Täällä on gäng, alltid."En gång, alltid!"
Spugejengi out da house. Yo!
Täällä on gäng, alltid."En gång, alltid!"
On myös muutamia muita kohtia kehossa (huom! myös puolison), minkä hipelöinnissä kannattaa olla varovainen chili kokkailun jälkeen...Jos on pilkkonut ruokaansa tulisia chilejä, niin ei edelleenkään kannata tunkea niitä punaiseksi värjääntyneitä sormia silmään. Olen minä tämän kyllä aina tiennyt, mutta nyt jotenkin vaan unohdin.
On myös muutamia muita kohtia kehossa (huom! myös puolison), minkä hipelöinnissä kannattaa olla varovainen chili kokkailun jälkeen...
Säilöin aikanaan itse kasvattamiani vihreitä chilejä (niin ne ei kerinnyt kypsyä) ja ihan paljain käsin sitten raaputteli chileistä sisuksia pois. Ei siinä mitään että kokeilin chilisillä sormilla limakalvoja uteliaisuuttani (vähän kirveli) mutta se kipu mikä tuli peukaloon oli infernaalinen. Siis siihen peukaloon jolla raaputin niitä sisuksia pois, illan istuin käsi jäävesiastiassa koska se helpotti kipua. No opinpa läksyni...Jos on pilkkonut ruokaansa tulisia chilejä, niin ei edelleenkään kannata tunkea niitä punaiseksi värjääntyneitä sormia silmään. Olen minä tämän kyllä aina tiennyt, mutta nyt jotenkin vaan unohdin.
Kuulin kerran hyvän vastauksen kysymykseen "Haluut sä turpaas?":Niin on. Huomenta, kun sanot, niin vastauksena on ”pidä turpa kiinni ettet saa turpiin”. Siinä sitten iloisesti tehdään miehisellä alalla miehisiä hommia miehisesti hiljaa.
Ei ole. Sulla on ehkä kuolio tai kramppi. Ootko muistanut pitää suolatasapainosta huolta?Ei hemmetti. Onks se aamustondis sittenkin totta, mistä jotkut nörtit puhuu.
Nobelaner meni vahingossa väärän päähän? Nauti nyt vielä kun voit. Ei muuta kun esittelemään pitkin kaupunkia.Ei hemmetti. Onks se aamustondis sittenkin totta, mistä jotkut nörtit puhuu.
Veikkaan puhelinta, joka törröttää taskusta.Ei ole. Sulla on ehkä kuolio tai kramppi.
Eräs kerta laivalla söin läksiäiseksi buffet-pöydästä kourallisen tosi ronskeja chilejä. Sitten heti Eukkiksen kanssa hyttiin ja vaatteet pois päältä. Kesken tarjoamani kielitempun hän alkaa ulvomaan kuin hyeena ja poukkoilee seinästä seinään.Jos on pilkkonut ruokaansa tulisia chilejä, niin ei edelleenkään kannata tunkea niitä punaiseksi värjääntyneitä sormia silmään. Olen minä tämän kyllä aina tiennyt, mutta nyt jotenkin vaan unohdin.
Saikko tässä kohtaa egobuustin ja totesit coolisti "Ai nou, ai nou. Aim gyyyyyyd..."Eräs kerta laivalla söin läksiäiseksi buffet-pöydästä kourallisen tosi ronskeja chilejä. Sitten heti Eukkiksen kanssa hyttiin ja vaatteet pois päältä. Kesken tarjoamani kielitempun hän alkaa ulvomaan kuin hyeena ja poukkoilee seinästä seinään.
Aika monet naiset on allergisia suihinotolle... Se on niiden mielestä kuvottavaa (eli ottaa penis suuhun). Kun tässä hiuksia aletaan halkoa niin suihinotossa otetaan otetaan siis sananmukaisesti jotain suuhun eli miehen penis... Naisen saama suuseksi on jotain muuta kuin varsinainen suohinotto. Saa olla eri mieltä, ei tämä ole absoluuttinen totuus vaan minun käsitys asiasta. Sillä pärjää kyllä melko pitkälle...Voivatko naiset kenties olla allergisia suihinotolle?
En ole koskaan ymmärtänyt mikä siinä suihinotossa on niin hankalaa? Olen antanut ja ottanut ja käväissyt naisenkin haarovälissä. Aina ollut nautittavaa.Aika monet naiset on allergisia suihinotolle... Se on niiden mielestä kuvottavaa (eli ottaa penis suuhun). Kun tässä hiuksia aletaan halkoa niin suihinotossa otetaan otetaan siis sananmukaisesti jotain suuhun eli miehen penis... Naisen saama suuseksi on jotain muuta kuin varsinainen suohinotto. Saa olla eri mieltä, ei tämä ole absoluuttinen totuus vaan minun käsitys asiasta. Sillä pärjää kyllä melko pitkälle...
On myös muutamia muita kohtia kehossa (huom! myös puolison), minkä hipelöinnissä kannattaa olla varovainen chili kokkailun jälkeen...
En tiedä liittyykö mitenkään asiaan mutta joka vuosi vissiin kuolee liikenteessä joku kun kuskilta menee pasmat sekasin ja survoo kaasun pohjaan kun pitäisi jarruttaa.Kaikkea sitä kuulee:
Mitä aivoissa tapahtuu, kun oikea ja vasen menevät sekaisin? (Iltalehti)
Juuri eräässä viihdeohjelmassa nainen selitti kuinka ei koskaan erota oikeaa ja vasenta. Mietin vain mitähän tämäkin taas on ja mitä en tajua, koska ei tämä kovinkaan hauska juttu ainakaan ole, jos se sellaiseksi on tarkoitettu.
Haluatko listan? No joo, itse olen tietenkin sisäsyntyisesti loistava suihinottaja joten en tiedä vaikeuksista mitään. Vakavasti ottaen kyllä sitä nuorna naisena sai harjoitella jonkin verran että löysi oikean tyylin ja rytmin, ja miehissäkin on eroja mistä ne pitää. Nyt en ehdi paneutua aiheeseen tarkemmin mutta haluan linkittää yhden jutun. Otsikon perusteella luulin että se käsittelee naisen saamaa suuseksiä mutta siinä onkin ohjeistuksia miehille miten vastaanottaa suuseksiä "oikein". Eivät ole siis minun mielipiteitä... jotain allekirjoitan...En ole koskaan ymmärtänyt mikä siinä suihinotossa on niin hankalaa?
Tavallaan ymmärrän sinua. Jos valkoliinaisessa ravintolassa pullauttelet ruokapödällä seuralaisesi vaginaan katkarapuja/simpukoita, joiden kilohinta voi olla jopa 70 euroa. Toiminta on silloin harkitsematonta, Ympäripöytäläiset voisivat pitää sinua vũlgäärinä bussikuskina, jolla tuskin on edes kirjastokorttia.Noin muuten suuseksi on suunnilleen kauhein asia mitä maa päällään pitää. Suulla pussaillaan ja esimerkiksi syödään siellä hienossa valkoisten pöytäliinojen ravintolassa.
Haluatko listan? No joo, itse olen tietenkin sisäsyntyisesti loistava suihinottaja joten en tiedä vaikeuksista mitään. Vakavasti ottaen kyllä sitä nuorna naisena sai harjoitella jonkin verran että löysi oikean tyylin ja rytmin, ja miehissäkin on eroja mistä ne pitää. Nyt en ehdi paneutua aiheeseen tarkemmin mutta haluan linkittää yhden jutun. Otsikon perusteella luulin että se käsittelee naisen saamaa suuseksiä mutta siinä onkin ohjeistuksia miehille miten vastaanottaa suuseksiä "oikein". Eivät ole siis minun mielipiteitä... jotain allekirjoitan...
10 asiaa, jotka jokainen nainen haluaisi miehen tietävän suuseksistä (linkki mtv3:n sivuille).