Mutta jos panee itse, ei saa tölkkipalautuksia, joilla voi tehdä uuden annoksen.Ja lisäksi se on ilmaista, kun vaan hakee tyhjillä tölkeillä uusia.
Avautui, että paneminen on pitkän tauon jälkeen kivaa.
Mutta jos panee itse, ei saa tölkkipalautuksia, joilla voi tehdä uuden annoksen.Ja lisäksi se on ilmaista, kun vaan hakee tyhjillä tölkeillä uusia.
Avautui, että paneminen on pitkän tauon jälkeen kivaa.
Joo tämä valkeni minulle eilen myös. Jossain Robinin biisissä taisi olla feat. toiminolla mukana ja siitä ei kyllä saanut mitään käsitystä hänen laulajan lahjoistaan. Eli vaikka Tähdet Tähdet-ohjelmassa ei varsinaisella tähtistatuksella mene juuri kukaan, niin lahjakkaita artisteja siinä kyllä on mukana ja monet uransa alkuvaiheessa kuten Nelli Matula, Mikael Saari ja Elias Kaskinen.Tähdet tähdet -ohjelmassa kilpaileva Nelli Matula on oikeasti ihan helvetin hyvä ja taitava laulaja.
Laulutaidosta en sano juuta enkä jaata, mutta Kesätyttö- ja mälläys-ainesta Nellissä kyllä on.Tähdet tähdet -ohjelmassa kilpaileva Nelli Matula on oikeasti ihan helvetin hyvä ja taitava laulaja.
Joku tästä ehti jo kitistä kuinka ostaa sadoilla euroilla vaatteita, mutta ei ole valmis maksamaan kymmentä senttiä muovikassista. Se kitinä oli jo muutenkin sangen mielenkiintoinen, mutta tuo kohta jäi mieleen. Tuossa lauseessa on jotain niin väärää.
Vähän niin kuin kaikissa muidenkin kauppojen pusseissa. Maksaakin joutuu citymarketin tai tokmannin pusseista. Paha on maailma.Jos Stockmanilla on vielä ne keltaiset pölhöjen päivien haamumainokset muovipussien kyljissä, niin toihan on tosi nerokasta. Asiakas toimii kaupan mainostajana koko kotimatkansa ajan, ja vielä maksaa siitä ilosta.
Hokasin juuri, kun on munankarva sopivasti jupatissa virtsaputken suulla, niin voi kusta pytystä ohi molemmilta puolilta yhtäaikaa.
Huisaa! Onneksi olen lentokentällä enkä kotona.
Mulle avautui jossain vaiheessa sellainen asia, että jos "Ei kiinnosta minua -jäsen" avaa ketjun niin ko. ketju ei näy minulle kun luen palstaa "Uudet viestit" -moodissa. Ihmettelin tovin aikaa kun Donald Triumppanen valittiin USA:n pressaksi mutta kukaan ei vaivautunut avamaan omaa ketjua herra presidentille...Ei kiinnosta minua -jäsen ei olekaan nimimerkki. Ihmetytti kun moisella nimimerkillä näkyy joku kirjoittaneen viimeisen viestin moneenkin ketjuun, missä ei kuitenkaan uusia viestejä olekaan.
Ei se ollut Mestis-ottelu vaan Mestiksen karsintaa. Siinä on todella vissi ero, sillä karsijoissa on naisten puolella aika isoja tasoeroja.Avautui, että naisten jääkiekko lienee ainoa olympiatason joukkuelaji, jossa lajin mitalimaan eli Suomen toiseksi korkeimmalla sarjatasolla Naisten Mestiksessä voi pelata aloittavana maalivahtina 11-vuotias lapsi. Vieläpä niin hyvin, että tyttö pelaa saman tien nollapelin ensimmäisessä Mestis-ottelussaan.