Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 713 163
  • 33 930
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Joo mäkin tiiä yhden. Mun mielestäni varsin "ansaitusti" kun on kirjoittanut niin hyvin tuonne liigan voimasuhteisiin.
Viittaat tällä varmaan @Ruuhkis . Totta, 963 viestiä ja 1 125 tykkäystä näyttäisi hällä olevan. Mutta kuten sanoit, on tämä tuoreahko palstatulokas kirjoittanut varsin ansiokkaasti Liigan voimasuhteista ja näin ollen ansainnut "tykkäysvyörynsä".
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viittaat tällä varmaan @Ruuhkis . Totta, 963 viestiä ja 1 125 tykkäystä näyttäisi hällä olevan. Mutta kuten sanoit, on tämä tuoreahko palstatulokas kirjoittanut varsin ansiokkaasti Liigan voimasuhteista ja näin ollen ansainnut "tykkäysvyörynsä".
Joo häneen viittasin. Hienoa, että.tämle palstalle tulee vielä järkeviä kirjoittajia.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kappas, onhan noita peukutuksia näköjään tullut. En suinkaan ole palstalle kuitenkaan tykkäyksiä tullut hakemaan, vaan keskustelemaan itselleni tärkeästä asiasta, eli jääkiekosta. Tottakai aihe on läsnä aina keskusteluissa henkilökohtaisen tuttavapiirini kanssa, mutta rikkaus on useampi näkökulma ja laajemmat mielipiteet.

Tosiaan melko maltilliset tykkäykset varmaan olisi ilman voimasuhdeketjua ja muutamia hassutteluviestejä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
On mahdollista olla nimimerkki millä on enemmän tykkäyksiä kuin viestejä. Tälläiseksi on some mennyt.
Välillä olin täältä pitkään poissa, ja kun tulin takaisin, tämä tykkäyshomma vähän ihmetytti. Siis kamoon, eikös tämän pitänyt olla aikuisten tai ainakin aikuismaisesti ajattelevien ihmisten paikka eikä mikään irc-galleria tai feisbuuk? No, kai tuollekin toiminnolle on sijansa, muuthan tämänkin paremmin tietävät.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Asia joka avautui juurikin mulle oli Nobelaner ja muijalle antabus. Olen reilulla tuulella.
Sadanpäämies Claudius Antabus.

Tarina kertoo, että joskus jossain vaimo oli ollut vihainen, kun siippa tuli kotiin kaatokännissä ruokaa vaatien. Rouva oli sitten lämmittänyt hellalla hernesoppaa ja viskannut kyytipojaksi kattilaan kourallisen antabustabletteja. Seuraavaksi soitettiinkin sitten ambulanssia, kun kundin pumppu teki tilttiä.

Avautui, että luen tuon Nobelanerin aina Nobraineriksi. Tahallani, kai.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tarina kertoo, että joskus jossain vaimo oli ollut vihainen, kun siippa tuli kotiin kaatokännissä ruokaa vaatien. Rouva oli sitten lämmittänyt hellalla hernesoppaa ja viskannut kyytipojaksi kattilaan kourallisen antabustabletteja. Seuraavaksi soitettiinkin sitten ambulanssia, kun kundin pumppu teki tilttiä.
Mattihan sen hyvän neuvon jo aikanaan kertoi. Että ei voi suositella antabusta kenellekkään. Nääs kun vetää viinaa niin siitä tulee ihan pirun huono olo.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Sadanpäämies Claudius Antabus.

Tarina kertoo, että joskus jossain vaimo oli ollut vihainen, kun siippa tuli kotiin kaatokännissä ruokaa vaatien. Rouva oli sitten lämmittänyt hellalla hernesoppaa ja viskannut kyytipojaksi kattilaan kourallisen antabustabletteja. Seuraavaksi soitettiinkin sitten ambulanssia, kun kundin pumppu teki tilttiä.

Avautui, että luen tuon Nobelanerin aina Nobraineriksi. Tahallani, kai.
Kävi toki mielessä tarinasi tapainen, että tarjoan saman juoman kuin omani mutta terästettynä, mutta päätin olla reilu. Varmaan ois tullu molemmille pahaolo jossain määrin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avautui se että jonnet eivät muista
Niin no vetänyt keikkaa sillon, kun minä en ole vielä edes syntynyt. Pari comebackkia sen jälkeen näköjään myös tehnyt. Sen jonkun Mel B:n minä muistin. Ja ihan suoraan sanottuna heidän musiikki on ihan paskaa. Varsinkin tämä wannabe.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miehen mielestä minulla on kyhmy rinnassa. Ja kyllä löysin sen itsekin. Eli se avautui... että jotain on. Olen synnyttämätön nainen, raskasta alkoholin käyttöä taustalla, en ihan hoikka... isot rinnat, se ei kyllä ole riskitekijä vissiin mutta vaikuttaa kyhmyjen havainnointiin... suvussa ei kyllä ole rintasyöpää. No lääkäriin pitää mennä heti jussin jälkeen. Katsotaan sitten ja yritetään olla stressaamatta. Olen vielä melko nuori kuitenkin....
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Miehen mielestä minulla on kyhmy rinnassa. Ja kyllä löysin sen itsekin. Eli se avautui... että jotain on. Olen synnyttämätön nainen, raskasta alkoholin käyttöä taustalla, en ihan hoikka... isot rinnat, se ei kyllä ole riskitekijä vissiin mutta vaikuttaa kyhmyjen havainnointiin... suvussa ei kyllä ole rintasyöpää. No lääkäriin pitää mennä heti jussin jälkeen. Katsotaan sitten ja yritetään olla stressaamatta. Olen vielä melko nuori kuitenkin....

Toivottavasti selviät säikähdyksellä. Tsemppiä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kazakstanin pääkaupunki Astana on vaihtanut nimensä Nur-Sultaniksi, ja luonnollisesti myös KHL-seura Barys Astana on jatkossa Barys Nur-Sultan.
Alkaa vissiin Nazarbajevilla maalisuora häämöttää. Luopui tovi sitten virallisesta vallankahvasta, tokihan 100% valta pysyy diktaattorilla niin kauan kuin henki pihisee. Tytärtä ajetaan jo next oneksi. Naispuolinen dikke olisi mukavaa vaihtelua näihin Kimeihin , Gaddafeihin ja Turkmenbasheihin. Eiköhän sielä valuuttakin muuteta pian Nazarmarkoiksi tms. Kunnon Wadiya-meininki on aina hienoa seurattavaa. Aladeeen, mothafukkaaa!!!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kazakstanin pääkaupunki Astana on vaihtanut nimensä Nur-Sultaniksi, ja luonnollisesti myös KHL-seura Barys Astana on jatkossa Barys Nur-Sultan.

Muutoshan on tosiaan täysin virallinen ja löytyy esimerkiksi Google Mapsista. Olisihan se perin kummallista, jos jääkiekkoseura olisi kaupungista mitä ei ole olemassa.

Alkaa vissiin Nazarbajevilla maalisuora häämöttää. Luopui tovi sitten virallisesta vallankahvasta, tokihan 100% valta pysyy diktaattorilla niin kauan kuin henki pihisee. Tytärtä ajetaan jo next oneksi. Naispuolinen dikke olisi mukavaa vaihtelua näihin Kimeihin , Gaddafeihin ja Turkmenbasheihin. Eiköhän sielä valuuttakin muuteta pian Nazarmarkoiksi tms. Kunnon Wadiya-meininki on aina hienoa seurattavaa. Aladeeen, mothafukkaaa!!!

Olin lukevinani jostain, että tytär ei olisi kovinkaan kiinnostunut paikasta. Tiedä sitten, mutta kieltämättä olisi hyvää vaihtelua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös