Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 720 923
  • 33 940

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kyllähän tuota joskus teininä tapahtui, eli aikasta kauan sitten. En muista, että olisi aikuisena tapahtunut.
Ei tuosta montaa kuukautta ole. Hämmästyin itsekin että mikäs nyt. Vissiin kun tarpeeksi kauan on ilman, niin kroppakin toteaa et ois jo aika.
@peksa
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tää on taas näitä. Jos on kaks homoa niin heti ollaan et noihan vähintään panee menemään. Ei se kuulkaas noin mene. Saatana et vituittaa.
Höpöhöpö. Noihan se juur menee. Ja jos oot homoseksuaalin kaveri niin rautanen siveysvyö pittää olla ettei tuu raiskatuksi! Jumalatonta irstailua harrastavat, Jesus mun tähren.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Tää on taas näitä. Jos on kaks homoa niin heti ollaan et noihan vähintään panee menemään. Ei se kuulkaas noin mene. Saatana et vituittaa.
Älä nyt viitti, kun hyvin tiiät hänen viettävän aikaansa huudeillasi juurikin nyt.

Nyt vaan otat itteäsi rohkeasti kulkusista kiinni ja huomenna ruottinlaivalle viihtymään.. ;)
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Älä nyt viitti, kun hyvin tiiät hänen viettävän aikaansa huudeillasi juurikin nyt.

Nyt vaan otat itteäsi rohkeasti kulkusista kiinni ja huomenna ruottinlaivalle viihtymään.. ;)
Mä otin jo tänään itteäni kulkusista kiinni. Laivalle en silti lähde.
Eikä @peksa tahi @Czescku ole tietääkseni mun huudeilla. Ainakaan jos he ovat himoissaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Katselin aiemmin tänään hetken Vimpelin Vedon korisottelua ja huomasin siellä kentällä olevan Anni Kujalan. Ensin luulin häntä teini-ikäiseksi, koska hän näytti niin nuorelta ja pieneltä muiden pelaajien rinnalla. Hetikohta paljastui, että hän onkin kolmekymppinen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Katselin aiemmin tänään hetken Vimpelin Vedon korisottelua ja huomasin siellä kentällä olevan Anni Kujalan. Ensin luulin häntä teini-ikäiseksi, koska hän näytti niin nuorelta ja pieneltä muiden pelaajien rinnalla. Hetikohta paljastui, että hän onkin kolmekymppinen.
Perhana kun unohdin katsoa tämän matsin. Se tässä helpottaa, että Veto ei päässyt finaaliin, niin ei tarttenut jännittää jatkoa ja pettyä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vintiöiden Moilanen oli esikuva Pulkkisen Pulkkiselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös