Englantia tietty pitää jalkapallossa aina kannattaa! Rassukoilla on ollut niin vaikeaa ja jalkapallo on siellä tärkeä asia, että saisivat kerrankin menestyä. Chilestä ja Belgiasta oon kanssa viime kisoissa tykkäillyt, Chile on jotenkin näköjään onnistunut tumpeloimaan ittensä ulos ni sit jää vaan Belgia. Puola sais kanssa pärjätä koska puolalaiset on kivoja, joten Puola korvatkoon Chilen. Sit kaikki pikkumaat eli siis semmoset joilla ei menestystä ennakkokaavailuissa povata ovat myös sympaattisia eikä harmita jos joku niistä pärjää. Mut niistä pitää yksi valita jonka menoa täytyy seurata ja tosissaan toivoa just niiden menestystä, joten otetaan tuolta vaikka Japani joka saa nyt luvan olla semmonen MM-futiksen SaiPa.
Islanti oli viime kisoissa kiva, mutta sitten ne vittupäät voittivat epäreilusti Suomen joten minun puolestani kaikilta saarelaisilta saisi leikata kädet olkapäästä irti niin etteivät enää pääse sitä vitun taputuspaskaansa ikinä tekemään. Italia tupeloi ittensä onneks pihalle niin ei tarvii niitä katella. Ruotsin ei tarvii pärjätä yhtään koska ne on ruotsalaisia ja ryssät saisivat vaikka kuolla koska ovat ryssiä. Muuten ei oo antipatioita ainakaan tällee lähtökohtaisesti, toki tylsää jos jotkut espanjat ja saksat taas rymistelee finaaliin mutta jos pelaavat nätisti niin ei se väärin ole.
Islanti oli viime kisoissa kiva, mutta sitten ne vittupäät voittivat epäreilusti Suomen joten minun puolestani kaikilta saarelaisilta saisi leikata kädet olkapäästä irti niin etteivät enää pääse sitä vitun taputuspaskaansa ikinä tekemään. Italia tupeloi ittensä onneks pihalle niin ei tarvii niitä katella. Ruotsin ei tarvii pärjätä yhtään koska ne on ruotsalaisia ja ryssät saisivat vaikka kuolla koska ovat ryssiä. Muuten ei oo antipatioita ainakaan tällee lähtökohtaisesti, toki tylsää jos jotkut espanjat ja saksat taas rymistelee finaaliin mutta jos pelaavat nätisti niin ei se väärin ole.