Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 765 529
  • 34 067
Teemu twattas just tosi upeesti: I laugh you bud! You are not that bald yet! And you are SO much prettier than this sluts anyway!!! Keep it hitting my friend!

Se on hieno mies tuo Selänne, ja Twitter-tilinsä on todellinen gift that keeps on giving. Parin viikon takaa eräs helmi:
My favorite team growing up...Magic on the ice wow, Gretzky,Messier, Kurri,Coffey,Anderson,Love,Nilsson,Tikkanen,Fuhr,Mactavish and co.

Ilmeisesti tämä mies eli Kevin Love oli siis 1980-luvulla yksi Teukan idoleista:
http://cdn.slamonline.com/wp-content/uploads/2015/07/kevin-love1.jpg
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin lähes 28-vuotiaana ensimmäistä kertaa elämässäni kuukauden tulot ovat suuremmat kuin menot. (poislukien yksittäiset "piikit" esim. kesätyöt tai keikkatyöt)
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Mulle avautui että nykyään toivotetaan joulut kaikille facebookissa omassa statuspäivityksessä. En saanut yhtään henkilökohtaista jouluntoivotusta, Ei kortteja, ei tekstiviestejä eikä mitään whatsapp- tai muita chat-viestejä. Facebookin uutisvirta sen sijaan oli suorastaan tukossa hyvien joulujen toivotuksista.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle avautui että nykyään toivotetaan joulut kaikille facebookissa omassa statuspäivityksessä. En saanut yhtään henkilökohtaista jouluntoivotusta, Ei kortteja, ei tekstiviestejä eikä mitään whatsapp- tai muita chat-viestejä. Facebookin uutisvirta sen sijaan oli suorastaan tukossa hyvien joulujen toivotuksista.

Statuspäivitysjoulu on vielä normaalia joulakin teennäisempää. Olin jo tänään aamulla unohtanut, että nyt on joulu kunnes avasin Facebookin.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui muuten se, että jouluna matkutaminen on helvetin kallista. Miksi matkustaa jouluna jos kuukauden päästä pystyy samalla hinnalla tekemään kaksi erillistä pidennettyä viikonloppureissua erilaisiin Euroopan kaupunkeihin?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mulle avautui että nykyään toivotetaan joulut kaikille facebookissa omassa statuspäivityksessä. En saanut yhtään henkilökohtaista jouluntoivotusta, Ei kortteja, ei tekstiviestejä eikä mitään whatsapp- tai muita chat-viestejä. Facebookin uutisvirta sen sijaan oli suorastaan tukossa hyvien joulujen toivotuksista.

Sama on havaittu, mutta onneksi niihin ei tarvitse vastata tai muutenkaan noteerata niitä. Päivystän tässä äidin lukaalissa hänen ollessa maalla. 11 korttia tuli pelkästään parissa päivässä.

Sitäkö sitten haluaisit? Noin muutenkin onhan tuo aivan helvetin hämmentävää kuinka aikuiset ihmiset lähettävät toisilleen fasessa tusinoittain synttärionnitteluita ja jotkut jopa vielä nimipäivänkin kunniaksi.

Avautui muuten se, että jouluna matkutaminen on helvetin kallista. Miksi matkustaa jouluna jos kuukauden päästä pystyy samalla hinnalla tekemään kaksi erillistä pidennettyä viikonloppureissua erilaisiin Euroopan kaupunkeihin?

Aku Ankka kokeili aikoinaan todella kauan sitten viettää joulua tammikuussa halpojen hintojen takia, mutta sanomistahan siitä tuli. Järkevä ideahan tuo on, ei siinä mitään. Huomenna on ympäri maailmaa jo ensimmäiset alennusmyynnit, niin onhan se vähän erikoista kuinka kaikki piti ostaa viikkoa aikaisemmin.

Olen itse asiassa tainnut useammankin kerran saada lahjan missä on aattona vain kortti ja maininta, että käydään tämä (esimerkiksi jotain urheiluvälineitä) ostamassa sitten alennusmyynneistä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Muistan ton Aku Ankan joulukokeilun, mutta ärsyttävät Tupu, Hupu ja Lupu vinku asiasta ihan kiitettävästi, nuo pikku kapitalistit. Hessu ja Aku ei ooo kapitalisteja ja saavatkin jatkuvaa vittuilua osakseen.

Minulle avautui, että minua luullaan naiseksi. Myönnän, että testosteronitasoni on alhainen, mutta silti tämä vähän yllätti.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Sitäkö sitten haluaisit?
Joo ei ollut tarkoitus itkeä ettei enää tule kortteja. On niitä vuosien varrella tullut ihan tarpeeksi. Parempi vain näin. Joulu-tekstareitakaan en koskaan lähettänyt oma-alotteisesti, toki aina vastasin niihin. Välillä ärsytti kirjoittaa 20 kertaa sama viesti että kiitos ja sitä samaa. Olisi se vähän mulkulta tuntunut mikäli ei olisi vastannut ollenkaan.

Facebookin synttärionnittelut ovat kanssa samaa sarjaa. Nekin ovat varmaan aiheuttaneet monet itkut aikuisille ihmisille kun Japa ei onnitellutkaan tänä vuonna facebookissa. Siitä sitten lähtee koston kierre eikä kumpikaan enää onnittele toista. Ihan oikeasti, näin käyttäytyvät aikuiset ihmiset. Tai noh, nikosaarismaiset synttäriraget vielä voi periaatteessa ymmärtää, synttärit on kuitenkin vain kerran vuodessa. Mutta se että aikuiset ihmiset ragee siitä että miks Tuija ei tykänny mun tän päivän statuksesta. Ja nämä sankarit vielä päivittävät päivittäin facebookiaan.

Pitkälle noista syistä itse poistin jo vuosi-pari sitten oman syntymäpäiväni facebookista ja lopetin myös kavereiden onnittelemisen. Jos on oikeasti läheinen kaveri niin laitan vaikka whatsappilla onnittelut ennemmin. Kieltämättä pari kertaa on tullut hymyiltyä ääneen kun facebook kysyy minulta nimipäivääni, että saisin seinälleni nimpparionnitteluja. En ole tuohon mukaan lähtenyt. Eikä ole myös yksikään kaverini, sillä en ole vielä koskaan saanut ilmoitusta että kaverillasi on tänään nimipäivä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Treffipubi on pilalla. Äskenkin ajattelin mennä kun ohi käppäilin, mutta en viitsinyt kun tukka on sekaisin ja silmät turvoksissa, ja vaatteetkin mitä sattuu. Tai ei se paikan vika ole, mutta kun tietää miten ne pinnalliset ihmiset ajattelee. Kyllä on kotikasvatuksessa jotain mennyt pieleen jos ihminen tykkää teennäisistä jutuista, ravintolassa täytyy olla asiallinen ja haarukkakin pistetään siihen käteen, millä on kaikkein vaikein syödä blaa blaa. Ja sitten muka ei ymmärretä kun jotkut on juovuksissa. No eilen istuin siellä seitsemän tuntia ja illalla meen taas.
 

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Muuten tuo kävisi intervallitreenistä, jolla kehitetään vauhtikestävyyttä kestävyysmatkoja varten, mutta sulta puuttuu peruskuntoa kehittävä toiminta kokonaan. Sun pitää ruveta seuraamaan Mr.Foxin esimerkkiä ja kirjoittaa tasaiseen tahtiin pitkiä puuduttavia viestejä, joiden pointtia ei tajua kukaan muu kuin kirjoittaja itse. Sitten kerran viikossa vedät kunnon intervallit. Kisoissa korjaat sitten harjoittelun hedelmät. Sua ei hyydytetä matkavauhdilla eikä kukaan lyö sua loppukirissä. Susta tulee Northug.
Selvä se sensei Leon.

Pum pumpumpum pumpumpum pumpumpuuuum
https://www.youtube.com/watch?v=VgSMxY6asoE
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pitkälle noista syistä itse poistin jo vuosi-pari sitten oman syntymäpäiväni facebookista ja lopetin myös kavereiden onnittelemisen. Jos on oikeasti läheinen kaveri niin laitan vaikka whatsappilla onnittelut ennemmin.

Päivä on fasesta poistettu heti sen jälkeen, kun tajusin, että se pitää poistaa, kun alkoi viestejä tulemaan aivan loputtomasti.

Kuinka moni aikuinen ihminen tietää ystäviensä syntymäpäivän? Olin äsken kahden oikein hyvän kaverin kanssa tekemisissä ja jos nyt kokeilen miettiä, niin ei aavistustakaan. Olemme tunteneet niin kauan, että jo varpaita tarvitaan vuosien laskemiseen, jos sillä olisi merkitystä.

Tokihan nyt varmasti joskus on tullut puheeksi ja tiedä vaikka joku synttäridrinkki kumottu, mutta ei nyt tule mitään päiviä mieleen.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Kuinka moni aikuinen ihminen tietää ystäviensä syntymäpäivän? Olin äsken kahden oikein hyvän kaverin kanssa tekemisissä ja jos nyt kokeilen miettiä, niin ei aavistustakaan. Olemme tunteneet niin kauan, että jo varpaita tarvitaan vuosien laskemiseen, jos sillä olisi merkitystä.
Mä tiedän tasan kaksi. Toisella on samana päivänä kun mun pojalla ja toinen on syntynyt mitä ilmeisimmin juuri sinä päivänä kun minä olen saanut alkuni.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Viking Loton pääpotti on 7,7 miljoonaa ja tuplattuna 8,6 miljoonaa.

Veikkauksen tuplauskerroin on siis 1,1168831168831168831168831168831 - suurelle yleisölle hieman tutumman 2,00 :n sijaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Kai tämä oli hassuttelu? Viking Loton pääpotti on 900 000€. Onnennumeron osuus 6 800 000€. Vain pääpottia tuplataan.
Viking Loton tuplaus [Kyllä][Ei]" -valinnan yläpuolella on dropbox, jossa lukee
"6 oikein Potti n.7 700 000 € - Tuplattuna n. 8 600 000 €"

Ei mainintaa onnennumerosta, jolloin se on vapaalyönti täysin tarpeettomalle ja mukahauskalle näsäviisastelulle. Jonka käytin. Surutta. Olisi hyvin voinut jättää käyttämättäkin. En sitten jättänyt.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Ringeten MM-kisoissa Suomen ja Kanadan ykkösjoukkueet pelaavat keskenään kolmiosaisen finaalisarjan ja muut maat taistelevat lähinnä jostain säälipokaalista. Avautui myös, että nämä kyseiset ringettekisat ovat parhaillaan käynnissä helsingin jäähallin harjoitushallissa. Samassa hallissa jonka päänäyttämöllä pelataan jääkiekon nuorten MM-kisoja.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Maikkarin uutiset, jotka nyt sattuivat silmään. Valtava uutinen nuuskasta, kun jotkut kukkahatut keksivät asiasta trollata jonkun hämeenlinnalaispojan vuoksi. Aivan täydellisen naurettavaa nollatason uutisointia ja sisältököyhää paskaa.

En muistanutkaan, että kuinka syvällä maikkarin laiva nykyään kyntää. Aina löytyy entistäkin matalampi rima, joka alittaa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Iron Maidenin 1. levy on ihan perhanan kovaa kamaa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös