Minulle avautui vasta tänään, että yksi Calgary Flamesin kauden 2003-2004 kovimmista sotureista eli Steve Montador menehtyi muutama kuukausi sitten. Veti hiljaiseksi, sillä hän lukeutui omiin suosikkipelaajiini koko liigassa pelityylinsä vuoksi.
Nimimerkki Noutoloukku onkin oikeesti Noutolokku.
Itseironia on mielestäni parhaimmillaan eräs sofistikoituneimmista taiteen muodoista. Vielä sofistikoituneemmaksi se muuttuu, kun itseironian kautta voi suhtautua eräänlaisen kaksoiskierre-efektin kautta humoristisesti myös ympäristöönsä. FF-porukalle sitä ei kannattane yrittää selittää.Kendo Anthem on kannatusbiisinä kuin patrioottisen ehdokkaan Born in the USA. Mutta mites toi Kendoilu valikoitu 'viralliseksi kisabiisiksi' 2014. Sanotushan on suoraan hirtehishumorisesta metsästä tai Futisforumin sivuilta repäisty.
Olet käsittänyt väärin, ei sisällä.Avautui että "Jenkki" on jotenkin halventava termi USA:n asukkaista. Yhdysvallat kun käsittääkseni sisältää myös sen Kanadan ja taasen USA:lainen on helvetin vaikee kirjottaa, saati lausua.
Avautui että "Jenkki" on jotenkin halventava termi USA:n asukkaista. Yhdysvallat kun käsittääkseni sisältää myös sen Kanadan ja taasen USA:lainen on helvetin vaikee kirjottaa, saati lausua. Mikä ihme on se sana jolla Yhdysvaltojen, USA:n kansalaista sitten kutsutaan, jos se ei ole Jenkki? Olen aivan hukassa, mutta siis jotain sentään minulle avautuikin.
Ei mikään miina, ite vaan töhöilen :D
Tarkotin ameriikkaa, ajattelin enklanniksi ja siihen sekoilin.
Ja toiset puolet on sitten bikinimainoksiaPuolet TV:ssä tällä hetkellä pyörivistä mainoksista liittyy jollain tavalla grillaamiseen.
Ja toiset puolet on sitten bikinimainoksia