Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 737 398
  • 33 995

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
"Ääni pienpuolueelle on ääni Marin2:lle" #surunaama #kyynel

Vois kysyä kuten Tiki aikanaan, että "Wahlsten! Mitä sä oikein pelkäät siellä!?"
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mark Wahlberg on sentin verran lyhyempi kuin Lola Odusoga eli Marky Mark on 173-senttinen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Turtiaisen naamat on hävinnyt Juvalta mainostauluista (näin vaalien alla). Onkohan tulossa uutta kampanjaa?
Tämän olisi voinut kyllä laittaa Turhan tiedon- ketjuun.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viktor Orban täyttää tänä vuonna vasta 60 vuotta. Olisin veikannut noin seitsemänkymppiseksi, Puten sylikoirana oleminen varmaan vanhentaa ennenaikaisesti.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mulle avautui, että jossakin varaston laatikoista on legendaarinen lehti. Nimittäin, Playboyn joulukuun läpyskä, jossa silloinen Kata Kärkkäinen posetti.

Löytyykö Lindan numero?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mulla on Lindan pleikkari visusti tallessa. Vieläkin harmittaa että Kata-numero jäi hankkimatta.
Oon kateellinen.

Toki Internetin ihmeellisessä maailmassa olen nähnyt. Ihan hyvä viulu.
 

Glove

Jäsen
Tiesin kyllä jo aikaisemmin, että Oulu, Wisconsin on pikkunen 527 asukkaan tuppukylä jossain keskellä Wisconsinin metsiä. Se mikä avautui on se, että J. Karjalainen on levyttänyt kappaleen "Oulu, Wisconsin."
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, että ihmiset käyttäytyvät useimmiten selvästi ystävällisemmin minua kohtaan silloin kun olen lastenrattaiden kanssa liikenteessä.

Aiemmin oven avaamiset, väistämiset, tilan antamiset ym olivat hyvin harvassa. Ei sillä, että toki itsekin olen pitänyt ovea auki rattaille ym ennenkin, mutta eipä tuota ole tullut niin huomioitua.
 

Spire

Jäsen
TOP 51-radiokanavan soittolista taitaa nimensä mukaisesti kuulua 51 eri biisiä.
Tänään duunissa ollut aamusta asti ja tietyt biisit on kuullut jo kolme kertaa.
En usko että tuon kanavan soittolistalla on edes tuota 51 eri biisiä. Olen joutunut kuuntelemaan kanavaa autossa riittävästi muodostaakseni tämän näkemyksen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Huomasin itse tämän saman ja juuri Porissa. Toki, auto ilmoitti vain nopeusrajoitukseksi 110 km/h 80 sijaan. Ei ollut vakkari käytössä, mutta liikennemerkiksi luuli vaalimainosta.

 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hemingway oli kauniisti sanottuna heikohko dialogien kirjoittamisessa. Tämä asia on avautunut minulle lukiessani Jäähyväiset aseille -romaania.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jos on näitä monoraileja niin VR on stereorail!!
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Maikkarilta sattui tulemaan suuri journalistipalkinto kun lopetettiin tietokoneen kautta ohjelmien katselu. Vanhempi tyttö sanoi että täti on tuolla. Piti sitten tietokoneella kelata lähetystä taakse päin ja siellähän se lasten täti oli taas ehdolla. Ei voittanut tällä kertaa, mutta hänellä onkin jo yksi moinen palkinto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös