Valioyksilö
Jäsen
Lentäminen on uskomattoman halpaa nykyään. Varsinkin, jos ei ole välttämätöntä mennä suoraan haluttuun kohteeseen. Esim. itse ostin juuri lipun ARN-LHR-LAX hintaan 155 € (British Airways).
Toinen avautunut asia on, että laiskiaisista puhutaan paskaa. Siis niistä eläimistä. Eivät ne mitään yli 20 tuntia vuorokaudessa nuku vaan puolisen vuorokautta.
Toinen avautunut asia on, että laiskiaisista puhutaan paskaa. Siis niistä eläimistä. Eivät ne mitään yli 20 tuntia vuorokaudessa nuku vaan puolisen vuorokautta.
Mä en muista tuollaista kuulleeni, mutta koalathan kuulemma nukkuvat yli 20 tuntia parhaimmillaan? Sekoitatko niihin?
Minä mietin joskus ainakin sitä, että eihän ne mitään laiskottele. Ainakin minulle koko painoni roikottaminen puoliksi yläraajojen varassa olisi aika hikistä hommaa, etenkin jos tuota pitäisi tehdä se puolet vuorokaudesta.
...Evoluutio on kehittänyt raajat ja kynnet sellaisiksi, että ei siihen juurikaan työtä tarvitse, sen kuin roikkuu vaan. Aika ovelia otuksia, näyttää tekevän raskasta työtä, mutta lepäilee vaan.
Niin ja vapaan keskustelun(kun kierrätyskeskusta ei lasketa) toiseksi suurin ketju viestimäärältään, vain Naisasiat-ketju menee Salatut elämät -ketjun edelle. Onhan Salkkarit-ketju todellinen legenda mahtavine juttuineen.Salatut elämät -ketju on Jatkoajan kaikkien aikojen kolmanneksi luetuin ketju.
Lentäminen on uskomattoman halpaa nykyään. Varsinkin, jos ei ole välttämätöntä mennä suoraan haluttuun kohteeseen. Esim. itse ostin juuri lipun ARN-LHR-LAX hintaan 155 € (British Airways).
Oma ennätys, toki lyhyemmällä matkalla on Wizzairilta: 15,50€ Turku-Gdansk- Tampere.
Mutta onhan se siistimpää mennä lentsikalla, vai mitä?Mä olisin kyllä mennyt Turusta Tampereelle mielummin Onnibussilla ja hintakin vain 7e.
Silloin muutama vuosi sitten Ryanairilla oli sentin lentoja. Meno-paluusta lähti tililtä 0.02 euroa.Oma ennätys, toki lyhyemmällä matkalla on Wizzairilta: 15,50€ Turku-Gdansk- Tampere.
Mertsu on uusi Jorma!
Silloin muutama vuosi sitten Ryanairilla oli sentin lentoja. Meno-paluusta lähti tililtä 0.02 euroa.
Piti oikein googlata, että mitä remoulade on ja mitä se sisältää. Siinä on (ainakin yhdessä versiossa) kermaviiliä, majoneesia, sinappia, sipulisilppua, maustekurkkua, porkkanaa, persiljaa, suolaa ja mustapippuria.Voileipä remouladella, paprikalla ja kinkulla on todella hyvää. Lisään voi lätkäistä myös juustoa.
... asemoidut kerta toisensa vänkäämään erkun, floikkarin ja vastaavien ...
Mahtoikohan joku paljastaa kirjoittelevansa kahdella nimimerkillä? Tämä siis äärioikeisto/-vasemmisto -ketjusta.
Itse ihmettelin samaa, tosin ajattelin että kyseessä on jostain syystä tarkoituksellinen itseen viittaaminen kolmannessa persoonassa. Toisaalta mietin jotta olenko alitajuis-erku kun olin kirjoittanut kolmisen varttia aiemmin nauruketjuun putkareissuista anti-immoslaisten ja immoslaisten mielenilmausten välillä, vieläpä liki samoin sanakääntein kuin mitä erku ääriliikeketjuun.Mahtoikohan joku paljastaa kirjoittelevansa kahdella nimimerkillä? Tämä siis äärioikeisto/-vasemmisto -ketjusta.
Välillä tuntuu, että ne ovat siellä 24/7.Modet ovat varmaankin viikonlopun mummolassa ja palaavat tänään illalla.
Itse ihmettelin samaa, tosin ajattelin että kyseessä on jostain syystä tarkoituksellinen itseen viittaaminen kolmannessa persoonassa.