Ei ollut. Suomi oli Venäjän vallan alla ennen vapaussotaa.
Olisi kannattanut pitää ne korvat auki historiantunnilla niin ei tarvitsisi ihan höpöjä kirjoitella.
Ei ollut. Suomi oli Venäjän vallan alla ennen vapaussotaa.
Mulle avautui että nykyään toivotetaan joulut kaikille facebookissa omassa statuspäivityksessä. En saanut yhtään henkilökohtaista jouluntoivotusta, Ei kortteja, ei tekstiviestejä eikä mitään whatsapp- tai muita chat-viestejä. Facebookin uutisvirta sen sijaan oli suorastaan tukossa hyvien joulujen toivotuksista.
Avautui muuten se, että jouluna matkutaminen on helvetin kallista. Miksi matkustaa jouluna jos kuukauden päästä pystyy samalla hinnalla tekemään kaksi erillistä pidennettyä viikonloppureissua erilaisiin Euroopan kaupunkeihin?
Joo ei ollut tarkoitus itkeä ettei enää tule kortteja. On niitä vuosien varrella tullut ihan tarpeeksi. Parempi vain näin. Joulu-tekstareitakaan en koskaan lähettänyt oma-alotteisesti, toki aina vastasin niihin. Välillä ärsytti kirjoittaa 20 kertaa sama viesti että kiitos ja sitä samaa. Olisi se vähän mulkulta tuntunut mikäli ei olisi vastannut ollenkaan.Sitäkö sitten haluaisit?
Puhutteko Itsenäisyystaistelusta?Ei ollut. Suomi oli Venäjän vallan alla ennen vapaussotaa.
Selvä se sensei Leon.Muuten tuo kävisi intervallitreenistä, jolla kehitetään vauhtikestävyyttä kestävyysmatkoja varten, mutta sulta puuttuu peruskuntoa kehittävä toiminta kokonaan. Sun pitää ruveta seuraamaan Mr.Foxin esimerkkiä ja kirjoittaa tasaiseen tahtiin pitkiä puuduttavia viestejä, joiden pointtia ei tajua kukaan muu kuin kirjoittaja itse. Sitten kerran viikossa vedät kunnon intervallit. Kisoissa korjaat sitten harjoittelun hedelmät. Sua ei hyydytetä matkavauhdilla eikä kukaan lyö sua loppukirissä. Susta tulee Northug.
Pitkälle noista syistä itse poistin jo vuosi-pari sitten oman syntymäpäiväni facebookista ja lopetin myös kavereiden onnittelemisen. Jos on oikeasti läheinen kaveri niin laitan vaikka whatsappilla onnittelut ennemmin.
Mä tiedän tasan kaksi. Toisella on samana päivänä kun mun pojalla ja toinen on syntynyt mitä ilmeisimmin juuri sinä päivänä kun minä olen saanut alkuni.Kuinka moni aikuinen ihminen tietää ystäviensä syntymäpäivän? Olin äsken kahden oikein hyvän kaverin kanssa tekemisissä ja jos nyt kokeilen miettiä, niin ei aavistustakaan. Olemme tunteneet niin kauan, että jo varpaita tarvitaan vuosien laskemiseen, jos sillä olisi merkitystä.
Viking Loton tuplaus [Kyllä][Ei]" -valinnan yläpuolella on dropbox, jossa lukeeKai tämä oli hassuttelu? Viking Loton pääpotti on 900 000€. Onnennumeron osuus 6 800 000€. Vain pääpottia tuplataan.
Iron Maidenin 1. levy on ihan perhanan kovaa kamaa.
Että tänään ei olekaan lauantai vaan perjantai.
Ringeten MM-kisoissa Suomen ja Kanadan ykkösjoukkueet pelaavat keskenään kolmiosaisen finaalisarjan ja muut maat taistelevat lähinnä jostain säälipokaalista.