palle fontän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- RDS
Selänteen twitter-tili on kyllä sellaista paskaa, että ei sitä pysty seuraamaan.
Selänteen twitter-tili on kyllä sellaista paskaa, että ei sitä pysty seuraamaan.
Laitetaan varmuudeksi, kun ei voi tietää kuka lukee mitäkin ketjuja. Selännehän ei itse niitä viestejä kirjoita eikä hänellä ole mitään tekemistä niiden kanssa. Sinänsä on joskus luvan antanut ja siinä mielessä tili on aito ja virallinen.
Taitaa olla tuo autojen huolto- ja varaosabisnes melko tuottoisaa hommaa. Tiesin sen kyllä jo aiemmin mutta tänään se pulpahti taas pintaan kun ns. nyrkkipajassa korjattavana olleesta autostani löytyi vika; Kardaaniakselin takapäästä on yksi pienehkö osa hajonnut. Uutta osaa tiedustelemaan volkkarin merkkiliikkeestä ja sieltä oli sanottu että eipä saa tätä osaa irrallaan vaan mukana tulisi koko kardaani, eikä kustanna kuin vaatimattomat 3000€. Ajattelin sen tarvittavan osan maksavan ihan maksimissaan joitakin satasia, mutta tämä löi jo ällikällä! Onko mielestänne kohtuullista? Sekä mainittu hinta että se kun pienen varaosan mukana "pakotetaan" ostamaan törkeän kallis paketti. Sama pätee nykyään moneen muuhunkin varaosaan mutta juuri Autotalo Laakkoselta löytyy aina nämä räikeimmät tapaukset, en tiedä miten on muilla merkkiliikkeillä. Kuinka moni tietämätön menee halpaan noiden rosvojen uhriksi??
Ei suoranaisesti liity asiaan mutta auton ostohinta oli hiljattain vajaat 7000€. Tätä osaa ei tunnu löytyvän tarvikemarkkinoilta millään. Täytyy tarkastuttaa vielä Saksan tilanne.
Ainakin Tattarisuolta saa hakea varaosia vanhoista autoista, maksua vastaan luonnollisesti. Todennäköisesti muualtakin. Porvoossakin on hyviä romuttamoita, mm. Sikilässä Maan Paras Autopurkaamo.Minulla oli joskus nuorena miehenä tapana hakea romuttamolta varaosia Kadettiin, kun säästää halusin. Joku henkilökunnasta kertoi suunnan, ja sitten sai itse mennä omien työkalujen kanssa irrottamaan halutun osan raadosta. Mahtaisiko toimia enää nykypäivänä?
Ainakin Tattarisuolta saa hakea varaosia vanhoista autoista, maksua vastaan luonnollisesti. Todennäköisesti muualtakin. Porvoossakin on hyviä romuttamoita, mm. Sikilässä Maan Paras Autopurkaamo.
Mutta nykyään autot ovat niin monimutkaisia, että tiettyä osaa metsästävältä vaaditaan enemmän tietotaitoa kuin ennen. Omalla kohdalla en löytänyt etsimääni monimutkaista osaa ja tuskin olisin osannut irrottaakaan sitä autosta, jos se olisi löytynyt. Ehkä jotain yksinkertaisia varaosia sieltä voi löytää tavallinen tallaajakin. Mutta tulipahan käytyä Tattarisuolla.
Kainalokalastajalle avaudun, etten oo huomannut hänessä natsihenkisyyttä, tosin en oo kaikkea hältä lukenut, mutta muutanneeko mitään.
Tarkkana nykyään saa olla, ettei saa natsin mainetta, tämmönen helvetin hullujen maa tämä Suomi on. DDR, todellakin. Yksikin kaveri "fanittaa" DDR:ää.
Pitääkö tuota aluetta lueskellessa käyttää työmaakypärää, huomioliivejä / huomiovärillä varustettuja työasuja ja suojalaseja?E: Missä rähistään? Vai onks se jossain siellä tylsällä Cicciolina-vapaalla alueella, eli ns. worksafe-alueella?
Spotify suosittelee nyt kyllä viikon suosituksissa mulle aika kovaa paskaa muutaman vuoden takaa.
Jenkki - Makke on mies
Tuli hieeman puskista. Mikseri.net nevöforget
Pitääkö tuota aluetta lueskellessa käyttää työmaakypärää, huomioliivejä / huomiovärillä varustettuja työasuja ja suojalaseja?
Kaikki missä mainitaan oikea tai vasen tai edes etäisesti viitataan moiseen kerettiläisyyteen, niin tarvitaan kokovartalokondomi, koska se suojaa parhaiten sen joka puolelta tiukasti puristavan lihasmassan ja paskamyrskyn myötävaikutuksen siivittämää reittiä pitkin penetroituessa. Huomatkaa, penetraatio ei sisällä ulospäin vetoa.
@Mas@ n kanssa vähän samanlaisia kokemuksia. Itselläni hajosi ilmastointi pari vuotta sitten
...
Onneksi huollatan autoani nyrkkipajalla, enkä Laakkosella. Nyrkkipajan isäntä etsi minulle ebaysta kyseisen osan vapaa-ajallaan. Tilasin sen, kotiovelle tuotuna posteineen maksoi 50 euroa. Pajalla osa paikalleen ja ilmastointi lähti toimimaan. Tuskin olisin Laakkosella saanut yhtä hyvää palvelua.
Itse ostin käytetyn Superbin ja halusin BT-handfreen toimimaan....
Mielestäni tuo on laitonta kusettamista ja petos tai jotain. Niiden pitäisi olla asiantuntijoita ja niiden pitäisi sanoa, että meillä ei vaihdeta pelkkää BT moduulia. Tommosen, jos se on hyvin dokumentoitu, voisi julkaista jossain seinällä niin kuulisi änkytykset. Parastahan noissa autoliikkeissä on se, että niiden viestintä on yleensä ihan paskaa, joten hyvät naurut saisi ainakin.