Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 715 744
  • 33 934

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Hevoskuiskaajia on. Mä tiedän. Kari Vepsä muun muassa. Mut Heikki Liedes peräänkuuluttaa. Luin Jatkiksesta.
Mää näen tässä fingerporismin. Huh huh!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Päätin sivistää itseäni ja kurkkasin youtubesta, millaista lavashowta Portion Boys tarjosi Emma Gaalassa vähän aikaa sitten. Neljässä sekunnissa minulle avautui, että aika karmeasta showsta on kyse ja kun musiikkikin on mitä on, niin heidän levynsä jäävät minulta hankkimatta. Tuollaisestako "musiikista" Z-sukupolvi tykkää?
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Päätin sivistää itseäni ja kurkkasin youtubesta, millaista lavashowta Portion Boys tarjosi Emma Gaalassa vähän aikaa sitten. Neljässä sekunnissa minulle avautui, että aika karmeasta showsta on kyse ja kun musiikkikin on mitä on, niin heidän levynsä jäävät minulta hankkimatta. Tuollaisestako "musiikista" milleniaalit tykkäävät?
Milleniaalit ovat syntyneet vuosien 1980-1995 välillä. Sitä nuorempaa porukkaa kutsutaan Z-sukupolveksi.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Päätin sivistää itseäni ja kurkkasin youtubesta, millaista lavashowta Portion Boys tarjosi Emma Gaalassa vähän aikaa sitten. Neljässä sekunnissa minulle avautui, että aika karmeasta showsta on kyse ja kun musiikkikin on mitä on, niin heidän levynsä jäävät minulta hankkimatta. Tuollaisestako "musiikista" milleniaalit tykkäävät?

Onko sana "sivistää" oikea valinta tässä asiayhteydessä?
 

axe

Jäsen
Päätin sivistää itseäni ja kurkkasin youtubesta, millaista lavashowta Portion Boys tarjosi Emma Gaalassa vähän aikaa sitten. Neljässä sekunnissa minulle avautui, että aika karmeasta showsta on kyse ja kun musiikkikin on mitä on, niin heidän levynsä jäävät minulta hankkimatta. Tuollaisestako "musiikista" Z-sukupolvi tykkää?
Jos ne ylipäätään lukis mitään kuten vaikka viestisi, niin ne ihmettelisi mitä tarkoitat levyn hankkimatta jättämisellä
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Avautui, että Kotkan Titaanit pelaa kotipelinsä Vaasan koulunäkki -areenalla.

Miettikää nyt, jos liigassakin joku joukkue pelaisi toisen kaupungin nimeä kantavalla areenalla.

Mahtaakohan kyseisen jäähallin sponsorinimi vielä kaiken lisäksi juontaa juurensa jalkapalloilijaan? Teemu Pukki on Kotkasta ja Koulunäkin mainoskasvo. Jääkiekkoon tai Titaaneihin hän tuskin liittyy kuitenkaan millään lailla.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Viimeisen puolentoista tunnin aikana minulle on avautunut, että Moody Blues soittaa todella kaunista musiikkia. Voi olla, että olen kuullut ainakin osan heidän biiseistään jo lapsuudessani, sillä faijani tykkäsi soittaa 1960- ja 1970-lukujen musiikkia vähintään pari tuntia illassa noihin aikoihin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Viimeisen puolentoista tunnin aikana minulle on avautunut, että Moody Blues soittaa todella kaunista musiikkia. Voi olla, että olen kuullut ainakin osan heidän biiseistään jo lapsuudessani, sillä faijani tykkäsi soittaa 1960- ja 1970-lukujen musiikkia vähintään pari tuntia illassa noihin aikoihin.
Yksi minun nuoruuteni ehdottomia suosikkeja - tuli ostettua muutama bändin LP siinä 70-luvun vaihteessa, joita kuuntelin aika taajaan vuosikausia.
Nykyään haeskelen netistä välillä jonkin mieleen juolahtavan kappaleen vanhojen muistojen verestämiseksi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ensimmäisellä kuulennolla mukana ollut "Buzz" Aldrin on mennyt tänä vuonna naimisiin. Ikää ukkelilla on 93 vuotta. Naisella 63 vuotta.
 

hege

Jäsen
Jos Buzzilla tulee riitaa uuden rouvan kanssa niin aina voi sanoa sitten, että "minä oli jo käynyt kuulennolla kun sinä opettelit vasta kävelemään"
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Avaitui että Greenpeacen feissareille maksetaan jotain palkkaakin. Jotenkin olen aina kuvitellut nämä puhtaaati vapaaehtoispohjalta toimiviksi hörhöiksi.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool

Avaitui että Greenpeacen feissareille maksetaan jotain palkkaakin. Jotenkin olen aina kuvitellut nämä puhtaaati vapaaehtoispohjalta toimiviksi hörhöiksi.
Suomen Punaisen Ristin johtajien palkat vaihtelee 100:n ja 200. tuhannen välillä vuodessa. Kun moraali on tapissa, siitä hyötyy lompakkokin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jos Buzzilla tulee riitaa uuden rouvan kanssa niin aina voi sanoa sitten, että "minä oli jo käynyt kuulennolla kun sinä opettelit vasta kävelemään"
Rouva on ollut sitten hidas oppija, ensimmäisestä kuulennosta kun on vajaat 54 vuotta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tänään minulle avautui, että Hurstin jono ei enää kiemurtelekaan Flemaria pohjoiseen, vaan ihan Helsinginkadulla kohti Sörkkaa. Väkeä näytti olevan saman verran kuin ennenkin, kun kävelin jonon ohi.
Onneksi ei enää tarvitse olla riippuvainen ruokajonon tarjonnasta.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tikkurilassa mäjähdetty parvekkeelta tonttiin. Ei tietoa onko joku ollut eri mieltä putlerin kanssa vai ihan vaan kotimaista osaamista.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ykkösen päätepysäkki siirtyy 6.3. Vallilan kirkolle Kalasatama-Pasila -ratikkatyömaan vuoksi. Tämä järjestely on voimassa aina syyskuulle asti. Tämä asia avautui minulle tuossa puolitoista tuntia sitten, kun hyppäsin Pohjolanaukiolta kyytiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös