Matt Generousilla on veneerinen tappeluilme.
Sekä suhteellisen painavat iskut.
Sekä suhteellisen painavat iskut.
Kertaakaan ei tosin tässä tuoreimmassa huumorinumerossa osuneet kohteeseen. Mutta hyvä että olivat silti painavia.
Juu, kyllä ne ovat painavia,
Tämän kyllä jo kerroit. Eikö niiden tosiaan tarvitse osua kohteeseen?
Ei, elämä on juhla. Ihan hitsiiin hienoa että oli pikku myllykin ankkapuiston kehissä, mutta ei siitä nyt sen enempää...
Joku saisi kaivaa sen kuva netin syövereistä jossa Generous ja Nieminen kamppailevat jäällä, molemmilla turpa levällään. En itse löytänyt millään.Liigan uusi villenieminen.
Joku saisi kaivaa sen kuva netin syövereistä jossa Generous ja Nieminen kamppailevat jäällä, molemmilla turpa levällään. En itse löytänyt millään.
Ei, mutta ei ole muuten huono tämäkään :D Kuvauksellisia miehiä.
Ai hitto, muistin näistä keskusteluista legendaarisen Niemisen hyppykuvan. Tämähän oli hienompi mitä muistin.
Onkohan tuosta Niämisestä yhtään kuvaa missä se on suu kiinni?Ai hitto, muistin näistä keskusteluista legendaarisen Niemisen hyppykuvan. Tämähän oli hienompi mitä muistin.
http://www.jatkoaika.com/sites/default/files/styles/main_image/public/Jaaskelainen 12-13/Tappara-Lukko 050413/Tappara-Lukko-1.jpg
Älä ainakaan yritä myydä sitä, kun sitten alkaa vituttamaan, koska joku tarjoaakin vain max. 5€ siitä.Avautui että jotakuta saattaa juuri nyt vituttaa, mikäli tutkii kolikkokokoelmaansa. Kävin tänään lähikaupassa ja mukaan tarttui hieman erikoisempi kolikko. Selkäpuolessa lukee Georg Henrik von Wright. Erikoismalli ja hinta Suomen rahapajan sivuilla 24€. Mitäköhän tälle tekisi?
Noita on pari kertaa näkynyt ja tulee varmaan näkymäänkin. Ei mikään super-erikoinen siis. Mä pistin hyllyyn talteen.Avautui että jotakuta saattaa juuri nyt vituttaa, mikäli tutkii kolikkokokoelmaansa. Kävin tänään lähikaupassa ja mukaan tarttui hieman erikoisempi kolikko. Selkäpuolessa lukee Georg Henrik von Wright. Erikoismalli ja hinta Suomen rahapajan sivuilla 24€. Mitäköhän tälle tekisi?
Avautui että jotakuta saattaa juuri nyt vituttaa, mikäli tutkii kolikkokokoelmaansa. Kävin tänään lähikaupassa ja mukaan tarttui hieman erikoisempi kolikko. Selkäpuolessa lukee Georg Henrik von Wright. Erikoismalli ja hinta Suomen rahapajan sivuilla 24€. Mitäköhän tälle tekisi?
Mitenhän Ateneumissa oli niin paljon nynnyn oloista porukkaa. Ehkä toi myös vähän korostuu kun itse on hieman maistissa ja muut ei näytä olevan, mutta oli siellä oikeasti. Ei kait jossain ulkomailla monikaan turisti mene täysin selvänä mihinkään museoon, paitsi ehkä jotkut lapsiperheet, tai no ei ne edes mene museoon vaan Disneylandiin, vesipuistoon tai eläintarhaan.
Joo oli ilmaispäivä. Tuolla niitä on aika harvoin. Jossain Kiasmassa esimerkiksi tai Sinebrychoffin taidemuseossa on kerran kuussa ja Kansallismuseossa taas kerran viikossa ne tietyt tunnit.
Mä vaan kävelin sen läpi. Tai no kuuden tai seitsemän tunnetuimman taulun kohdalle pysähdyin hetkeksi ja jos taulussa oli alaston nainen niin tietty vähän pidemmäksi aikaa. Ja kahden sellaisen kohdalla oli pakko hetki muka kuvailla viereisen taulun maisemaakin kun jotkut takana olleet saattoi ihmetellä kun siinä niin pitkään zoomailin. Kauemmas kun pääsin niin poistin ne turhat.Mulla onkin Museokortti. 59:llä eurolla museoihin 13 kuukautta. Taidan huomenna käydä Ateneumissa, se on hyvä paikka, istuskelen siellä ja ihmettelen. Tai en mä jaksa. Oon kotona.
Tai osta 394 Lidlin kotimaista ja saat hylsyillä Museokortin. Siinäpä uusi pahennusta herättävä mainoskampanja Lidlille.59 euroa ööööööö, siis 88 Lidlin Kotimaista kun hylsyt vie takaisin.
Mistä vetoa, että markkinataloudessa ei paljoa olisi myöskään katseltavaa niissä 200 mestassa. Mutta onneksi joku keksi, että kulttuuri on verorahoin maksettava, olkoon se miten paskaa vain.On muuten kätevä toi Museokortti, huokeahintainen ja kertamaksulla pääset johonkin 200 eri mestaan. Mistä vetoo, ettei idean keksijä / keksijät oo kokonaan suomalaisista vanhemmista? Vähän sama kuin tää ilmainen ratikkaliikenne (vai onko myös bussit) tallinnalaisille.
Mistä vetoa, että markkinataloudessa ei paljoa olisi myöskään katseltavaa niissä 200 mestassa. Mutta onneksi joku keksi, että kulttuuri on verorahoin maksettava, olkoon se miten paskaa vain.