Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 765 325
  • 34 067

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitä helvettiä, NHL:äänhän ne kaikki oikeesti hyvät menee kuitenkin pelaamaan poislukien sitten muutama asennevamma/jäähdyttelijä ryssästarba, mitä järkeä niiden on siellä Venäjän liigassa mitään pelaajaoikeuksia varailla? Varaileeko ne siellä jotain näitä Sidney Crosbyjäkin sit kanssa?

Lienee järkeä varailla niitä toiseksi parhaita. Tulevia NHL-tähtiä voi varata myös seuraavaa lockoutia silmällä pitäen.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No tämä sama asia pätee myös "oikeassa elämässä", niin turuilla ja toreilla kuin myös politiikan kulisseissa. Mikähän vittu niitä vaivaa?

En ole pitänyt Perussuomalaisia varsinaisesti vasemmalle kallellaan olevana puolueena. Sieltähän ne pahimmat pölkkypäät tulevat
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Moccamasterilla pystyy keittämään sellaset pikkusen alle neljä kuppia kahvia ilman kahvipannua, sen jälkeen alkaa vasta ns. kusemaan yli.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Moccamasterilla pystyy keittämään sellaset pikkusen alle neljä kuppia kahvia ilman kahvipannua, sen jälkeen alkaa vasta ns. kusemaan yli.
Oliko ihan tietoinen testi vai tapahtuiko tämäkin tieteellinen löytö vahingossa?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oliko ihan tietoinen testi vai tapahtuiko tämäkin tieteellinen löytö vahingossa?
Täysin sattumaa oli, toki olen huhuja kuulut tuosta aiemminkin.

Joskus olen epähuomiossa yrittänyt keittää kahdeksan kuppia kahvia ilman kahvipannua, ei ollut ihan nättiä touhua se. Pitäisköhän tässä huolestua jostain varhaisesta Alzheimerin taudista?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Täysin sattumaa oli, toki olen huhuja kuulut tuosta aiemminkin.

Joskus olen epähuomiossa yrittänyt keittää kahdeksan kuppia kahvia ilman kahvipannua, ei ollut ihan nättiä touhua se. Pitäisköhän tässä huolestua jostain varhaisesta Alzheimerin taudista?
Olen itsekin aina välillä miettinyt että pitäisikö tuollaisesta ajoittaisesta hajamielisyydestä huolestua, mutta jotenkin on kuitenkin unohtunut sittemmin.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Tajusin, että Maikkarin urheilutoimittajista useampi oli aikoinaan Urheiluchatin juontajana. Teemu Jordberg oli pidemmän aikaa. Myös Tamin hyvä ystävä Mervi oli siellä ja Ville Lepistö, jonka bongasin mäkiviikon reportterina äsken. Vielä kun saataisiin Lennun serkku Joni Petrell ja Jassi Rissanen sinne niin alkaisi olla melkein kaikki siellä. Vähän liikaa taisin katsoa sitä aikoinaan kun vieläkin muistan ketä siellä oli. Paras muisto on kun Jassi päästi vahingossa mällipulla-pelin säännöt ruutuun ja luki ne melkein loppuun asti ennen kun tajusi, ettei se viesti sopinut ohjelman formaattiin.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Avautui, että tämän klassikkohuumorikuvan kaveri on sama mies, joka tuli Googlen kuvahaussa vielä muutamia vuosia sitten ensimmäisenä tuloksena sanalle "Kuopio".
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Naishenkilön iällä spekulointi on aina vähän puoli paheksuttavaa toimintaa jopa netissäkin, mutta minulle avautui, että kestävyysjuoksija Annemari Sandell täyttää tänään vasta 40 vuotta. Nykyisin siis sukunimellä Kiekara toki. Hitto, ei niissä lukuisissa arvokisajuoksuissa se loppusuoran irvistys ole ainakaan nuorentanut AM:ää, mutta siis kyseessä ikinuori atleetti, joka edelleen juoksee. Onnittelut!
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Persut ovat pahoittaneet jostakin mielensä valeuutiset-ketjussa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tuottavat muutenkin hyvin reilusti valosaastetta. Ohi ajaessa näkee lukea ihan hyvin.
Juu ja aika hyvin pinta-alaakin on kys. kasvihuoneilla.

Pitäiskö huolestua jos eka ajatus kys. mestasta on suunnilleen luokkaa "tuonverran kun joku pilviveikko kasvattaisi cannabis sativaa niin vois olla ihan hyvät rahat tiedossa"?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Juu ja aika hyvin pinta-alaakin on kys. kasvihuoneilla.

Pitäiskö huolestua jos eka ajatus kys. mestasta on suunnilleen luokkaa "tuonverran kun joku pilviveikko kasvattaisi cannabis sativaa niin vois olla ihan hyvät rahat tiedossa"?
Enemmän olisin huolissani siitä, miten ne kukkahemmot pystyisivät tekemään tuonkin huomattavasti tehokkaammin, ne kun vuoraisi seinät ja katot foliolla, ettei se valo missään nimessä menisi hukkaan. Ilmeisesti on kannattavaa tässä maassa kasvatella keskellä talvea, ilman että tarvitsee miettiä tehokkuutta.
 

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarranpoiston tekniikka. Tuli päivitettyä tietotekniikkaa ja hommattua emännälle uusi läppäri, semmonen perus-Asus Verkkisesta. Kaikki meni hienosti, paketti parissa päivässä omaan Postin pakettiautomaattiin (joka on muuten paras innovaatio ikinä), ja ei kun polleena kotiin masiinaa konfiguroimaan.
Kuka vitun idiootti on keksinyt liimauttaa paperipohjaisia tarroja harjatulle alumiinille? Vaikka kuinka varovasti sitä yritin irrottaa, niin liimaahan siihen jäi. Tänään sitten päätin Käyttää Vitun Googlea neuvojen saamiseksi, ja sieltähän niitä löytyi: oliiviöljystä asetonin kautta teippiin.
Ei se ainakaan rypsiöljyllä lähtenyt, scotch-teipille jopa naureskeli, eikä kumpainenkaan meistä lakkaa kynsiä. Sitten alkoi se teippineuvo kuitenkin kiehtoa, sillä se lähtee, millä se on tullutkin. Onneksi duunistani johtuen kaapista löytyy kunnon teippejä joka lähtöön, ja ei tarvittu kuin kaksi viiden sentin pätkää normijesaria, niin johan inhat liimanjäysteet sai irroiteltua pois kuleksimasta.
 

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Avautui, kun rupesin ihmettelemään missä NHL:n otteluseurantaketju, että tänne on luotu NHL-puolelle otteluketjufoorumi, hyvä uudistus.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taiska on asunut samassa taloyhtiössä, jossa minä valtaosan lapsuutta ja nuoruuttani! Mutta varmaan muuttanut jo pois silloin, kun itse siellä vaikutin.

En ainakaan SuomiLOVE:a katso. Nörteille ja nynnyille moinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös