Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 903 224
  • 34 594

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Joo tänään oli Espalla se Marimekon muotinäytös, mutta hitto jengi siellä oli nynnyjä missä lie raitapaidoissaan.

Sinäkin sitten Espalla dallailit, joutilaanako maailmanmenoa tarkkailit? Vai hiemanko marimekkoilu kuitenkin kiinnostaisi, arkkitehteihin halusit tutustua salakähmyisesti. Saabilla varmasti ajelet vapaa-aikojasi, kunhan kukaan jatkoaikalainen ei näe, käräytä teoistasi.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Saabilla varmasti ajelet vapaa-aikojasi, kunhan kukaan jatkoaikalainen ei näe, käräytä teoistasi.

Niin paljon se paikallisjunassa (metro ennen muuttoa) istuu, että liekö edes ajokorttia suoritettu.

Minulla on, vaikka en ole ratissa ollut sitten, ei pysty muistaa, mutta ainakaan viiteentoista vuoteen.

Älkää nuoriso sitä turhaa korttia hankkiko ja vanha kaarti älkää helvetissä maksako sitä, vaikka muksu jostain syystä alkaisi vinkua.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Älkää nuoriso sitä turhaa korttia hankkiko ja vanha kaarti älkää helvetissä maksako sitä, vaikka muksu jostain syystä alkaisi vinkua.
Kun olin lukiossa (90-luvulla) niin yhtä tyttöä lukuunottamatta kaikki suoritti ajokortin luokaltani. Ja sen tytönkin näin autokouluautossa seuraavana vuonna. Itse olen tyytyväinen että kortin ajoin vaikka autokouluaika aika hirveää olikin kun en meinannut oppia ajamaan ja jännitin ajotunteja kamalasti. Nyt voi sitten tarvitessa tehdä matkoja autolla vaikka aika paljon kuljen myös linja-autolla.

Toisaalta ajokortti voi olla aika turhake isossa kaupungissa asuvalle jolla ei ole perheessä ole edes autoa. Ajokortin suorittaminen autokoulussa taitaa olla aika kallista nykyään.

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Sivustoasetuksista saa allekirjoitukset näkyviin tai pois.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ruotsille on tulossa jääkiekkohistorian helpoin maailmanmestaruus. Olisin kateellinen jos jaksaisi kiinnostaa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ruotsille on tulossa jääkiekkohistorian helpoin maailmanmestaruus. Olisin kateellinen jos jaksaisi kiinnostaa.
No ei ihan helpolla mutta varmaan tulee. Kaksi-kaksi tilanteessa ollaan jatkoajalla. Ei siis helpolla vaan taistelulla. Eikä se mestaruus Ruotsille ole vielä kirkossa kuulutettu.

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Auton seuraava katsastus on vasta 2020.

Pari päivää aikaisemmin oli tullut voimaan joku säädös, ettei alle 10v autoja tarvitse enää katastaa joka vuosi.

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Venäjän presidentti Vladimir Vladimirovitš Putin omistaa Ladan.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kaipa tämä on ollut useimmille tiedossa, mutta itselle avautui vasta eilisestä dokkarista että Joseph Ratzinger alias Paavi Franciscus on ex- Hitler Jugend. Tosin, eikös lähes kaikki saksalaisteinit tuohon aikaan tavallaan olleet. Mutta hyvin kaiketi meni oppi perille kun eihän nuo Vatikaanin veitikat isommin judejen peffoja pussaile.

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
"Palkittu toimittaja" Rebekka Härkönen toimii näköjään nykyisin poliisihallituksen ja Veikkauksen käsikassarana.

Ralph

Jäsen
Jalkapallon MM-kisoihin on rapiat pari viikkoa, enkä tiedä vieläkään ketä kannustaa. Italia on ollut ja tulee aina olemaan minulle ykkönen, mutta eipä ole kisoissa ei. Chile on noussut viime vuosina kakkossuosikiksi, mutta ulkona kisoista on myöskin.

Isoista maista ehkä Argentiinan voitto olisi mieluisin, varsinkin jos Paulo Dybala saa kunnolla peliaikaa. Keskivertomaista Kroatia, Serbia, Meksiko ja Tanska ovat ehkä mieluisimmat. Ja koska minua haukutaan täällä trolliksi, myös tietenkin Venäjä. Mutta kuka on ykkössuosikki? En tiedä, ehkä tiedän vielä ennen kisojen alkua.

Saa ehdottaa mulle suosikkia, mutta kaikki homo-Portugalit, gloryhunter-Espanjat ja kuperkeikka-Brasiliat jätetään laskuista heti kättelyssä.

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Saa ehdottaa mulle suosikkia, mutta kaikki homo-Portugalit, gloryhunter-Espanjat ja kuperkeikka-Brasiliat jätetään laskuista heti kättelyssä.
Onks pakko olla suosikkia? Mun mielestä on hirveän teennäistä kehittää minkäännäköistä suhdetta sellaiseen maahan/joukkueeseen, johon ei ole järkevää sidettä. Kyllä matseista voi nauttia vaikkei olisikaan sen isommin kenenkään puolella. Heitä vaikka vitosen viihdebetsejä niin saa toivoa toisen voittoa,

Altavastaajat ja hienoa futista pelaavat maat on myös aina hyviä ideoita ottelukohtaisiksi suosikeiksi. Antaa pelin näyttää sanoisi Petteri Sihvonen.

Ei tuolla edes ole suuremmin väliä, sillä lopussa Saksa kuitenkin voittaa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vaikea sanoa, ketä Venäjällä kannattaisi. Italian rasvaletit kun eivät kisoihin kyenneet niin vaikeuttaa valintoja. Portugali ja Ranska tietenkin, Englanti saisi viimeinkin menestyä ja sitten nämä Etelä-Amerikan maat miinus kaksi suurta. Afrikan maille toivoisi myös menestystä, mutta heille käy kuten Englannille. Marokkoa olen jotenkin digannut, eikö ne oo kisoissa ja valmentajana se kumma tyyppi Ranskasta vai onko jo lähdetetty. Niin joo, Belgia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy