Kenen?Aloin lukea David Foster Wallacen Infine Jestiä ja aukesi erään jatkoaikalaisen nimimerkki. Avautui.
Elämä on parempaa ilman jatkoaikaa.
Onhan se tietysti yllättävää, mutta onhan herralle peljäkin kertynyt siellä enemmän kuin monilla muilla.Avautui että Valtteri Filppula on jo sijalla 4 kun vertaillaan suomalaispelaajien pisteitä NHL:n playoffeissa koko uralta:
1. Jari Kurri 200. 106+127=233
2. Esa Tikkanen 186. 60+132=132
3. Teemu Selänne 130. 44+44=88
4. Valtteri Filppula 112. 20+40=60
5. Saku Koivu 80. 18+41=59
Kieltämättä yllätti tuo, että on jo TOP 5:ssa kun runkosarjan osalta hän on vasta 16. eniten pisteitä tehnyt suomalaispelaaja.
Ilmeisesti pahoitan mieleni liian herkästi baarien surkeasta asiakaspalvelusta, kun olen taas tänne avautumassa. Tänään poikkesin turkulaisille ainakin tuttuun RENTOON iltapäivälonkerolle. Tiskin takana oli n. 30 vee muija, jonka asiakaspalvelutaitoihin olen aiemminkin kiinnitänyt huomiota. Muijalla on kroppa kyllä kondiksessä, timmi farkkuperse ja tissitkin löytyy, naamaltaan kuitenkin korkeintaan keskinkertaisuus. Asenne asiakaspalveluun on tältä leidiltä jäänyt varmaan sinne salille. Yhtään hymyntapaistakaan tältä mimmiltä ei ole ikinä herunut (ei muillekaan, mitä olen sivusta seurannut), saati jotain muuta peruskanssakäymiseen kuuluvaa, kuten kiitos tai ole hyvä. En ymmärrä yhtään tollasta katteetonta ylimielisyyttä palveluammatissa.
Jos on rekisteröitynyt Jatkoaikaan joulukuun puolivälissä viime vuoden puolella ja on ehtinyt kirjoittaa yli 1300 viestiä, joista suuri osa Venäjän puolustelemiseen keskittyviä, ja jos eilenkin on kirjoittanut aamusta iltamyöhään n. 10 minuutin välein keskimäärin, on kyseessä pakko olla työ.
Öö, jos minua tarkoitat, niin katsoppa viestihistoriaani tarkemmin ennen kuin höpötät mitään mitä enemmistö viesteistä koskee. Jos puhut jostain muusta, niin asia OK.
Tarkoitin kyllä. Ja kirjoitin, että suuri osa viesteistä, ei suurin osa. Siinä on vissi ero. Huomasin kyllä talvella, että kirjoitit oikeasti asiantuntevasti ainakin hiihdosta.
Ihmisillä on oikeasti erilaisia elämäntilanteita, mutten silti ymmärrä miten voit ehtiä kirjoittaa tuohon tahtiin. Monestihan itänaapurin viime vuosien trollit ovat olleet todella tökeröitä, mutta kai sekin mahdollista olisi, että osaisivat värvätä tapaisiasi älykkäämpiä ja hienovaraisemmin asiaa ajavia kirjoittajia.
Voin toki olla myös vainoharhainen.
Olen kirjoittanut Venäjää sivuavia viestejä luokkaa 20. Töitä kun tekee koneella sen 16 tuntia päivässä, niin ehtii siinä välillä kommentoimaankin, varsinkin kun on työn kanssa vähän jumissa ja täytyy pohtia.
YLE Urheilun silmäkarkki Petra Manner ja saman talon urheilutoimittaja Antti Ennekari ovat naimisissa.
Olen kirjoittanut Venäjää sivuavia viestejä luokkaa 20. Töitä kun tekee koneella sen 16 tuntia päivässä, niin ehtii siinä välillä kommentoimaankin, varsinkin kun on työn kanssa vähän jumissa ja täytyy pohtia.
Kyljessä oli siis Tommi Tabermanin runo?
Täällä päin paistaa aurinko, paistuu pihvit ja muut grilliherkut ja naiset on kauniita ja iloisia. Olen Pohjois-Euroopassa, tarkemmin Helsingissä. Vuoden paras juhla käsillä, ai että! Onneksi en ole juuri nyt jossain väsyneessä Aasiassa!