Siellähän se kauppakeskuksessa (Nova) nykyjään on.Malmin viinakauppa kiinni. Ovet säpissä ja laudat ikkunoissa.
Siellähän se kauppakeskuksessa (Nova) nykyjään on.Malmin viinakauppa kiinni. Ovet säpissä ja laudat ikkunoissa.
Niin mutta se on kiinni. Se on remontissa ja avataan 5.4. erikoismyymäläksi remontoituna.Siellähän se kauppakeskuksessa (Nova) nykyjään on.
Niin mutta se on kiinni. Se on remontissa ja avataan 5.4. erikoismyymäläksi remontoituna.
Helsingin Malmin Alko uudistuu erikoismyymäläksi (artikkeli Alkon sivuilta koskien Malmin myymälän remonttia).
Kieltolaki loppui siis 543210... 5.4.32 klo 105.4. taisi joskus tapahtua jotain muutakin Alkolle merkityksellistä.
Tuo 5.4.1932 on näköjään ollut vieläpä tiistaipäivä, eli voisi olettaa, että se on mitä ilmeisemmin valittu oikeastikin juuri ko. numerosarjan vuoksi.Kieltolaki loppui siis 543210... 5.4.32 klo 10
"Älä laita tällasta."Vadelma ja suklaa ei sovi yhteen jäätelössä... En ole vielä yhdestäkään sellaisen sisällön omaavasta jäätelöstä tykännyt.
Avautui, että kevät on muuten tavallista tylsempi ilman kunnon pudotuspelejä. Pelejä kävin katsomassa 2000-luvun alkupuolella kavereiden kanssa viihteeksi useampi peli kaudessa ilman varsinaista faniutta, mutta vasta eri kavereiden mukana 2008 alkoi sinnikäämpi JYP-seuraaminen ja siinä mielessä ajankohta oli huono, että on tottunut liian hyvään. Paljon kivempi olisi tänään fiilistellä tulevaa otteluparia, mutta homma kyrvähti aivan liian aikaisin. Toki sekin avautui, että sattuma loi minulle kulta-ajan olla varsinainen JYP-fani.
"Antti Pihlström ensi kaudella kuulemma HIFK:iin. Jatkoajassa ainakin luki niin"Onneksi et ole HIFK-fani. Pillustakin pääsee nauttimaan useammin kuin mestaruuksista. Ja se on tällä naamalla paljon sanottu.
Kyllä, vähän niinku vessapaperikin. Kaikki vessapaperin ostajat ovat höynäytettyjä, koska samalla tavalla se perse pyyhkiintyy talouspaperilla.Kaupassa myytävät ikkunanpesuaineet tai muut yhtä hienot tuotteet ovat aikamme suurin vedätys. Kysy vaikka ammattipesijältä, sinä karja.
Ton oon huomannu jo jokin aika sitten. Mutta jos oot itte kirjottanut sen viimesen viestin ja klikkaat otsikkoa niin se palauttaa sut alotusviestiin. Vähän niinku että sää oot saatana kokoajan äänessä, mee jonon perälle siitä.Mulle avautui juuri äsken, että ketjun otsikkoa klikkaamalla pääsee viimeiseen lukemattomaan viestiin. Oon aina painanut viimeistä sivua ja scrollannut viimeiseen viestiin. Kaikkea sitä oppii.
Kyllä, vähän niinku vessapaperikin. Kaikki vessapaperin ostajat ovat höynäytettyjä, koska samalla tavalla se perse pyyhkiintyy talouspaperilla.
Mulle avautui juuri äsken, että ketjun otsikkoa klikkaamalla pääsee viimeiseen lukemattomaan viestiin. Oon aina painanut viimeistä sivua ja scrollannut viimeiseen viestiin. Kaikkea sitä oppii.
Juu kyä näim o, kaikkihan sen tietää, että fairyllä on paras pestä akkunat.Kaupassa myytävät ikkunanpesuaineet tai muut yhtä hienot tuotteet ovat aikamme suurin vedätys. Kysy vaikka ammattipesijältä, sinä karja.
Oikeesti.
Toki tiedän muutaman, jota nyt ei varmasti äänestä, mutta se ei ihan vielä riitä...
Kristilliset, keskusta ja ruotsalaiset. Unohtuiko joku vielä, persut nyt tietenkin.