kalkkifredi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mikä sinulla meni päin helvettiä?
No minähän olen elänyt koko elämäni päin helvettiä suuressa kuvassa. *HUOM: minä olen itse, eikä kukaan muu siihen vaikuttanut. Vaikka isäpuoleni ei istunutkaan häkissä, niin minä istuin vanhassa juvissa. Tosin ketään en tappanut, raiskannut tai edes lyönyt, mutta elinpiirin pakon edessä tuntui vaikealta etsiä tuolloin muita ratkaisuja rahan ansaitsemisen dilemmaan, joista se rangaistuskin tuli. Fucking grass's a fucking turf, fuckin speed's a fucking surf, niin silloin sanottiin, joten blaablaa.
Tein itse koko yliopistotutkinnon Lontoossa ihan kohtuullisen arvostetussa paikassa. Ei voi kuin ihmetellä millainen lastentarha se oli varsinkin ensimmäisenä vuonna. Ulkomaalainen on kuitenkin sen muutaman vuoden vanhempi kuin paikalliset eikä niin ole tarvetta heitellä maikkaa kumeilla ja lähetellä lappusia luokkatoveria kiusatakseen.
Meillä oli luokasssa jäbä, joka päätti elokuvapresentaationsa sanoihin: ''the end was so scary that I almost shat myself''. Sekin sai tutkintonsa läpi suoritettua