Perhana sentään, nykyään on muotia tiukat lahkeet puvun housuissakin. Pitänee viedä kirpputorille 90-luvun mustalaismanne lepatuslahje prässihousut.
Jokerithan kävelee kivenkovassa voitosta voittoon.
Veikkaan että 96% palstan Jokeri-faneista viis veisaisi TOJ:n jutuista. Varsinkin kun aika monella jokerikannattajalla on tällä hetkellä paremmat tiedot KHL:n asioista kuin TOJ:llä, jonka "tiedoissa" oli paljon määrää mutta varsin vähän laatua.Sinällään olen harmitellut, ettei TOJ ole tällä hetkellä kirjoituskelpoinen, olisi ollut mielenkiintoista seurata, mitä kaveri kirjoittelee tästä Jokerien valtauksesta. Olen siinä uskossa, että TOJ olisi jo haukkunut Jokereita, ylistänyt Venäjää ja venäläistä jääkiekkoa ja suututtanut raivoon 96% palstan Jokeri-faneista.
Veikkaan että 96% palstan Jokeri-faneista viis veisaisi TOJ:n jutuista. Varsinkin kun aika monella jokerikannattajalla on tällä hetkellä paremmat tiedot KHL:n asioista kuin TOJ:llä, jonka "tiedoissa" oli paljon määrää mutta varsin vähän laatua.
Tämä on mietityttänyt minuakin, siis tämä menestys KHL:ssä. Jokereilla on laadukas joukkue ja hyvä valmennus, mutta on aika karua, kuinka satamuna suomalainen tiimi vie monia näistä idän ihmeistä ihan taktisella puolella.
...
Uskoisinkin, että TOJ:n provoaminen kohdistuisi juuri tähän tekijään. Eli ei suomalaiset, vaan ne ulkkarit.
Jos ja kun Jokerit pelitavallisesti pyyhkii jäätä vastustajallaan, siis venäläisellä sellaisella, niin TOJ:lle tämä on ihan tekemätön paikka.
Hah, TOJ on pystynyt luomaan Suomestakin fasistisen, joten en tiedä kuinka tekemätön paikka tämäkään tilanne hänelle olisi. TOJ elää niin irrallaan todellisuudesta, että hän pystyy kyllä näkemään asiat toisin...
Kouvostoliitossa asuin ensimmäiset 20 vuotta ja opiskeluaikanakin joka viikonloppu käytännössä ramppasin. Vanhemmat asuvat edelleen, vaikka ovatkin alunperin molemmat Leprasta, jossa myös molempien vanhemmat asuivat. Mökki on Lepran naapurikunnassa ja siellä on tullut vietettyä kesät syntymästä asti ja tänäkin vuonna varmaan neljä-viisi viikkoa kesästä.
Olen melkein järkyttynyt tästä paljastuksesta, mutta toisaalta olen kyllä aina ollut haistavinanikin jotain outoa - ja silloin tällöin jopa epäkouvolalaista elämänasennetta - jäsen C:n kirjoituksista.
Avautui että nimimerkki MustatKortit kirjoittaa aivan jäätävällä tahdilla palstalle. Heinäkuusta tähän päivään on tullut vaatimaton 3072 viestiä, eli noin 29 viestiä per päivä. Jos mies jatkaa tuolla tahdilla kirjoittelua, niin nousee MustatKortit palstan ykköseksi viesteissä kahdeksan kuukauden päästä.
Kunnioitettava vauhti.
Sitä se on, kun heittää nopeita onelinereita ilman asiasisältöä ja ideaa.
Sanoisin, että minulla on ollut jo pidempään kova tahti, ehkä koko tämä vuosi 2014. Valitettavasti - tai onneksenne - minulla on alkamassa jakso, jolloin en ehdi palstalle juuri vierailla. Toisekseen olen miettinyt vetäytymistä eläkkeelle 20 000 viestin kohdalla, tästä olen jossain tainnut jo mainitakin.
edit. jos oikeasti kiinnostaa, niin ei muuten ole ollut kovin vaikeaa tai edes aikaavievää kirjoittaa tänne näin paljon. Aiemmin olen maininnut, että olen luopunut kokonaan muun sosiaalisen median jne käytöstä ja kun tämä kone pysyy auki palstalla koko päivän, niin helposti ehtisi kirjoittaa vielä enemmänkin.
Ihan puhtaasti vain ihastelin tuota tahtia, kun ottaa huomioon että kirjoitat kuitenkin hyviä ja perusteellisia viestejä.
Eikä mitään vetäytymisiä, ei ainakaan ennen 30 000 viestiä.