I am not Jesus
Jäsen
Alexander Ruuttu on jo 30-vuotias. Juurihan hänet varattiin NHL:ään.. eli vuonna 2011. Aika menee kyllä nopeesti.
Kai sitä pitää itse hyväksyä se ettei Ruutusta tulekaan NHL pelaajaa. Paljon oli odotuksia.Alexander Ruuttu on jo 30-vuotias. Juurihan hänet varattiin NHL:ään.. eli vuonna 2011. Aika menee kyllä nopeesti.
"Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville" vai miten se menikään.Mulla on kovin vanhoja luokkakavereita. Ne täyttää 50 ja heillä on harmaata hiuksissa ja miesoletetuilla parrassa. Jotkut kaljuuntuu.
Mulla on hyvät geenit, ei ole harmaata. En kaljuunnu myöskään.
Mut parta ei vieläkään kasva, sängen saan aikaiseksi.
Jotenkin tuon arvasin. Oon vissiin joutava tahi paha."Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville" vai miten se menikään.
Loppuiskin parrankasvu. Sääret on jo aika karvattomat ja pääkin.Jotenkin tuon arvasin. Oon vissiin joutava tahi paha.
Politiikka vanhentaa. Mää oon nuori kloppi sen rinnalla, vaikka samaa vuosikertaa en olekaan.Kai Mykkänen on syntynyt vuonna 1979, eli on minua vuoden nuorempi. Ei helvetti sentään.
Varmasti jo monelle avautunut, mutta...
The Hollies - Bus Stop. Mietin kauan, että mistä tuo intro on tuttu, mutta sehän on PMMP:n Pikkuveli. Nimenomaan siis PMMP:n versio. Alkuperäisessä ei tuota riffiä ole.
Ja samaa riffiä...
Tai sitten se on yrittänyt lukea sukunimensä ja todennut ettei tästä lukutouhusta mitään tule.Arnold Schwarzeneggerillä on lukihäiriö.
Hänen vanhempiensa sukunimi muuten oli Svarneger.Arnold Schwarzeneggerillä on lukihäiriö.
En tiedä, mutta palstan paras pakki lienee @TähtipakkiTänne palstalle on rekannut hiljattain peräkkäin @Rännipakki, @7. pakki ja @Piilopakki . Kukahan heistä on paras pakki?
Paskin on tietenkin @Huono pakkiEn tiedä, mutta palstan paras pakki lienee @Tähtipakki
Ei ole nuo puolustajan tehtävät pelikentällä minun juttu. Siitä tuo nimimerkkini on ihan suoraan tullut. Olen vähän joka lajissa nykyään se (nappi)syöttöjä jakeleva laituri, kun liike ei (enää) muuhun riitä.Paskin on tietenkin @Huono pakki