Avautui, että siitäkin oli jotain hyötyä kun tuli ko kalliolämpäreen ympäri pyörittyä joskus kauan sitten viikon verran helkutinmoisessa syysmyrskyssä Tykkivene Turunmaan kyydissä. Muuten en varmasti tuota olisi osannut etsiä vaihtoehdoksi.Näköjään tuo Bögskär on paikka mistä on pikkiriikkisen lyhyempi Espanjaan, kuin Enontekiöstä Kanadaan Ellismeren saarelle.
Oliko tuo tahaton typo vai lievää hassuttelua/vittuilua...? (ihan sama tosin mulle)Bögskär
Ööö... miten niin?Oliko tuo tahaton typo vai lievää hassuttelua/vittuilua...? (ihan sama tosin mulle)
Scholl on aika tylsä kirjoittelija, jolla näyttää olevan kaiken kaikkiaan suhteellisen vähän terävyyttä ja substanssia kirjoituksissaan. En ole järin vakuuttunut. Palstalegenda ei liene kummoinenkaan titteli täällä.
Se on Bogskär, sä kirjoitit Bögskär ja bög on HOMO!Ööö... miten niin?
En tajua.
Ja ilman sitä yhtä (tai useampaa) @scholl in viestiä, jossa hän kertoi kuuntelevansa autossa musiikkia kasetilta ja käyvänsä paikoissa, joissa voi tanssia, en ehkä olisi kuullut nyt jo edesmenneen Udo Jürgensin upeaa "Griechischer Wein" -kappaletta.Nyt oot väärässä. Tutki tätä hyvä mies: Ranta-/Beachelämä | Jatkoajan keskustelupalsta
Vanhoista kirjoituksista en tiedä, mutta nykyään on henkilössä enemmän palstaöykkärin kuin palstalegendan vikaa.Nyt oot väärässä. Tutki tätä hyvä mies: Ranta-/Beachelämä | Jatkoajan keskustelupalsta
Kyllä. Tarkoittaa siis että schollin ei kannata ulkoiluttaa punaisia speedojaan ainakaan Bögskärin hinttien lähistöllä, tulevat väkisin ehdottelemaan ja hivelemään 63-kiloisen pronssijumalan vatsalihaksia.Avautui, että kun paria viimeisintä aihetta yhdistelee, niin eikös juuri "bögit" ahdistellut schollia. Ympyrä siis sulkeutuu.
Jaha, enpä ole tiennyt että se on Bogskär, enkä sitä että bög tarkoittaa homoa. Kaksi asiaa avautui kerralla.Se on Bogskär, sä kirjoitit Bögskär ja bög on HOMO!
Piti Google Mapsista katsoa missä se Bogskär on, kun koskaan en ole kuullutkaan. No sitten Google Mapsiin kirjoitin Bögskär, ja kyllähän se heti oikeaan paikkaan opasti, eikä ehdottanut esim. "Tarkoititko Bogskär?"@Rocco Ensimmäisen ei olisi tarvinnut avautua jos vain olisit lukenut kunnolla. Toi toinen näyttää avautuneen parille muullekkin. No, mulla on kotikenttäetu. Ja ei millään pahalla, osui vain silmään.
Google ei eroittele aakkosia ja ääkkösiä.Google Mapsiin kirjoitin Bögskär,
Joskus vuosi sitten aloin käyttämään matseissa silmälaseja että erottaa pelaajat ja näkee toiseenkin päähän kenttää. Muuten en kehtaa rillipäänä kuljeskella, mutta sellaisen huomion oon noiden kanssa tehnyt että välillä tulee katsekontakti jonkun ihmisen kanssa, siis että molemmat tuijottaa toisiaan silmiin. Ihan uus juttu mulle.
Jotain tyttöjäkin kun tuijottelee jostain viiden metrin päästä niin ne saattaa oikeasti nähdä että mä tuijottelen.