Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Asia joka avautui juurikin mulle oli Nobelaner ja muijalle antabus. Olen reilulla tuulella.
Sadanpäämies Claudius Antabus.Asia joka avautui juurikin mulle oli Nobelaner ja muijalle antabus. Olen reilulla tuulella.
Mattihan sen hyvän neuvon jo aikanaan kertoi. Että ei voi suositella antabusta kenellekkään. Nääs kun vetää viinaa niin siitä tulee ihan pirun huono olo.Tarina kertoo, että joskus jossain vaimo oli ollut vihainen, kun siippa tuli kotiin kaatokännissä ruokaa vaatien. Rouva oli sitten lämmittänyt hellalla hernesoppaa ja viskannut kyytipojaksi kattilaan kourallisen antabustabletteja. Seuraavaksi soitettiinkin sitten ambulanssia, kun kundin pumppu teki tilttiä.
Kävi toki mielessä tarinasi tapainen, että tarjoan saman juoman kuin omani mutta terästettynä, mutta päätin olla reilu. Varmaan ois tullu molemmille pahaolo jossain määrin.Sadanpäämies Claudius Antabus.
Tarina kertoo, että joskus jossain vaimo oli ollut vihainen, kun siippa tuli kotiin kaatokännissä ruokaa vaatien. Rouva oli sitten lämmittänyt hellalla hernesoppaa ja viskannut kyytipojaksi kattilaan kourallisen antabustabletteja. Seuraavaksi soitettiinkin sitten ambulanssia, kun kundin pumppu teki tilttiä.
Avautui, että luen tuon Nobelanerin aina Nobraineriksi. Tahallani, kai.
Avautui se että jonnet eivät muistaAvautui, että Victoria Beckham on ollu Spice Girlsin yksi laulaja.
Avautui, että Victoria Beckham on ollu Spice Girlsin yksi laulaja.
Oli rankkareiden erikoismies.Ja sen mies on pelannut jalkapalloa, pääsi jopa maajoukkueeseen aikoinaan.
Niin no vetänyt keikkaa sillon, kun minä en ole vielä edes syntynyt. Pari comebackkia sen jälkeen näköjään myös tehnyt. Sen jonkun Mel B:n minä muistin. Ja ihan suoraan sanottuna heidän musiikki on ihan paskaa. Varsinkin tämä wannabe.Avautui se että jonnet eivät muista
No kyllähän mä nyt sen tiesin. Emmää mikään jonne oo.Ja sen mies on pelannut jalkapalloa, pääsi jopa maajoukkueeseen aikoinaan.
Oli rankkareiden erikoismies.
Otti vaan Rudista vaikutteita...Kruununa Portugalia vastaan vedetty pilkku, jolla oli tarkoitus tappaa hattuhyllyn huutelija.
Miehen mielestä minulla on kyhmy rinnassa. Ja kyllä löysin sen itsekin. Eli se avautui... että jotain on. Olen synnyttämätön nainen, raskasta alkoholin käyttöä taustalla, en ihan hoikka... isot rinnat, se ei kyllä ole riskitekijä vissiin mutta vaikuttaa kyhmyjen havainnointiin... suvussa ei kyllä ole rintasyöpää. No lääkäriin pitää mennä heti jussin jälkeen. Katsotaan sitten ja yritetään olla stressaamatta. Olen vielä melko nuori kuitenkin....
Alkaa vissiin Nazarbajevilla maalisuora häämöttää. Luopui tovi sitten virallisesta vallankahvasta, tokihan 100% valta pysyy diktaattorilla niin kauan kuin henki pihisee. Tytärtä ajetaan jo next oneksi. Naispuolinen dikke olisi mukavaa vaihtelua näihin Kimeihin , Gaddafeihin ja Turkmenbasheihin. Eiköhän sielä valuuttakin muuteta pian Nazarmarkoiksi tms. Kunnon Wadiya-meininki on aina hienoa seurattavaa. Aladeeen, mothafukkaaa!!!Kazakstanin pääkaupunki Astana on vaihtanut nimensä Nur-Sultaniksi, ja luonnollisesti myös KHL-seura Barys Astana on jatkossa Barys Nur-Sultan.
Kazakstanin pääkaupunki Astana on vaihtanut nimensä Nur-Sultaniksi, ja luonnollisesti myös KHL-seura Barys Astana on jatkossa Barys Nur-Sultan.
Alkaa vissiin Nazarbajevilla maalisuora häämöttää. Luopui tovi sitten virallisesta vallankahvasta, tokihan 100% valta pysyy diktaattorilla niin kauan kuin henki pihisee. Tytärtä ajetaan jo next oneksi. Naispuolinen dikke olisi mukavaa vaihtelua näihin Kimeihin , Gaddafeihin ja Turkmenbasheihin. Eiköhän sielä valuuttakin muuteta pian Nazarmarkoiksi tms. Kunnon Wadiya-meininki on aina hienoa seurattavaa. Aladeeen, mothafukkaaa!!!
Elämä on yksi suuri juhannus. Tarkalleen ottaen juhannus taitaa olla huomenna.Siis eikö eilen ollutkaan juhannus vaan vasta tänään. Jo juhlitaan uudestaan.
Vähän sama tuli mieleen kun äsken poikkesin Prismassa. Siis jumalauta sitä pullojen/tölkkien palauttajien määrää. Koneet huusi hoosiannaa kun väki syöttää jätesäkkitolkulla hylsyjä.Siis eikö eilen ollutkaan juhannus vaan vasta tänään. Jo juhlitaan uudestaan.
Siis eikö eilen ollutkaan juhannus vaan vasta tänään. Jo juhlitaan uudestaan.