Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 720 923
  • 33 940
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oon jo pitempään ihmetelly ton Tampere - Mainettaan parempi kaupunki -ketjun otsikkoa. Mulla on näin perusmanselaisena aina ollu semmonen tuntu että kotipitäjälläni on ihan hyvä maine muun Suomen silmissä. Mitä ny jotain junttipopedaläppää saa välillä kuullakkin, mutta sekin on hyväntahtosta. Sitten mää hokasin ketjun alottajan ja ihmettely loppu siihen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Oon jo pitempään ihmetelly ton Tampere - Mainettaan parempi kaupunki -ketjun otsikkoa. Mulla on näin perusmanselaisena aina ollu semmonen tuntu että kotipitäjälläni on ihan hyvä maine muun Suomen silmissä. Mitä ny jotain junttipopedaläppää saa välillä kuullakkin, mutta sekin on hyväntahtosta. Sitten mää hokasin ketjun alottajan ja ihmettely loppu siihen.
Piti oikein käydä katsomassa ja lukemassa tuo avausviesti - taattua kamaa...

Tampere on minun toinen kotikaupunkini Suomessa, äitini synnyinkaupunki, jonne vanhempani muuttivat eläkkeelle jäätyään, jonne heidät on haudattu, kuten mummonikin.
Tammelantori on SE paikka, johon pitää päästä mustalle, kun Manseen asti tulen... toinen on tietysti alaranta, jos pyörin sielläpäin...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ullan Grilli, Aiprrrrrkele miten hyvää mättöö. Ja ne tissit...
Ai, sekö se on se Ullan Grilli, siinä torin länsireunalla, vai siellä eteläpäässä... Eikos siinä ole joku hampparipaikkakin?
No, sokea, mikä sokea, kun olen vain hyökännyt Tapolan kojulle kuola valuen... muusta viis... No, tissit tietenkin...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ai, sekö se on se Ullan Grilli, siinä torin länsireunalla, vai siellä eteläpäässä... Eikos siinä ole joku hampparipaikkakin?
No, sokea, mikä sokea, kun olen vain hyökännyt Tapolan kojulle kuola valuen... muusta viis... No, tissit tietenkin...
Emmää mistään ilmansuunnista tiä, mutta huippueväät siältä saa. Ja ainakin useesti kun oon siä asioinu, niin mättöö on tarjoillu todella rintava, vähän muhkunpi leidi. Johnny tykkää.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Grilli-ihmisenä piti googlata tuo Ullan grilli. Sen myötä avautui, että myös Vantaalla on Ullan grilli -niminen grilli.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kuulin aika pysäyttävän infon tänään.
Kannattaa kuulemma älylaitteet laittaa pois hyvissä ajoin ennen nukkumaanmenoa, niin paremmat unet.
Aika kova kyllä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Grilli-ihmisenä piti googlata tuo Ullan grilli. Sen myötä avautui, että myös Vantaalla on Ullan grilli -niminen grilli.
On. Yksi edelleen hyvä frendi asui alkuperäisen Ullan grillin vieressä joskus. Siellä oli silloin itse Ulla tekemässä safkaa. Oli hyvät mätöt, kun änärin pelaamiselta maltettiin hakea safkat.

Nykyisessä en ole käynyt, pitäisi varmaan ihan nostalgian vuoksi kokeilla. Ulla siellä ei varmasti enää tee safkaa.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Unet nyt on välillä todella tyhmiä ja älyvapaita. Harmi kun niitä ei voi mitenkään nauhoittaa ja katsella sitten uusintana vaikka seuraavana iltana.

Unethan on hyviä välillä. Olen harrastanut seksiä unessa ja heränny siihen kun lauennu myös oikeesti.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
On. Yksi edelleen hyvä frendi asui alkuperäisen Ullan grillin vieressä joskus. Siellä oli silloin itse Ulla tekemässä safkaa. Oli hyvät mätöt, kun änärin pelaamiselta maltettiin hakea safkat.

Nykyisessä en ole käynyt, pitäisi varmaan ihan nostalgian vuoksi kokeilla. Ulla siellä ei varmasti enää tee safkaa.

Ullan Grilli Tammelantorilla on kans ja alkuperäisen Ullan(omistaja) 90-luvulta asti. Vaihtanu omistajaa pariinkin otteeseen, mutta hyvät makkaraperunat erelleen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Unethan on hyviä välillä. Olen harrastanut seksiä unessa ja heränny siihen kun lauennu myös oikeesti.
En ole koskaan ejakuloinut, jos olen unessa moisen tehnyt, mutta en onneksi myöskään paskantanut tai kussut sänkyyn, kun unessa on ollut armoton hätä ja olen antanut mennä. Toivottavasti se päivä ei koskaan koita.
 
Viimeksi muokattu:

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
En ole koskaan ejakuloinut, jos olen unessa moisen tehnyt, mutta en onneksi myöskään pskantanut tai kurssit sänkyyn, kun unessa on ollut armoton hätä ja olen antanut mennä. Toivottavasti se päivä ei koskaan koita.

Siis kun mä oon unessa saanu orgasmin niin samalla myös laukean oikeasti. Niitä tapahtunut varmaan joku 10 kertaa elämän aikana.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En ole koskaan ejakuloinut, jos olen unessa moisen tehnyt, mutta en onneksi myöskään pskantanut tai kurssit sänkyyn, kun unessa on ollut armoton hätä ja olen antanut mennä. Toivottavasti se päivä ei koskaan koita.
En mäkään oo koskaan ampunu mannaa unissani. Vaikka oon kyllä heränny siihen että mujja ottaa kiduksiin. Hyviä aikoja. En myäskään oo kussu tai paskonu alleni nukkuessani. Monta kertaa kyllä nähny unta että oon kusella ja sitten heränny siihen että on karmee kusihätä.

Veli @pettter nyt varmaan saa rastin tuutuun joka kohtaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös