Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 711 615
  • 33 924

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vaikka norjalaiset muuten hallitsee tuota pohjoismaisten hiihtojen maailmaa niin sotilaiden kisoissa norjalaiset ei pärjää. Kun heitä ei taida edes olla siellä. Jotenkin luulisi että kun heillä on niin laaja rintama hyviä hiihtäjiä niin täytyyhän siellä puolustusvoimissa olla hyviä hiihtäjiä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kyllä taas huomasi että sinappi on diureetti. Päivällä kun oli Porttipuistossa Puuilon avajaiset ja makkaraa. Huomenna vissiin muissakin myös. Niin ja siinä samassa S-marketin kanssa ja kakkukahvit. Huomenna vissiin avataan Ogelin Alepa. Ei meinaa ehtiä vaalimakkaroille. Hitto tänään siinä Pennasen siinä jossain loppui grillistä kaasu just ennen mua.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Avautui tuossa juuri miksi Ilves vetää Tapparaa enemmän yleisöä
 

Liitteet

  • lippuhinta.png
    lippuhinta.png
    386,6 KB · kertaa luettu: 324

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Avautui, että menin sitten avaamaan varsinaisen Pandoran lippaan. Nimittäin, minä uskalsin kysymysmerkin kanssa laittaa Alepan kassan esille tuossa, kun Marinille arvuuteltiin uutta työpaikka; vanha ikään kuin lähti alta. En tietenkään usko, että hän sinne menisi, mutta siihen olisi ainakin työkokemusta... vaikka toki, olihan hänellä pyrkyä Hornet-kauppiaaksikin...

Nyt tuolla Löylyhuoneen puolella kiertää mielensäpahoittajien rinki ihmettelemässä syitä moiseen pyhäinhäväistykseen. Voin lohduttaa teitä, ettenhän minä nyt ihan tosissani ollut, ehkä jopa vähän huumorilla - sori siitä...
Notta - hyvät veljet ja siskot, pyyhkikää nokkanne ja kyyneleenne ja eikun kohti uusia elämän kovia haasteita...
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Tuli katsottua Itse asiassa kuultuna-ohjelma, jossa haastateltavana oli entinen oopperalaulaja Jaakko Ryhänen.
Oli mielenkiintoista seurata äänenkäytön ammattilaisen puhetta, ja havaita, miten helppoa on saada selvää hyvin artikuloivan, äänenkäyttöön koulutetun ihmisen puheesta.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Ai jumalauta, Mika Saukkonen on niin paska selostaja, että tuli aivan vittulinen päänsärky. Ja sitten pusketaan eetteriin Ville Niämistä ja Mäntti Akista - nyt on pakko ottaa brenkkua ettei sula aivot ja halkee pää.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ai jumalauta, Mika Saukkonen on niin paska selostaja, että tuli aivan vittulinen päänsärky. Ja sitten pusketaan eetteriin Ville Niämistä ja Mäntti Akista - nyt on pakko ottaa brenkkua ettei sula aivot ja halkee pää.
Minulle tuo asia avautui jo silloin, kun Saukkonen juonsi Hockey Nightia. Hän saisi juontaa ainoastaan urheilu-uutisia ja niitäkin vain pari kertaa vuodessa, sillä selostajaksi hän on vaan helvetin paska.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Minulle tuo asia avautui jo silloin, kun Saukkonen juonsi Hockey Nightia. Hän saisi juontaa ainoastaan urheilu-uutisia ja niitäkin vain pari kertaa vuodessa, sillä selostajaksi hän on vaan helvetin paska.
Kyllä, paskuus on ollut tiedossa jo vuosikymmenet, mutta tää päänsärky siitä, että voi olla niin paska, pihalla ja ihan helvetin hukassa jokaisesta tilanteesta - se mulle avautui.

Onneksi avautui useampi laatuolut sen jälkeen ja nyt ei särje päätä ja muutenkin on mukavaa!
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Avautui, että menin sitten avaamaan varsinaisen Pandoran lippaan. Nimittäin, minä uskalsin kysymysmerkin kanssa laittaa Alepan kassan esille tuossa, kun Marinille arvuuteltiin uutta työpaikka; vanha ikään kuin lähti alta. En tietenkään usko, että hän sinne menisi, mutta siihen olisi ainakin työkokemusta... vaikka toki, olihan hänellä pyrkyä Hornet-kauppiaaksikin...

Nyt tuolla Löylyhuoneen puolella kiertää mielensäpahoittajien rinki ihmettelemässä syitä moiseen pyhäinhäväistykseen. Voin lohduttaa teitä, ettenhän minä nyt ihan tosissani ollut, ehkä jopa vähän huumorilla - sori siitä...
Notta - hyvät veljet ja siskot, pyyhkikää nokkanne ja kyyneleenne ja eikun kohti uusia elämän kovia haasteita...
Sauli Niinistön uusi työpaikka löytyy viemärityömaalta tai Alkon kassalta, kun nykyinen lähtee kohta alta? Aika samantasoinen juttu tuo olisi.

En tiedä miksi joku loukkaantuisi, en toisaalta tiedä myöskään miksi joku pitäisi Sanna Alepaan/Sauli Alkoon juttuja kovinkaan hauskoina.

Eli nyt taisi mennä minulla off-topic, kun ei avautunut.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Avautui, että Floor Jansen on nyt ollut kauemmin Nightwishin laulajana, kuin Tarja Turunen. Avautui myös, että Floor on vain 3,5 vuotta Tarjaa nuorempi. Olisin kuvitellut Tarjan olevan ainakin 10 vuotta Jansenia vanhempi. Vastaavasti siinä välissä laulanut Anette Olzon on yllättäen 6 vuotta vanhempi kuin Tarja, vaikka ajattelin Anetten olevan Tarjaa nuorempi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Se onkin Iikka Kangasniemi eikä Ilkka Kangasniemi. Kaikki nämä vuoden luulin, että se oli Ilkka.


Muistisääntö: Iikka Kivi, joka on määritelmällisesti pieni ihminen. Ei kun miten tämän muistisäännön kanssa, siis pieni ero Iikka vs. Ilkka, mutta joo. Otan vuoheni.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Muistisääntö: Iikka Kivi, joka on määritelmällisesti pieni ihminen. Ei kun miten tämän muistisäännön kanssa, siis pieni ero Iikka vs. Ilkka, mutta joo. Otan vuoheni.
Voi myös ottaa muistisäännöksi, että se oli Ilkka joka lauloi Teräsbetonia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Puhumattakaan Aleksis Kivestä.

Totta. Ei muuten ole helppoa olla nurmijärveläinen, siellä on kaikki siis vitun kaikki yhtä Aleksis Kiveä. Kun ajat vanhaa kolmostietä niin tulee risteys ja tien nimenä voi vittu Kaukametsä. Helsingin Puistolasta löytyy myös kaikki halvatun Nummisuutari-tiet. Nooh... Hyvinkäällä toki on otettu koppi (pesäpallo) tästäkin ja on katuja veljesten mukaan ynnä muuta skeidaa.

Tässä jutussa on vähän pointti hukassa. Brayden Point. Tällaisena suosittuna jatkoaikalaisena kirjoittelen mitä sattuu.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Avautui itse asiassa eilen illalla, että pitääkin varata aika renkaanvaihdolle ja tänään avautui - ei mitenkään yllättäen - ettei aikaa saa ihan heti. No vapuksi saa sentään kesäkumit alle.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Avautui itse asiassa eilen illalla, että pitääkin varata aika renkaanvaihdolle ja tänään avautui - ei mitenkään yllättäen - ettei aikaa saa ihan heti. No vapuksi saa sentään kesäkumit alle.
Mulla on siinä noin tunnin läpimenoaika siitä, kun päätän, että haluankin ajaa toisilla renkailla... tai siis vaimo haluaa...
Btw - hän otti jo eilen puheeksi renkaidenvaihdon, ettei tulisi ihan yllätyksenä komento:
"AsSennnto - rennnnkaaat vaihda, mars, mars!"
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mulla on siinä noin tunnin läpimenoaika siitä, kun päätän, että haluankin ajaa toisilla renkailla...
Meillä tuo menee puoleen tuntiin jos veljen tallilla on tilaa. Siellä on isot tunkit, paineilmavehkeet (pultin kiertoon). Ja siellä on meitin renkaat talvi&kesäteloilla. Ja se avautui että ei me aina olla hitaita hämäläistä. Renkaat on jo vaihdettu tiistaina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös