Turkissa on juuri -10. Ilmankos jalkapalloveto hyvitettiin toisella saitilla ja jäi roikkumaan toisella... Ja kaikista maailman ihmisistä säätilanteen kertoi minulle kotiin saapuessaan vaimoni!
Taitaa olla lumi ja kylmyys hänellekin elämys. Ootteko jo käyneet jossain Lapissa ihmettelemässä revontulia, yötöntä yötä, päivätöntä päivää ja sitä hirvittävää kylmyyden ja lumen määrää. Tässä avautui minulle, että pidän enemmän Kwai-joen maisemista kuin, sanotaanko, Kittilästä. Molemmissa olen käynyt mutta Ounasjoessa en ole uinut toisin kuin Kwai-joessa. Kemijoki ja Tornionjoki on uitu. Aika harvoissa joissa sitä on uinut. Olenko uinut edes Vantaanjoessa? Olin kerran jossain ihme mestassa jossain Kehä Ykkösen lähellä ja siinä oli uimaranta. Ehkä siellä uin.
Tosin näihin Afrikan maihin ei tule törmättyä kuin uutisten ja urheilun kautta.
Taidat olla niitä tyyppejä, jotka ovat pelanneet matopeliä maantiedon oppitunneilla.
Samaa karttaa katsoin ja huomioni kiinnitti Nigerian joku lääni tms nimeltään Borno. Semmonen Czech Streets mielleyhtymä tuli siitä.Ylen uutisissa oli joku juttu Nigeriasta (ja jutussa kuva Afrikan kartasta).Huomasin, että Nigerian yläpuolella oli valtio Niger. Luulin että kuvassa oli kirjotusvirhe, mutta ainakin Wikipedian mukaan Niger lienee ihan oma valtio. Ja vielä isompi kuin Nigeria. Tosin näihin Afrikan maihin ei tule törmättyä kuin uutisten ja urheilun kautta.
Hep! Eikun oliko sillon vielä kännyjä...
Ei niitä valtioita opiskella alakoulun jälkeen. Silloinkin opeteltiin Eurooppaa lähinnä. Niitä maitakin kun on siellä Afrikassa ihan helvetisti. Aasia on kanssa paha paikka.Taidat olla niitä tyyppejä, jotka ovat pelanneet matopeliä maantiedon oppitunneilla.
Mitenkähän paljon tällaisessa "juusto"raasteessa sitä juustoa oikeasti on? Olisiko ollut Xtra tai joku muu halpismerkki missä se juuston osuus oli erittäin pieni, vaikka sitä siis juustoraasteena myytiin.Avaamaton juustoraaste, josta on parasta ennen päiväys mennyt vajaa kaksi kuukautta sitten, on edelleen täysin syömäkelpoista.
Itse asiassa oli Valion gouda raastetta, mutta kaippa noissa kaikissa lisäaineita on. Normaalisti tulee itse raastettua isosta köntistä, mutta tuolloin oli joku kuponki cittarista, jolla sai tuon pussin todella halvalla ellei jopa ilmaiseksi. Osittain tuon vuoksi se sitten oli varmaan unohtunutkin jääkaapin perukoille noin pitkäksi aikaa, koska yleensä ei tule tuollaisia ostettuaMitenkähän paljon tällaisessa "juusto"raasteessa sitä juustoa oikeasti on? Olisiko ollut Xtra tai joku muu halpismerkki missä se juuston osuus oli erittäin pieni, vaikka sitä siis juustoraasteena myytiin.
Mitenkähän paljon tällaisessa "juusto"raasteessa sitä juustoa oikeasti on? Olisiko ollut Xtra tai joku muu halpismerkki missä se juuston osuus oli erittäin pieni, vaikka sitä siis juustoraasteena myytiin.
Ymmärsinkö oikein, että paheksut vastakkaisen sukupuolen riiaamista vieraassa maanosassa?Kunnes vanha kunnon vauva-palsta antoi problematiikan avaimen. Nehän on painoteknisesti haastavia suomalaisnaisia, jotka on lähteneet pikku turistireissulle. Oh no, turvallista matkaa takaisin Suomeen vaan kaikille.
Tuon Xtran sulatejuusto on sellaista tavaraa, että älkää missään nimessä ostako sitä, tai kokeilko edes sen halpuuden takia. Pulkkista lainatakseni "oon kerran sen virheen tehny..."Mitenkähän paljon tällaisessa "juusto"raasteessa sitä juustoa oikeasti on? Olisiko ollut Xtra tai joku muu halpismerkki missä se juuston osuus oli erittäin pieni, vaikka sitä siis juustoraasteena myytiin.
Ymmärsinkö oikein, että paheksut vastakkaisen sukupuolen riiaamista vieraassa maanosassa?
Mitenkähän paljon tällaisessa "juusto"raasteessa sitä juustoa oikeasti on? Olisiko ollut Xtra tai joku muu halpismerkki missä se juuston osuus oli erittäin pieni, vaikka sitä siis juustoraasteena myytiin.
Ja tämä on kaikkien meat lovereiden suosikkitäyte jauhelihan ja kebab-lastujen kanssa. Samaa paskaa jokainen, eri mausteilla.Ja tätä monet karvakäsikebabmaakarit laittaa pizzaansa väittäen sen olevan kinkkua. Koska se on halpaa. Koska se on jätettä ja jauhoa.