Useful Idiot
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
TV2:selta nyt tulevan salibandyn MM-finaalin kommentaattori kuulostaa aivan Marko Tuulolalta.
Varmaan todella monikin. Ainakin minä jos haluan joskus tietää esim jonkun rikoksesta epäillyn tekijän henkilöllisyyden, niin MV-lehti ja murha.info ovat ihan potentiaalisia paikkoja siihen. Enhän minä sillä tiedolla mitään tee, ja varauksella niihin tietysti pitää suhtautua, mutta kuitenkin.Jotkut oikeasti käyttävät MV-lehteä tietolähteenään. Luulin, että tämä on urbaanilegenda.
Ja nyt sitten istutaan tuomiota pois, vai?Olenpas ollut typerä. Hälytykset saa pois päältä. Miksei kukaan kertonut aiemmin?
Ja nyt sitten istutaan tuomiota pois, vai?
Nooh, tuo kysymykseni oli vain kuivahkoa huumoria tähän viikon alkuun.Lähellekään kaikki rikolliset eivät ole tyhmiä, mutta aina niitäkin joukkoon mahtuu.
Toivottavasti myös Jari Tervo saa tuon isänpäivälahjaksi ja liittyy palauttajien runsaaseen joukkoon.Jari Tervon kirja on ylivoimaisesti suosituin kirja isänpäivälahjaksi - ja palautetuin isänpäivän jälkeen.
Jari Tervon kirja on ylivoimaisesti suosituin kirja isänpäivälahjaksi - ja palautetuin isänpäivän jälkeen.
Ja onhan meillä kirjastotkin.
Minulle avautui tämän viestin myötä, että tosiaan tuohan on mitä mainioin keino säästää. Ostat kirjan, luet sen ja palautat kauppaan.
Vähän sama kuin laulaja (evankelista nykyään) Jipusta tulee mieleen takavittu.Assosiaation vahvuus. Aina kun näen jossain Jenna Laukkasen tai kuulen nimen niin tulee mieleen kuukautiset.
Kesyä. Rosa Meriläisestä tulee mieleen vaginapainonnosto ja jatkuva masturbointi.Vähän sama kuin laulaja (evankelista nykyään) Jipusta tulee mieleen takavittu.
i että täällä on aika paljon paskaa.