Heittää jerryä. Tuo tarkoittaa siis vitsailla.
Tähän asti pitänyt elää ennen kuin kuulin kyseisen lausahduksen ensimmäistä kertaa. Olen siis täysin pihalla nykynuorten käyttämästä kielestä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Briteissä on jo 20 vuotta sitten hyväksytty näköjään tuommoinen asetus, joka sallii isojen tapahtumien yhteydessä poikkeamisen normaaleista anniskeluajoista. Suomeen varmaan ihan turha toivo saada tuollaista ikinä. Olisi esim. olympiafinaalin aikaan ollut varmaan janoisia asiakkaita anniskeluravintolat täynnä.

Jee siellä sai 10.00 kaliaa pubista kun normaalisti 11.00.
En ihan kauheasti lähtis meidän alkoholipolitiikkaa tässä haukkumaan kun täällä saa 09.00 AINA!!
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Heittää jerryä. Tuo tarkoittaa siis vitsailla.
Tähän asti pitänyt elää ennen kuin kuulin kyseisen lausahduksen ensimmäistä kertaa. Olen siis täysin pihalla nykynuorten käyttämästä kielestä.
Itse en koe ihan suorana synonyymina vitsailulle. Oma kokemus on enempikin että on sama kuin sanoisi "heittää läppää" tai "jauhaa paskaa". Sellaista yleistä turisemista, mikä ei välttämättä sisällä huumoria. Keskustelua siis?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Heittää jerryä. Tuo tarkoittaa siis vitsailla.
Tähän asti pitänyt elää ennen kuin kuulin kyseisen lausahduksen ensimmäistä kertaa. Olen siis täysin pihalla nykynuorten käyttämästä kielestä.
Entisten nykynuorten. Vai onko tullut retrosti muotiin? Kai tuo jostain 80-luvulta ja koomikko Jerry Lewiksestä periytyvä sanonta voisi olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös